Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fearer nesten aldri mobs når jeg farmer.

Setter først på Siphon->CoA->Corr>Drain life eller dott en ny mob.

I PvP Prøver jeg å sette UA først og derretter corr og så CoA. Ikke helt heldig at coa kommer på slutten siden den gjør mest damage helt på slutten av duration men corruption gir imba shadowbolts :love:

8185712[/snapback]

 

Jeg liker ikke Fear - den som er feared kommer jo tilbake med alle vennene sine o.O

8187050[/snapback]

 

Det er jo det som er spennende da. Når det plutselig kommer 4 ads fordi du fearet target og du dotter de ned> siphon life x ganger antall mobs> kiter> howl of terror> Course of exshaustion> kiter mer> dotter mer> healthstone> dotter enda mer> life tap> night fall proccer> mob død> ny fear> nye dots>nye ads> drains> kite> kite> bang bom!> dotododotot> runrun> heelp. Alle dør og du står igjen med 5 % hp og har drept 2 mobs + 5 ads og deretter 5 (kansje flere også) ads tili et kjør.

 

Har en film der jeg gjør dette med noen lol trolls i stranglethorn. :love:

8187076[/snapback]

 

Rolf - inspirerende :D

 

Jeg er glad jeg respeccet til affliction btw.. jeg dør mye mindre, og kan håndere flere adds.. Men Remmz blir så sur når jeg bruker fear lol.

 

Hvordan spiller jeg inn WoW film? Link til software for dette?

Lenke til kommentar
Jeg respeccer hvertfall neste gang jeg logger på :)

(LES: Når jeg finner coords på thottbot)

 

Respeccer til dette og setter resten av talent pointsene i Demonic Embrace, og fyller ut imp. Imp.

 

Tror dette skal bli digg jeg :D

8195871[/snapback]

Affliction er kjedelig. Destruction er IMO det morsomste å grinde med. Utfordringen er å få mob'en til å daue lenge før den når deg. Med et par gode crits er den nede på sekunder :thumbup:

Lenke til kommentar
Lær deg å stoppe Fear med Curse of Recklessness og fjerne CoR igjen med f.eks. CoA...

8199344[/snapback]

Det minte meg på noe.

 

Kameraten min har en lvl 70 warlock, han så en annen warlock som holdt på å daue mot en mob, så den warlocken feara moben.

 

"MEN NEI DA!!" tenkte kameraten min og satte CoR på mobben.

Warlocken daua forresten ^^

 

Edit: Litt off-t men jeg syntes det var morsomt :p

Endret av Veta
Lenke til kommentar
Jeg respeccer hvertfall neste gang jeg logger på :)

(LES: Når jeg finner coords på thottbot)

 

Respeccer til dette og setter resten av talent pointsene i Demonic Embrace, og fyller ut imp. Imp.

 

Tror dette skal bli digg jeg :D

8195871[/snapback]

Affliction er kjedelig. Destruction er IMO det morsomste å grinde med. Utfordringen er å få mob'en til å daue lenge før den når deg. Med et par gode crits er den nede på sekunder :thumbup:

8201230[/snapback]

 

Destruction er fett. Affliction har jeg ikke prøvd. (Jeg begynte på en 70 lock for to uker siden). Deilig å fyre av shadowbolts opp mot 4000, samt immolate og congflagrate. Da er moben død.

Lenke til kommentar
Hvor mye spelldmg har du da?

8205326[/snapback]

Sjekk siggen. Har 939 unbuffed og 1039 med fel armor.

8206063[/snapback]

Shadowdammage ja. Men om en orker grinde 100 primal ditt og datt og få craftet seg spellstrike og frozenshadoweave eller spellfire settet begynner en komme faretruende nær 1000 spellpower innen den skolen du spesialiserer deg i.

 

For min del som destruction m/ fire spec så er jeg også avhengig av en del crit. Har vel 19,8% spellcrit ubuffet (talentene i destro-treet kommer i tillegg og gir 8% til på destro-spells). Noen bedre?

Lenke til kommentar
Nei du har 5 som ikke telles i character screen. De 3% fra backlash vises. Devastation er 5% crit for Desruction mens backlash er 3% til alt.

8209640[/snapback]

 

Dinga akkurat 40, og har derfor ett spørsmål:

 

Burde jeg respecce, eller fortsette med dark pact buildet mitt?

Lenke til kommentar
Tror jeg skal gå afflication/destruction og å fullt frozen shadowweave og spellstrike.

Fyfan det er dyrt å lvle tailoring fra 0 til 350 på et par dager -_-

8213187[/snapback]

 

Det er nå det begynner å bli dyrt, med mindre du er heldig med recipie drops osv..

 

Holdt ikke oversikt over hvor mye jeg brukte, men det var styggelig dyrt...

Endret av lordarild
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...