Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nyleg påbyrja ein ny lock på Shattered halls etter at madammen ga meg lov til å kjøpe ny acc. (Den gamle blei solgt for 4500 på QXL)

Charen eg sakna mest var sjølvsagt locken, så eg levler meg opp mot 70 med stormsteg no. Eit lite gledesutbrot må til no:

Var lvl 29 då det inntraff.

 

I Hillsbrad hadde eg litt å gjera med å få ned 5 lvl 24-26 mobs, då eg fekk hunters mark på meg. Gjekk umiddelbart i pvp modus, og feara petet til hunteren (30) vekk. Så var det tid for Amplified CoA, Corr, (4 mobs daude, sacrifice void) immolate, fear, 2 SB. HK!

 

Aff. lock FTW!11!

Lenke til kommentar

Har gjort endel heroics idag å må si at 0/40/21 er overlegent til akkurat det, fightene varer ikke altfor lenge og du har masse shadow dmg og crit! Hadde en gruppe bestående av shadow priest, warrior, paladin og mage. Hadde vell rundt 34% dmg done. Hadde maks crit går på så 20% shadow dmg debuffen var på nesten hele tiden (27% crit med SB)

Men ulempen er jo såklart farming og raid instancer, så da var det tilbake til 40/0/21. Får mer dps i raids men mindre i 5 man instancer.

Blir vell denne speccen en stund håper jeg :p

Lenke til kommentar
Har gjort endel heroics idag å må si at 0/40/21 er overlegent til akkurat det,  fightene varer ikke altfor lenge og du har masse shadow dmg og crit! Hadde en gruppe bestående av shadow priest, warrior, paladin og mage. Hadde vell rundt 34% dmg done. Hadde maks crit går på så 20% shadow dmg debuffen var på nesten hele tiden (27% crit med SB)

Men ulempen er jo såklart farming og raid instancer, så da var det tilbake til 40/0/21. Får mer dps i raids men mindre i 5 man instancer.

Blir vell denne speccen en stund håper jeg :p

8254450[/snapback]

 

Posta ikke jeg den speccen for en god del sider tilbake? :) 0/40/21 altså :p

Lenke til kommentar
Har gjort endel heroics idag å må si at 0/40/21 er overlegent til akkurat det,  fightene varer ikke altfor lenge og du har masse shadow dmg og crit! Hadde en gruppe bestående av shadow priest, warrior, paladin og mage. Hadde vell rundt 34% dmg done. Hadde maks crit går på så 20% shadow dmg debuffen var på nesten hele tiden (27% crit med SB)

Men ulempen er jo såklart farming og raid instancer, så da var det tilbake til 40/0/21. Får mer dps i raids men mindre i 5 man instancer.

Blir vell denne speccen en stund håper jeg :p

8254450[/snapback]

 

Posta ikke jeg den speccen for en god del sider tilbake? :) 0/40/21 altså :p

8255237[/snapback]

 

Det vet jeg ikke :) Ville bare si min mening om speccen så prøve å ta creds for en spec som er diskutert frem og tilbake ^^

Lenke til kommentar
Noen som kan sette opp en ultimal PVE specc for raiding?

8254008[/snapback]

Gjør det ganske bra i Kara med 43/7/11, har ingen problemer med å slå mages i dmg. Eneste som kommer i nærheten er enhancement shamans. Farmer også veldig effektivt, null downtime.

 

Søk opp Teoz i armory hvis du vil ha mer detaljer ang spec, orker ikke finne en talent calculator.

Lenke til kommentar
Jeg har en lvl 70 fire specced warlock.

Har fult Wrath of Spellfire gear og har brukt alle sockets på +9 stamina gems.

(+12 stam går for 70g @ AH på min server)

 

Har bygget denne builden og håper på noen tilbakemelding ;)

 

http://www.wowhead.com/?talent=AVZ0xZxg0trbtAuAo

8255645[/snapback]

Nå er jeg ingen destruction ekspert, men jeg ville absolutt anbefale å investere to points i Improved lifetap. Dropp Aftermath eller Imp. Searing pain. Ellers ser det helt ok ut. :)

Lenke til kommentar

Sier meg engentlig enig i kommentaren. Aftermath tok jeg kun for å fylle ut. Å det ville selvfølgelig vært bra i PvP hvis det hadde proccet mye. Flyttet 2 poeng til life tap (http://www.wowhead.com/?talent=AV0bZ0xZxx0trbtAuAo). Siden jeg ikke liker å bruke imp på agressive er det poengløst for meg å bruke poeng på imp. Det er ok i PvP, men foretrekker heller Succu eller Felhunter da.

Lenke til kommentar
Sier meg engentlig enig i kommentaren. Aftermath tok jeg kun for å fylle ut. Å det ville selvfølgelig vært bra i PvP hvis det hadde proccet mye. Flyttet 2 poeng til life tap (http://www.wowhead.com/?talent=AV0bZ0xZxx0trbtAuAo). Siden jeg ikke liker å bruke imp på agressive er det poengløst for meg å bruke poeng på imp. Det er ok i PvP, men foretrekker heller Succu eller Felhunter da.

8255714[/snapback]

Mente ikke at du skulle bruke poeng på impen, jeg var bare litt lat og forkortet Improved Searing Pain, beklager. :)

Lenke til kommentar

Jeg har i allefall to poeng på Improved Searing Pain, det for nesten holde. Hehe. Kommer til og med til å fjerne Shadow Bolt fra action bar'en min,så jeg bare bruker Incinerate ;D.

 

Men lurer på hvor mye HP andre locks har her på forumet. Jeg har 7,7k atm såvidt jeg husker. Har ingen poeng på Demonic Embrace nå, siden jeg ikke har speccet destro enda.

 

<<<>>>

 

BTW; Noen som spiller på Bloodfeather her? o.O

Endret av frisyre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...