Veta Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Har skaffa Large Brilliant Shards, Dark Iron Ore, Black Dragonscales, og 13 Ghost Mushroom. Men hva jeg må betale om jeg ikke finner en warlock med resten av det jeg trenger er vel egentlig det jeg lurte på. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Har skaffa Large Brilliant Shards, Dark Iron Ore, Black Dragonscales, og 13 Ghost Mushroom. Men hva jeg må betale om jeg ikke finner en warlock med resten av det jeg trenger er vel egentlig det jeg lurte på. 8152756[/snapback] 150g tror jeg det var Lenke til kommentar
Veta Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Takk. Da mangler jeg vel.. omtrent 250g hvis jeg ikke finner en annen warlock da XD Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Jeg dinga 60 et par ukers tid før TBC så jeg hadde ikke rukket å få epic-mount. Gadd ikke da å begynne på questene så jeg kjøpte en Mechanostrider istedet. Gull var jo lett å skaffe i Hellfire Peninsula Endret 14. mars 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 du har garantert lyst til å stikke innom og gjøre det questet alikevel Olum, kuleste landmount i spillet og en av de stiligste questene også Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 er ingen fan av DiM selv, men warlock questet = <3 pluss at på 60+ kan du garantert bypasse masse Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Kanskje jeg skal komme meg til å gjøre det en gang men akkurat nå grinder/quester ejg gull for 100% flying-mount Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Har nettopp starta Warlock nå, og så lurte jeg på hva slags build jeg burde satse på. (Ja, jeg regner med slike spørsmål har blitt spurt 1 mill. ganger før, men orker ikke lete meg gjennom hele tråden) Har tenkt litt på Affliction, men Felguard ser tøft ut det også. Hadde vært fint om noen hadde hjulpet meg litt, evt. lagt ut forslag til build. Blir nok mest til PvE spilling, men noe PvP blir det alltids. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Pshyco la ut en build for bare noen sider siden mener jeg, de sidene orker du og bla Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Ja, etter mye tung, slitsom "blaing" (ble et merkelig ord der), fant jeg noen til slutt. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Veta Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Har nettopp starta Warlock nå, og så lurte jeg på hva slags build jeg burde satse på. (Ja, jeg regner med slike spørsmål har blitt spurt 1 mill. ganger før, men orker ikke lete meg gjennom hele tråden) Har tenkt litt på Affliction, men Felguard ser tøft ut det også. Hadde vært fint om noen hadde hjulpet meg litt, evt. lagt ut forslag til build. Blir nok mest til PvE spilling, men noe PvP blir det alltids. 8155600[/snapback] Jeg foretrekker Affliction. Jeg hadde Felguard fra lvl 49-53 (tror jeg) og det var bra, og man trenger ikke være så godt-geara Men jeg synes Affliction er mye bedre, og bedre survivability på en del punkter. Og det var mye mindre nedetid med det. Regner med at Affliction gjør mer skade i PvE enn demo Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Takker for synspunktene. Tror jeg går for Affliction. Lenke til kommentar
l0lzor Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hvilken demons kan e lock får å hva kan de jøre? Hittil har jeg fått lmp Voidwalker succubus å den som ligne på en gris Lenke til kommentar
maggot69 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hvilken demons kan e lock får å hva kan de jøre? Hittil har jeg fått lmp Voidwalker succubus å den som ligne på en gris 8157933[/snapback] Felhunter (grisen din) Felguard + de du nevner over... Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Takker for synspunktene. Tror jeg går for Affliction. 8157172[/snapback] veit ikke hvor du er oppvåkst, men her har vi ingen griser som ligner på felhuntern Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hvilken demons kan e lock får å hva kan de jøre? Hittil har jeg fått lmp Voidwalker succubus å den som ligne på en gris 8157933[/snapback] Felhunter (grisen din) Felguard + de du nevner over... 8158144[/snapback] + Doomguard Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Tenkte jeg skulle vente med lvl 70 til jeg gadd å gjøre Felhunter questet. Men nå kan jeg ikke få questet. Ingen i SW som gir det, og i barrens det samme. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Du har snakket med riktig npc? Den skal jo fortsatt være der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå