Lightningwolf Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg trenger litt hjelp med effektivt leveling spec nå. Har aldri prøvd full affliction før, så tar gjerne i mot råd angående denne builden. Er bare level 60 atm, men planlegger å sette resten på affliction. 8083116[/snapback] Jeg ville sagt at Denne er bedre. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Er ikke Fel consentration ganske nødvendig da? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Er ikke Fel consentration ganske nødvendig da? 8083505[/snapback] Essensielt i et heavy affliction build vil jeg si. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Heisann. Jeg lurer litt på hvilket specc jeg skal ha til rading. Jeg har nå en 40/0/21 specc og har hadd det helt siden jeg dinget 70. Guilden min har kommet til prince i kara. Det er en helt ok specc, jeg bare luere på om det er noen bedre. Ser nemmelig at ingen av warlockene i Nihilum har Ruin. Er det fordi det suger eller er det bare at de er dårlige? Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Er jo ikke vits med ruin når man ikke har crit chance, når man er afflication går man for +dmg gear å ikke crit, ville heller valgt 41/8/1 +1, hadde noe lignende selv å vant bestandig dmg meter Liker å kunne fyre av shadowbolts mens dots ticker på mobs ;> Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 I raids er det vel 1 eller 2, kanskje 3 afflictionlocks, og drain life må vel ticke villt da. Eller? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Nja. Vet ikke med Gruul eller Serpentshrine men i Kara er det bare 10 spots så det er vel maks 2 warlocks der samtidig. Drain ticker vel for endel da men ikke for mer damage enn shadowbolt - garantert. Jeg ligger forøvrlig øverst nesten på alle bosser og mot nesten all classes. Til og med den beste magen i guilden har problemer å slå meg. Jeg har endel crit chance. Er veldig vanskelig å ta gear uten crit chance for det er så mye av det og det er mye vanskeligere å finne bra affliction gear. Endret 6. mars 2007 av PyroCX Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 PyroCX: 41/0/20 er mye bedre enn 40/0/21 vil jeg si. Som andre har nevnt har du ikke så mye critchance at ruin er bedre enn UA, som er en EKSTRA dot, som gir mye mer dmg. Ticker nesten likt som COrr(imp corr hjelper sykt da). Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Så ble prince drept og jeg fikk meg tier 4 head respecc etter raid så da er jo alt bare kos Tror det blir 41/4/11 eller noe i den dur. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Brenn kknp? Jeg vil ha Prince daggeren Oo Lenke til kommentar
Veta Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Heisann. Jeg lurer litt på hvilket specc jeg skal ha til rading. Jeg har nå en 40/0/21 specc og har hadd det helt siden jeg dinget 70. Guilden min har kommet til prince i kara.Det er en helt ok specc, jeg bare luere på om det er noen bedre. Ser nemmelig at ingen av warlockene i Nihilum har Ruin. Er det fordi det suger eller er det bare at de er dårlige? 8091498[/snapback] Gå demonology ned til Demonic Sacrifice (sacrifice Felhunter for mana regen), så resten i destruction. (21/40) "Hvorfor sier en dum lvl 56 lock det her?" Ta en titt her ^.^ Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Joda. Men han hadde garantert skamimba gear. Hvis jeg haddet hatt like mye shadowdamage som han hadde fire damage hadde jeg tatt han med en affliction specc. Det gjøre bare mest damage. Bare se her! -http://www.youtube.com/watch?v=y3QXh2_-90A 1800 DPS over 1 minutt mot den du linket som var 1014 DPS. Tror jeg fant profilen han også -http://armory.worldofwarcraft.com/character-sheet.xml?r=Drenden&n=Arik Endret 6. mars 2007 av PyroCX Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Hva heter delene i det Røde tier2 settet? Lenke til kommentar
Veta Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hva heter delene i det Røde tier2 settet? 8094903[/snapback] Det er bare Tier1 som er "rødt", og det heter Felheart. Tier2 settet heter Nemesis. http://www.wow-europe.com/en/info/basics/armorsets/ Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Hva heter delene i det Røde tier2 settet? 8094903[/snapback] Det er bare Tier1 som er "rødt", og det heter Felheart. Tier2 settet heter Nemesis. http://www.wow-europe.com/en/info/basics/armorsets/ 8095046[/snapback] Hva heter delene i det røde "settet" som har samme gfx som tier2* Lenke til kommentar
Veta Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Unnskyld, da misforstod jeg litt. Jeg vet ikke helt da, men jeg synes Roben kan minne om Cindercloth robe hvis man fikser "litt" på den ^.^ Lenke til kommentar
Simsn Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Finnes det noen mobs i Outland som dispeller UA ? Tenker da på vanlige mob utenfor instance. Hadde vært litt artig med tanke på effektiv grinding Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 UA ser jeg som på et PvP-talent, beregnet på spesielt WSG Bruk heller det ene talentpoenget på å nå Ruin eller DS. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Er det rosa/blått hår jeg ser? Huff. Delete char... 8052622[/snapback] Eh..ingen av delene - men landskapet rundt gir jo gjennskinn. Uansett så har vel ikke char utseeende noe med kapabiliteten å gjøre 8052895[/snapback] Sant nok, er derfor jeg spiller horde, ikke minst for at alle raser på hordesiden har bra racials for warlock-klassen. Allies har relativt søplete racials for en warlock... 8053161[/snapback] Vel, en human warlock med felhunter kan rett og slett ikke tape mot en rogue. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Nei, paranoia og perception er ikke å forakte . Om en også har SL tåler en et par "stikk" også. Men så lenge man får fyrt av IMBA-coil har ikke rougen sjans... Skulle jeg spilt opp en PvP-char på alliance, ville det helt klart blitt human nettopp på grunn av perception. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå