Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Hvilken rekkefølge DoTer du som Affliction lock når du a)farmer mobs b) pvper... har alltid vært Demo og nå som jeg har speccet Aff er jeg litt usikker på hvordan jeg skal spille. Hiver jeg alt jeg har av DoTs på en mob er det jo mana waste, siden de tar mye mer damage enn moben har, men så vil man jo at moben skal gå ned fort også. Så selv om 2-3 DoTs gjør jobben, vil man kanskje hive på flere for å få fortgang i det.

 

Anywho jeg bare rambler her, usikker på hvordan jeg mest effektivt skal spille. Innspill tas imot med takk :)

8185492[/snapback]

Jeg pleier å: UA, Corr. CoA, CL, Drain tank, og Drain Soul når den er nære døden.

Pleier å pulle noen mobs om gangen da, og siden jeg bare har rundt 310 +spell damage, så trenger man vel ikke bruke like mange DoTs som jeg gjør :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lvl 70 hunter med et warlock spørsmål. Det er sjelden jeg grouper med locks og når jeg gjør det bruker de stort sett imp eller felguard. Jeg er kun moderat begeistret for felguards i instances, med unntak av Black Morass. Imp er selvfølgelig supert. Det jeg savner er succubbusen (she is hot!).

 

Hvilken erfaring har dere gjort dere med seduce in lvl 70 instances?

Lenke til kommentar
Lvl 70 hunter med et warlock spørsmål. Det er sjelden jeg grouper med locks og når jeg gjør det bruker de stort sett imp eller felguard. Jeg er kun moderat begeistret for felguards i instances, med unntak av Black Morass. Imp er selvfølgelig supert. Det jeg savner er succubbusen (she is hot!).

 

Hvilken erfaring har dere gjort dere med seduce in lvl 70 instances?

8188326[/snapback]

 

Bruker succubusen nesten hele tiden, er bestandig need for mer crow controll :)

Lenke til kommentar
Jeg pleier å: UA, Corr. CoA, CL, Drain tank, og Drain Soul når den er nære døden.

Pleier å pulle noen mobs om gangen da, og siden jeg bare har rundt 310 +spell damage, så trenger man vel ikke bruke like mange DoTs som jeg gjør tongue.gif

 

Bruker selv UA, Agony (Alltid bruk agony før corr ;, med mindre du ikke har insta..)) og corr. Trenger som regel ikke bruke siphon life, men kommer an på type mobs.

 

Og for all del, ikke drep en mob om gangen om du er heavy affliction. Ser altfor mange warlocks som gimper seg selv med voidwalker tank :S.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Succubus er mye mer brukt i lvl 70 instances. Behovet for mer CC er veldig mye større. Da spesielt i Heroics men også i normal.

Problemet er at Seduce er ikke så veldig trygt hvis en ikke er komfortabel med det. En seduce går greit, men når moben breaker etter 4 sek og flyr på succubusen og 2 hitter den så blir det et problem.

 

Fear er et mye bedre alternativ (hvis det lar seg gjøre).

Bruker mest Imp nå for stamina ettersom jeg bare drar med guilden og tanken lett tanker 3 mobs.

Lenke til kommentar

Jeg tenker jeg skal kjøre denne speccen på lvl 70 nå, men...

Bør jeg gå for Shadowburn først, eller sette poengene i Imp. Imp og Demonic Embrace først?

 

Hvis jeg skal twinke en lock burde jeg gjøre det i level 19 eller 29? tenker ikke med tanke på gear (det skaffer jeg via main) men med tanke på spells, hva er best?

8191341[/snapback]

Så høyt level som mulig ;) Eier bare mer og mer.

Lenke til kommentar

i PvP så spammer du heller seed of corruption, DET eier.

 

Shadowburn gir ikke akkurat så mye, synes det var hendig i lowlvls, men på 70 synes jeg det bare er waste of mana.

 

cost: 515 Mana 15 sec cooldown

Instantly blasts the target for 597 to 665 Shadow damage.  If the target dies within 5 sec of Shadowburn, and yields experience or honor, the caster gains a Soul Shard.

 

Som affliction lock så har du jo ikke den helt store critchancen heller (i forhold til destro og demon). Jeg traff som regel for ca 1100, noe som er helt greit, men som affliction lock så er dette bare tull. DoTene gjør mye mer skade og kombinert med seed of corruption er dette helt rått.

Endret av Xmir
Lenke til kommentar

Shadowburn waste of mana? Jaja, herlig uttalelse.

 

15% av hpen til en annen player ved ett tastetrykk? Loader opp med dots først, og bruker shadowburn på rundt 20% hp. Win.

 

Edit: Spamme seed of corruption? Aldri prøvd det, men da snakker vi om AV eller Arena

only. Ellers er folk for spredt :)

 

Sånn ellers, er det noe affliction trenger så er det instant burstdmg. Dette gir Shadowburn deg. Nuff said :D

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...