Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Tror jeg skal gå afflication/destruction og å fullt frozen shadowweave og spellstrike.

Fyfan det er dyrt å lvle tailoring fra 0 til 350 på et par dager -_-

8213187[/snapback]

0-350 var ikke så dyrt, men 350 til 375 var et helvete. spess når det kosta 7g+ per stack med netherweave cloth og 50g\stack med arcane dust.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er jammen glad at jeg har både enchanting og tailoring - så slipper jeg nok noen av kostnadene for å få tailoring opp. Men da blir det vel et helvete å få levlet enchanting igjen... Jeg prioriterer uansett bagger med mer enn 18 slotter fremfor enchanting som jeg ikke tjener så mye på selv, i tillegg til å ha muligheten for å crafte noe gear til magen (Imbued Netherweave, muligens).

Lenke til kommentar
Hvor mye spelldmg har du da?

8205326[/snapback]

Sjekk siggen. Har 939 unbuffed og 1039 med fel armor.

8206063[/snapback]

Shadowdammage ja. Men om en orker grinde 100 primal ditt og datt og få craftet seg spellstrike og frozenshadoweave eller spellfire settet begynner en komme faretruende nær 1000 spellpower innen den skolen du spesialiserer deg i.

 

For min del som destruction m/ fire spec så er jeg også avhengig av en del crit. Har vel 19,8% spellcrit ubuffet (talentene i destro-treet kommer i tillegg og gir 8% til på destro-spells). Noen bedre?

8209503[/snapback]

 

Backlash kommer med i "Crit chance" display på char frame siden den gir crit til alle spells (devastation gir bare til destruction spells, og er ikke med)

 

Affliction gear: 1181 shadowdamage

Destruction gear (fire): 998 spelldamage, 21.28% crit (26.28% crit med destruction spells)

Destruction gear (shadow): 1131 shadowdamage, 17.94% crit (22.94% med destruction spells ja)

 

keke :<

Lenke til kommentar
Noen som har forslag/tips til hvordan å levle tailoring fra 350 - 375 så billig som mulig?

 

Har så fælt lyst på Frozen Shadoweave setter, men det koster.

8215991[/snapback]

 

Jeg samla sammen all netherweave som droppa fra 60-70, trengte bare å farme litt til de siste 10 poengene i tailoring (fikk litt av guildies også), så om du ikke har levla opp enda så kan du gjøre det :p (med enchanting så bare disenchanter du alle questrewards og slikt, trenger så sykt med arcane dust -.-)

Lenke til kommentar
Backlash kommer med i "Crit chance" display på char frame siden den gir crit til alle spells (devastation gir bare til destruction spells, og er ikke med)

 

Affliction gear: 1181 shadowdamage

Destruction gear (fire): 998 spelldamage, 21.28% crit (26.28% crit med destruction spells)

Destruction gear (shadow): 1131 shadowdamage, 17.94% crit (22.94% med destruction spells ja)

 

keke :<

8220842[/snapback]

 

Au du er gal. Er dette med eller uten Fel Armor?

Men sykt gear. Regner med at du ligger høyt på damagemeteret.

Lenke til kommentar
Raidbuild, altså.

 

Men hvordan er det å spille solo uten Imp. Howl of Terror?

8225373[/snapback]

Det går helt fint. Jeg har en 35/5/21 build som jeg grinder ganske bra med. 1.5 sek. cast time er ikke all verden, om du ikke er desperat lav på HP.

Lenke til kommentar

Når du først har 35 poeng i Affliction, så er det ganske teit å ikke ta instant howl for to små poeng. Imp. Drain soul er også helt uunnværlig, mindre threat og mana tilbake når du drainer. Selv får jeg rundt 1k mana hver gang, så det sier seg selv at man ikke trenger å drikke noe særlig når man rusler rundt alene.

 

1 poeng i Shadow embrace skal du også ha, det gir 5% boost til Drain life.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...