Misantropen Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Prøv Felguard kanskje? Moro å dille litt med petcontrol og slikt. Spiller du affliction trenger du egentlig bare et par knapper, hvor en av dem er en castsequence med dot dot dot, tap, drain .... Litt kjedelig i lengden med dot&drain skal jeg vere enig i. Endret 15. mars 2007 av Krapfoss Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Med felguard trenger du Agony, corruption og petattack Edit: Til Grummels: Om du vil ha motstand, IKKE spec Felguard. Lettere spec skal du lete lenger etter. Affliction er ganske fett imo og krever langt mer i pvp og pve. Ha kontroll på flere mobs, draine soul på alle slik at du får evig med mana (om det trengs,har jo dark pact). Endret 15. mars 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Som jeg nevnte så har jeg prøvd felguard... Var forøvrig noe av det kjedeligste crappet jeg har vært borti. Affliction likte jeg godt mellom 2.0 og TBC på lvl 60. (spiller stort sett bare pvp). Jeg og en annen warlock alene kunne jo stå for alt forsvaret i AV, ved å henge ved IB å sette på dotter på forbipasserende. De var daue 15meter forbi det tårnet... MEN, å levle med affliction er fryktelig "bra". Har aldri nedetid, og dengte f.eks de lvl63 elitene i Hellfire helt alene uten problem, men det blir bare så fryktelig kjedelig å ha et "perfekt" levlebuild.. Vet det høres tåpelig ut... Kanskje jeg bare burde specce destruction, og heller ha masse nedetid... Er hvertfall moro^^ Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Kjør DS/Fire build i såfall. Spec ned til Demonic Sacrifice, så speccer du så langt du kommer i destruction treet. Anbefales fra og med lvl 64, siden man da får Incinerate. Så er det bare å samle på crit-gear. Slik: http://www.wowhead.com/?talent=AZfxckf0zZVx0tr0tmu Så "fyller" du på med siste talentet i Emberstorm og de siste 5 i Shadow and Flame til lvl 70. For grinding og questing kan du godt sacce void walker for å regenrere liv, mens i 5-manns grupper eller fler, saccer du imp for 15% fire damage Legg også inn addOn'en "CritMan" (gammal versjon, men virker fremdeles). Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg respeccet til Affliction og er superfornøyd Jeg dør mindre, og kan deale med flere adds. Nå er jeg bare lv 25 (en ding i går) og jeg føler jeg får mye mer igjen for mine få talent points nå, en da jeg hadde nesten alle i destro. Takk for mange gode råd - jeg har lagret det Affliction oppsettet Veta postet, og bruker det som en gude. Warlock FTW - beste class synes jeg =) Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Krapfoss: Hadde helt glemt DS jeg... Var et veldig godt tips Det tror jeg kanskje kan bli løsningen! Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Noen som veit en bra offhand for affliction locks på lvl 62/63? EDIT: oppdaga nettopp at fel armor virker på bandasjer også Endret 18. mars 2007 av Zepticon Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) http://www.wowhead.com/?item=31715 er jo ganske bra... Lett å få tak i og... Ganske enkelt og greit quest i Hellfire Peninsula. Som warlock kan du soloe det questet... EDIT: Kanskje ikke den beste for akurat affliction locks da... Men den er helt grei^^ Endret 18. mars 2007 av Gnimmels Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 http://www.wowhead.com/?item=31715 er jo ganske bra... Lett å få tak i og... Ganske enkelt og greit quest i Hellfire Peninsula. Som warlock kan du soloe det questet... EDIT: Kanskje ikke den beste for akurat affliction locks da... Men den er helt grei^^ 8181153[/snapback] Er alliance =P Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Jess. Da var icon of the silver cresent skaffet og jeg har rundet 1000 shadowdamage! wuhu. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg vil også være imba.. Dessverre hindrer pcen min meg til å bli det.. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...512200010000000 Kan denne builden duge? Ser ut som den gir mye damage Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Gir Demonic Sacrifice 15 % mer fire + shadow dmg avhenging av hvilket dyr man har ute? Det er jo helt insane da. Jeg kjører 7/13/41. Hva syntes dere om det? Lenke til kommentar
slez Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Gir Demonic Sacrifice 15 % mer fire + shadow dmg avhenging av hvilket dyr man har ute? Det er jo helt insane da. Jeg kjører 7/13/41. Hva syntes dere om det? 8184539[/snapback] Nei, om du sacrificer imp = 15% mere fire dmg. Sacrificer du succu = 15% mere shadow dmg. Og Sacrificer er, du dreper pette ditt for det. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hvilken rekkefølge DoTer du som Affliction lock når du a)farmer mobs b) pvper... har alltid vært Demo og nå som jeg har speccet Aff er jeg litt usikker på hvordan jeg skal spille. Hiver jeg alt jeg har av DoTs på en mob er det jo mana waste, siden de tar mye mer damage enn moben har, men så vil man jo at moben skal gå ned fort også. Så selv om 2-3 DoTs gjør jobben, vil man kanskje hive på flere for å få fortgang i det. Anywho jeg bare rambler her, usikker på hvordan jeg mest effektivt skal spille. Innspill tas imot med takk Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) UA>CoA>Siphon life>Corrution>Fear>Life tap/Dark Pact>Drain life>Drain soul. Mob: Død Du: Full hp/mp Du kan egentlig skippe fearing og... Bare drain tanke! Spørs vel litt på hvor hardt mobben slår, om den har noen interrupts eller poisons eller noe... EDIT: Leif Endret 19. mars 2007 av Gnimmels Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg fearer nesten aldri mobs når jeg farmer. Setter først på Siphon->CoA->Corr>Drain life eller dott en ny mob. I PvP Prøver jeg å sette UA først og derretter corr og så CoA. Ikke helt heldig at coa kommer på slutten siden den gjør mest damage helt på slutten av duration men corruption gir imba shadowbolts Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 når jeg farmer så doter jeg opp en 4-5 mobs i gangen, avhengig om hvor nærme de står, Siphon life > COA > corrution > howl of terror > drainlife/drainsoul I pvp så blir det som regel seed of corruption spam Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg fearer nesten aldri mobs når jeg farmer.Setter først på Siphon->CoA->Corr>Drain life eller dott en ny mob. I PvP Prøver jeg å sette UA først og derretter corr og så CoA. Ikke helt heldig at coa kommer på slutten siden den gjør mest damage helt på slutten av duration men corruption gir imba shadowbolts 8185712[/snapback] Jeg liker ikke Fear - den som er feared kommer jo tilbake med alle vennene sine o.O Lenke til kommentar
QBab Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Jeg fearer nesten aldri mobs når jeg farmer.Setter først på Siphon->CoA->Corr>Drain life eller dott en ny mob. I PvP Prøver jeg å sette UA først og derretter corr og så CoA. Ikke helt heldig at coa kommer på slutten siden den gjør mest damage helt på slutten av duration men corruption gir imba shadowbolts 8185712[/snapback] Jeg liker ikke Fear - den som er feared kommer jo tilbake med alle vennene sine o.O 8187050[/snapback] Det er jo det som er spennende da. Når det plutselig kommer 4 ads fordi du fearet target og du dotter de ned> siphon life x ganger antall mobs> kiter> howl of terror> Course of exshaustion> kiter mer> dotter mer> healthstone> dotter enda mer> life tap> night fall proccer> mob død> ny fear> nye dots>nye ads> drains> kite> kite> bang bom!> dotododotot> runrun> heelp. Alle dør og du står igjen med 5 % hp og har drept 2 mobs + 5 ads og deretter 5 (kansje flere også) ads tili et kjør. Har en film der jeg gjør dette med noen lol trolls i stranglethorn. Endret 19. mars 2007 av QBab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå