Kunnskapen Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Tome of Shadow Force fra AV er jo enda et ganske kurant valg da:> Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Tome of Shadow Force fra AV er jo enda et ganske kurant valg da:> 8250147[/snapback] Bruk hele tiden på lvle i stedenfor å grinde honor! Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg som priest hadde Tome of shadow force som 64, kun av ganking. skal nevnes at jeg ganket lite i hellfire da det var over-populated, mere i zangarmarsh. når jeg var ferdig der var 7k honor inkassert Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Noen som kan sette opp en ultimal PVE specc for raiding? Endret 28. mars 2007 av RostaD Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Har nyleg påbyrja ein ny lock på Shattered halls etter at madammen ga meg lov til å kjøpe ny acc. (Den gamle blei solgt for 4500 på QXL) Charen eg sakna mest var sjølvsagt locken, så eg levler meg opp mot 70 med stormsteg no. Eit lite gledesutbrot må til no: Var lvl 29 då det inntraff. I Hillsbrad hadde eg litt å gjera med å få ned 5 lvl 24-26 mobs, då eg fekk hunters mark på meg. Gjekk umiddelbart i pvp modus, og feara petet til hunteren (30) vekk. Så var det tid for Amplified CoA, Corr, (4 mobs daude, sacrifice void) immolate, fear, 2 SB. HK! Aff. lock FTW!11! Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Har gjort endel heroics idag å må si at 0/40/21 er overlegent til akkurat det, fightene varer ikke altfor lenge og du har masse shadow dmg og crit! Hadde en gruppe bestående av shadow priest, warrior, paladin og mage. Hadde vell rundt 34% dmg done. Hadde maks crit går på så 20% shadow dmg debuffen var på nesten hele tiden (27% crit med SB) Men ulempen er jo såklart farming og raid instancer, så da var det tilbake til 40/0/21. Får mer dps i raids men mindre i 5 man instancer. Blir vell denne speccen en stund håper jeg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Har gjort endel heroics idag å må si at 0/40/21 er overlegent til akkurat det, fightene varer ikke altfor lenge og du har masse shadow dmg og crit! Hadde en gruppe bestående av shadow priest, warrior, paladin og mage. Hadde vell rundt 34% dmg done. Hadde maks crit går på så 20% shadow dmg debuffen var på nesten hele tiden (27% crit med SB)Men ulempen er jo såklart farming og raid instancer, så da var det tilbake til 40/0/21. Får mer dps i raids men mindre i 5 man instancer. Blir vell denne speccen en stund håper jeg 8254450[/snapback] Posta ikke jeg den speccen for en god del sider tilbake? 0/40/21 altså Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Har gjort endel heroics idag å må si at 0/40/21 er overlegent til akkurat det, fightene varer ikke altfor lenge og du har masse shadow dmg og crit! Hadde en gruppe bestående av shadow priest, warrior, paladin og mage. Hadde vell rundt 34% dmg done. Hadde maks crit går på så 20% shadow dmg debuffen var på nesten hele tiden (27% crit med SB)Men ulempen er jo såklart farming og raid instancer, så da var det tilbake til 40/0/21. Får mer dps i raids men mindre i 5 man instancer. Blir vell denne speccen en stund håper jeg 8254450[/snapback] Posta ikke jeg den speccen for en god del sider tilbake? 0/40/21 altså 8255237[/snapback] Det vet jeg ikke Ville bare si min mening om speccen så prøve å ta creds for en spec som er diskutert frem og tilbake ^^ Lenke til kommentar
frisyre Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg har en lvl 70 fire specced warlock. Har fult Wrath of Spellfire gear og har brukt alle sockets på +9 stamina gems. (+12 stam går for 70g @ AH på min server) Har bygget denne builden og håper på noen tilbakemelding http://www.wowhead.com/?talent=AVZ0xZxg0trbtAuAo Lenke til kommentar
Chiasm Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Noen som kan sette opp en ultimal PVE specc for raiding? 8254008[/snapback] Gjør det ganske bra i Kara med 43/7/11, har ingen problemer med å slå mages i dmg. Eneste som kommer i nærheten er enhancement shamans. Farmer også veldig effektivt, null downtime. Søk opp Teoz i armory hvis du vil ha mer detaljer ang spec, orker ikke finne en talent calculator. Lenke til kommentar
Chiasm Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg har en lvl 70 fire specced warlock. Har fult Wrath of Spellfire gear og har brukt alle sockets på +9 stamina gems. (+12 stam går for 70g @ AH på min server) Har bygget denne builden og håper på noen tilbakemelding http://www.wowhead.com/?talent=AVZ0xZxg0trbtAuAo 8255645[/snapback] Nå er jeg ingen destruction ekspert, men jeg ville absolutt anbefale å investere to points i Improved lifetap. Dropp Aftermath eller Imp. Searing pain. Ellers ser det helt ok ut. Lenke til kommentar
frisyre Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Sier meg engentlig enig i kommentaren. Aftermath tok jeg kun for å fylle ut. Å det ville selvfølgelig vært bra i PvP hvis det hadde proccet mye. Flyttet 2 poeng til life tap (http://www.wowhead.com/?talent=AV0bZ0xZxx0trbtAuAo). Siden jeg ikke liker å bruke imp på agressive er det poengløst for meg å bruke poeng på imp. Det er ok i PvP, men foretrekker heller Succu eller Felhunter da. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Succubus>imp i PvP... Kan til nøden bruke imp for å få en shard, om eg har vore imbesil nok til å entre BG utan stacks av shards. Men har enno problem med å forstå dei lenger oppi tråden som påstår at Des er meir egna til levling enn aff... OMG!!11! Lenke til kommentar
Chiasm Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Sier meg engentlig enig i kommentaren. Aftermath tok jeg kun for å fylle ut. Å det ville selvfølgelig vært bra i PvP hvis det hadde proccet mye. Flyttet 2 poeng til life tap (http://www.wowhead.com/?talent=AV0bZ0xZxx0trbtAuAo). Siden jeg ikke liker å bruke imp på agressive er det poengløst for meg å bruke poeng på imp. Det er ok i PvP, men foretrekker heller Succu eller Felhunter da. 8255714[/snapback] Mente ikke at du skulle bruke poeng på impen, jeg var bare litt lat og forkortet Improved Searing Pain, beklager. Lenke til kommentar
frisyre Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Jeg har i allefall to poeng på Improved Searing Pain, det for nesten holde. Hehe. Kommer til og med til å fjerne Shadow Bolt fra action bar'en min,så jeg bare bruker Incinerate ;D. Men lurer på hvor mye HP andre locks har her på forumet. Jeg har 7,7k atm såvidt jeg husker. Har ingen poeng på Demonic Embrace nå, siden jeg ikke har speccet destro enda. <<<>>> BTW; Noen som spiller på Bloodfeather her? o.O Endret 28. mars 2007 av frisyre Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg har vel 9.2k hp med demonic embrace, og ja jeg har en lvl 41 UD rogue på bloodfeather iogmed at nesten alle kompisene mine er der. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Angående firelocks, om du har en shadowpriest i raidet kan du like godt bruke shadowbolt istedet for incinerate. Gjør mer damage da etter min erfaring. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) http://www.wowhead.com/?talent=I Hva synes dere om denne builden til en level 29 twink? Tar i mot ris og ros Endret 28. mars 2007 av Gloms Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Beste pve buildet? Har sett på armoryen til folka fra Nihilum og 70% av warlockene der har speccet 41/2/18. Lurer på om jeg også skal gjøre det. Kan noen linke opp noen andre pve builder? Helst ikke noe fire specc fordi jeg er shadow tailor. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 http://www.wowhead.com/?talent=I Hva synes dere om denne builden til en level 29 twink? Tar i mot ris og ros 8258006[/snapback] Ingen poeng plassert. Joda, det funker fint, det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå