Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann. Jeg lurer litt på hvilket specc jeg skal ha til rading. Jeg har nå en 40/0/21 specc og har hadd det helt siden jeg dinget 70. Guilden min har kommet til prince i kara.

Det er en helt ok specc, jeg bare luere på om det er noen bedre. Ser nemmelig at ingen av warlockene i Nihilum har Ruin. Er det fordi det suger eller er det bare at de er dårlige?

Lenke til kommentar

Nja. Vet ikke med Gruul eller Serpentshrine men i Kara er det bare 10 spots så det er vel maks 2 warlocks der samtidig. Drain ticker vel for endel da men ikke for mer damage enn shadowbolt - garantert.

 

Jeg ligger forøvrlig øverst nesten på alle bosser og mot nesten all classes. Til og med den beste magen i guilden har problemer å slå meg.

Jeg har endel crit chance. Er veldig vanskelig å ta gear uten crit chance for det er så mye av det og det er mye vanskeligere å finne bra affliction gear.

Endret av PyroCX
Lenke til kommentar
Heisann. Jeg lurer litt på hvilket specc jeg skal ha til rading. Jeg har nå en 40/0/21 specc og har hadd det helt siden jeg dinget 70. Guilden min har kommet til prince i kara.

Det er en helt ok specc, jeg bare luere på om det er noen bedre. Ser nemmelig at ingen av warlockene i Nihilum har Ruin. Er det fordi det suger eller er det bare at de er dårlige?

8091498[/snapback]

Gå demonology ned til Demonic Sacrifice (sacrifice Felhunter for mana regen), så resten i destruction. (21/40)

 

"Hvorfor sier en dum lvl 56 lock det her?"

Ta en titt her ^.^

Lenke til kommentar

Joda. Men han hadde garantert skamimba gear. Hvis jeg haddet hatt like mye shadowdamage som han hadde fire damage hadde jeg tatt han med en affliction specc. Det gjøre bare mest damage.

 

Bare se her! -http://www.youtube.com/watch?v=y3QXh2_-90A

1800 DPS over 1 minutt mot den du linket som var 1014 DPS. Tror jeg fant profilen han også -http://armory.worldofwarcraft.com/character-sheet.xml?r=Drenden&n=Arik

Endret av PyroCX
Lenke til kommentar
Er det rosa/blått hår jeg ser? Huff. Delete char...

8052622[/snapback]

Eh..ingen av delene - men landskapet rundt gir jo gjennskinn. Uansett så har vel ikke char utseeende noe med kapabiliteten å gjøre :p

8052895[/snapback]

Sant nok, er derfor jeg spiller horde, ikke minst for at alle raser på hordesiden har bra racials for warlock-klassen. Allies har relativt søplete racials for en warlock... :tease:

8053161[/snapback]

Vel, en human warlock med felhunter kan rett og slett ikke tape mot en rogue.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...