Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Ikke noe poeng med Empowered Corruption så tidlig, der må du nesten ha en del +dmg først. Sånn tror jeg vi heller sier.

8100462[/snapback]

no improved life tap? NO WAI :p

8100512[/snapback]

Imp. Life Tap er overrated hvis man har Dark Pact

8101556[/snapback]

Men det får du jo ikke i lvl 50 eller noe vel? Du kan vel unvære 1g til respecc da? Men altså alle for gjøre som de selv vil.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva vil dere si er best av Jaedenfire Gloves of Annihilation med 15 hit rating enchanted, Ebony Flame Gloves med 15 hit rating enchanted eller 20 shadow damage/spell damage. Spell hit rating selvsagt.

 

Jeg har ebony gloves med 20 shadowdmg enchanted skjønner dere. Lurer på om det er lurest å enchante de blå å bytte om litt.

8100949[/snapback]

 

 

Vet noen hva som er best? Jeg har ca 12% hit i PvE hvis det har noe å si.

Lenke til kommentar
Hva vil dere si er best av Jaedenfire Gloves of Annihilation med 15 hit rating enchanted, Ebony Flame Gloves med 15 hit rating enchanted eller 20 shadow damage/spell damage. Spell hit rating selvsagt.

 

Jeg har ebony gloves med 20 shadowdmg enchanted skjønner dere. Lurer på om det er lurest å enchante de blå å bytte om litt.

8100949[/snapback]

 

 

Vet noen hva som er best? Jeg har ca 12% hit i PvE hvis det har noe å si.

8108479[/snapback]

Ebony Flame Gloves med 20 shadowdamage gogo. Fordi: 15 Spellhit rating = 17.25 spelldamage og fordi spellhit kan ta seg en hel bollepose. Hva faen har du 12% spellhit for anyway ditt dolokk? :( Sikt deg inn på en 4-5-6% hvis du i det hele tatt skal ha noe :p Jeg går får 0% ^^

Endret av Carl M
Lenke til kommentar

Jeg har ca 7,9% hit fra gear og 4% fra talents. Men hvor mye en hit er verdt er jo relativt med hvor mye spelldmg jeg har. En hit er verdt mye mer enn du tror. 0% hit er gimp i Pve, du har jo ikke maxet hit i PvP engang. Du kan være ett dolokk selv.

Endret av PyroCX
Lenke til kommentar
Begynner å nerme meg 1000+ arena points og jeg har tenkt til å skaffe meg Arena gearet men vet ikke helt hva jeg burde satse på. Gladiator's Dreadweave eller Gladiator's Felweave har ikke fått sett så nøye på de.

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/a...lass-armor.html

 

Og jeg skal ha det til pve.

8108417[/snapback]

Arena-settene er ubrukelig til PvE IMO... Mest for det er laget for at man skal tåle mest mulig juling og forhindre at andre får inn crits på en. Resilience er så godt som bortkastet til PvE, og delene i settet har alt for lite +dammage, spell penetration og +hit til å være spesielt bra om du har planer om å dukke opp på dammagemeteret over holy-prestene og tankene. Uansett er kanskje Dreadweave settet det mest ubrukelige, Felweave kan til nøds gå om du har ruin.

Endret av Krapfoss
Lenke til kommentar

Fikk traina Fel Armor (rank 1) igår før jeg la meg, har ikke fått testa enda men virker jo bra med +spell dmg, men den gir ikke no armor sånn som Demonic Armor gir, men det lille utgjør vell ingen ting? så pleier dere å bruke den hele tiden, fel armor altså.

Er affliction spec, pleier å DoTe opp flere mobs, feare, drain life etc, evt drain tank at mobs står og slår på meg og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...