Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte jeg skulle vente med lvl 70 til jeg gadd å gjøre Felhunter questet. Men nå kan jeg ikke få questet. Ingen i SW som gir det, og i barrens det samme.

8159138[/snapback]

:ohmy: har du venta så lenge før du (ikke) fikk deg Felhunter?

8159723[/snapback]

 

Useless til levling da, hvis han begynte etter BC.

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle vente med lvl 70 til jeg gadd å gjøre Felhunter questet. Men nå kan jeg ikke få questet. Ingen i SW som gir det, og i barrens det samme.

8159138[/snapback]

:ohmy: har du venta så lenge før du (ikke) fikk deg Felhunter?

8159723[/snapback]

 

Useless til levling da, hvis han begynte etter BC.

8159738[/snapback]

Joa, men allikevel.

Det første jeg gjorde når jeg ble 30 var å skaffe meg gris. :p

Lenke til kommentar

Ja.. nå har jeg spilt et par uker.. WoW er inmari gøy :D

Jeg har link til min figur her - så lurer jeg på om noen av dere old-timers her kan gi meg noen råd om hva jeg burde gjøre annerledes, eller equipment som er bedre.

Mahri - på Armory

Hvis noen har tid setter jeg stor pris på det. Har lest en del i tråden her, og begynner å lure på om Destruction var så lurt - gear som adder crits er vel dyrt/vanskelig å få tak i? - Og så hadde jeg tenkt noen points i aff. for å inst. caste Corruption. Høres det fornuftig ut? Jeg skulle hatt flere talent points hver ding :p

Lenke til kommentar
Ja.. nå har jeg spilt et par uker.. WoW er inmari gøy :D

Jeg har link til min figur her - så lurer jeg på om noen av dere old-timers her kan gi meg noen råd om hva jeg burde gjøre annerledes, eller equipment som er bedre.

Mahri - på Armory

Hvis noen har tid setter jeg stor pris på det. Har lest en del i tråden her, og begynner å lure på om Destruction var så lurt - gear som adder crits er vel dyrt/vanskelig å få tak i? - Og så hadde jeg tenkt noen points i aff. for å inst. caste Corruption. Høres det fornuftig ut? Jeg skulle hatt flere talent points hver ding :p

8160293[/snapback]

 

Sitter nå med 13%crit uten og da har jeg valgt gear till en Affliction lock.

Om du driver å levler så vil jeg si at Destro er et dårlig valg. Mye manabruk og mye downtime(spise/drikke).

Om du går affliction så har du nesten ingen downtime. Cast alle dots -- Lifetap til 100%mana --- Drain life til mobben dør.

Lenke til kommentar
Ja.. nå har jeg spilt et par uker.. WoW er inmari gøy :D

Jeg har link til min figur her - så lurer jeg på om noen av dere old-timers her kan gi meg noen råd om hva jeg burde gjøre annerledes, eller equipment som er bedre.

Mahri - på Armory

Hvis noen har tid setter jeg stor pris på det. Har lest en del i tråden her, og begynner å lure på om Destruction var så lurt - gear som adder crits er vel dyrt/vanskelig å få tak i? - Og så hadde jeg tenkt noen points i aff. for å inst. caste Corruption. Høres det fornuftig ut? Jeg skulle hatt flere talent points hver ding :p

8160293[/snapback]

Anbefaler aldri Destruction til leveling.

Affliction er best til både å soloe eliter, og grinding/farming.

 

http://www.wowhead.com/?talent=IVMriRckqtbo skal vel være brukbart å gå etter. Nightfall er ikke så viktig når man grinder imo, da de dør rimelig fort uansett, og shadow bolts er sløsing med mana.

 

Improved Life Tap trenger man heller ikke når man er lvl 40, da du får Dark Pact.

 

Hvilken lvl er du i forresten?

Lenke til kommentar
1. gang: 1gull

2. gang: 5gull

3. gang: 10gull

4. gang: 15gull

 

Respecckostander synker med 5gull hver måned du IKKE respeccer.

8160742[/snapback]

oooh takker :D respeccer med en gang :) Det er sant jeg trenger å spise/drikke mye, og jeg er ikke helt fornøyd med oppsett slik jeg har nå

Lenke til kommentar
1. gang: 1gull

2. gang: 5gull

3. gang: 10gull

4. gang: 15gull

 

Respecckostander synker med 5gull hver måned du IKKE respeccer.

8160742[/snapback]

oooh takker :D respeccer med en gang :) Det er sant jeg trenger å spise/drikke mye, og jeg er ikke helt fornøyd med oppsett slik jeg har nå

8160785[/snapback]

Og det med Destruction?

Lenke til kommentar
Ja.. nå har jeg spilt et par uker.. WoW er inmari gøy :D

Jeg har link til min figur her - så lurer jeg på om noen av dere old-timers her kan gi meg noen råd om hva jeg burde gjøre annerledes, eller equipment som er bedre.

Mahri - på Armory

Hvis noen har tid setter jeg stor pris på det. Har lest en del i tråden her, og begynner å lure på om Destruction var så lurt - gear som adder crits er vel dyrt/vanskelig å få tak i? - Og så hadde jeg tenkt noen points i aff. for å inst. caste Corruption. Høres det fornuftig ut? Jeg skulle hatt flere talent points hver ding :p

8160293[/snapback]

Hvis du først skal kjøre destruction på et så lavt level, så er det bedre å kjøre 5/5 i Cataclysm enn 5/5 i Imp. Shadowbolt IMHO. Du har ikke mye crit. chance, så den manaen du sparer overgår de 20% i bonusskade som et crit. gir.

Lenke til kommentar
Ja.. nå har jeg spilt et par uker.. WoW er inmari gøy :D

Jeg har link til min figur her - så lurer jeg på om noen av dere old-timers her kan gi meg noen råd om hva jeg burde gjøre annerledes, eller equipment som er bedre.

 

Warlock er den feteste classen i spillet, nuff said :p..

 

Når det gjelder gear, så vil jeg si at du bør fokusere på stamina. Du har life tap, så mana er aldri noe problem. Frem til lvl 60, vil jeg si at statsene som du bør fokusere på er Stam > intl > dmg >spirit > whatever. Spelldmg er ikke så mye poeng før du begynner å få en del av det, og det er lite spell dmg gear før lvl 60 som er lett å få tak i. Etter lvl 60 vil jeg si at du burde velge +dmg > Stam > intl > spirit ;)

Lenke til kommentar

Jeg går for: Stamina, +spell-damage, så kommer intellect, og resten gir jeg egentlig f.. i.

 

Kompisen min anbefaler meg å gå etter: +spell-damge, stamina, intellect, men jeg liker å se høyere tall på health-baren min, så jeg klarer ikke å holde meg unna stamina gearet :p

 

Forresten:

Nå har jeg snart Dreadsteed! :w00t:

 

Mangler bare å få mail fra kompisen min som lager Elixir of Shadow Power til meg nå som de endelig fikk opp Ghost Mushroom på servern min, har nettopp gjost Scholo, så da mangler jeg vel egentlig bare DM?

Eller er det noe jeg har glemt? :p

 

Edit: Arcanite -_-

Endret av Veta
Lenke til kommentar

Ja, Felhunter hadde jeg uansett ikke brukt til lvling, så hvorfor bruke lang tid på lvl 30 istedenfor kort tid på lvl 70?

 

Snakket med npc'ene jeg kan tenke meg. Alle warlock trainers i SW/IF og han dude i Barrens husker ikke navnet, Farsan? ellerno. Ingen som gir meg den.

Endret av Holmgr3N
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Ja, Felhunter hadde jeg uansett ikke brukt til lvling, så hvorfor bruke lang tid på lvl 30 istedenfor kort tid på lvl 70?

 

Snakket med npc'ene jeg kan tenke meg. Alle warlock trainers i SW/IF og han dude i Barrens husker ikke navnet, Farsan? ellerno. Ingen som gir meg den.

8164330[/snapback]

For å slippe problemer som det der f.eks.

Lenke til kommentar

I et raid burde du vel se an situasjonen litt... Er det mange mager med i raidet bruker du CoE, shadowpriest CoS, og om det er flere locker, bruker dere begge, og da eventuelt CoA når de andre er tatt... HVaertfall sånn de fungerte den lille tida jeg raidet^^

 

 

En annen ting... Jeg har en warlock på lvl 64 nå, men klarer rett og slett ikke å komme meg videre med den. Tror kanskje det er fordi det er for lett/går for smooth å levle.

 

Har afflictionbuild, og når jeg er ferdig med en eller flere mobs, så har jeg full hp/mana igjen... Av en eller annen grunn så blir dette veldig kjedelig.. Får ingen utfordringer... Har alltid vært stor fan av destructionbuildet, men dette er vel neppe et tre som er bra å levle i... Har også prøvd felguard osv..

 

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få interessen min tilbake på locken? Har så fryktelig lyst til å få ham til 70 for å så specce destro^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...