Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Er det rosa/blått hår jeg ser? Huff. Delete char...

8052622[/snapback]

Eh..ingen av delene - men landskapet rundt gir jo gjennskinn. Uansett så har vel ikke char utseeende noe med kapabiliteten å gjøre :p

8052895[/snapback]

Sant nok, er derfor jeg spiller horde, ikke minst for at alle raser på hordesiden har bra racials for warlock-klassen. Allies har relativt søplete racials for en warlock... :tease:

Endret av Krapfoss
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det rosa/blått hår jeg ser? Huff. Delete char...

8052622[/snapback]

Eh..ingen av delene - men landskapet rundt gir jo gjennskinn. Uansett så har vel ikke char utseeende noe med kapabiliteten å gjøre :p

8052895[/snapback]

Sant nok, er derfor jeg spiller horde, ikke minst for at alle raser på hordesiden har bra racials for warlock-klassen. Allies har relativt søplete racials for en warlock... :tease:

8053161[/snapback]

 

Contradiction?

Spiller ingen rolle - Alliance er mye penere =) Alle raser er ikke bedre for warlock på horde siden - de har èn som muligens er bedre - men det spiller ingen rolle - det er til sist den som sitter bak tastaturet som bestemmer om en toon er bra eller dårlig. Du kan ha en uber bra konfigurert toon, og likevel tape hvis du spiller dårlig. Og når det gjelder horde classes, så er det vel egentlig bare Blood Elf som kan måle seg med Gnome.. og hvis du har et hp setup, vil muligens Orc være bra, men på papiret ser det ut som de kommer til kort på mana. Mulig det ikke har noe å bety på høyere lvls. Men jeg ser at er jeg uten mana - har jeg et problem, Uansett så er vel det noe av det som gjør spillet interessant, at mulighetene er fler enn en, og jeg tror neppe du har den eneste fasiten

 

 

Forsøkte å sett in html her men det gikk hvis ikke- så istedet linker jeg til tabellen på wow site: Races for warlock og ablilities for disse

 

Så kan du jo ta en titt, og gi meg et begrunnet svar på hvilken rase du synes er best ;)

Endret av Aachel
Lenke til kommentar

Når det gjelder stats man begynner med, har ikke det stort å si... Jevner seg ut etterhvert uansett.. (Gnome vil jo ha mer mana da pga racial)

 

Men av andre racials vil jeg si at Orc er best og Blood elf og Undead deler andreplass for warlock.

 

Orc fordi de har bloodrage (eller hva nå enn det heter :p ) som på lvl 70 gir nesten 150 mer spelldamage i 20 sekunder, men 2min CD.(stacker med trinkets) I tillegg har de 15% stunresist, som er kjekt mot rogues med stunlocking osv. En god UD rogue er kanskje en av de større utfordringene til en warlock, så stunresist er veldig kjekt.

 

Blood Elf har AOE silence, som alltid er kjekt mot casters. I tillegg enda en måte å fylle opp manaen på. Locks har Life tap, og noen har Dark Pact. med Denne racialen(husker ikke navn) har de enda en, og kan grinde uten noe særlig nedetid.

 

Undead har Will of the Forsaken, som breaker fear/charm/seduce. Med andre ord, kjekk mot andre locks, warrior, druid og priest. I tillegg har de cannibalize, som er kjekt i stunder uten mat, evt kjekt hvis man vil nedverdige enn nylig drept motstander. :innocent:

 

Gnome og Human sine aktive racials synes hvertfall jeg at ikke måler seg helt med de nevnte. Escape artist er en veldig bra racial, men for warlock som kan feare, så er det bedre å få fienden til å løpe, enn å stikke av fra noe selv?

 

Perception er veldig bra mot rogues som sniker seg innpå, men nå som de har fått seg Shadowstep, pluss at med felhunter har man like bra stealthdetection, så synes jeg dette ikke blir like mye vits.

 

Yeah :thumbup:

Lenke til kommentar

De som spiller allies for at de er "pene" burde ta seg en lykkepille og slutte å se så mye på programmene til Dorthe Skappel.

 

Ikke glem at orcs også har "Pet melee damage increased by 5%", som faktisk er ganske greit å ha om en kjører en Felguard-build (eller om en bruker Imp / Succubus til DPS).

 

Har utallige ganger spist meg mett og lifetappet med Canibalize.

 

Til Aachel: Det å liste opp en tabell med "starting stats" er bare tull, dette blir uansett jevnet ut med gear etter noen levels. Det er racial abilities som er greia, hvis du ikke har fått det med deg. :dontgetit:

 

Det eneste som er "bra" med en Gnome for å kjøre Warlock er "Expansive Mind - passive Increase Intelligence by 5%", men denne abilitien er best om du velger gnome mage, samt at som det er nevnt over her er Horde racials bedre enn dette.

 

Diplomacy er bare dumt, siden du da må drepe 10% mindere :) Så da tjener du jo 10% mindere...

Endret av Krapfoss
Lenke til kommentar

Klart det må gå an å vektlegge looks når du velger race, du skal jo tross alt stirre på denne tassen i uendelig mange timer. Jeg har selv rerolla, delvis/helvis pga. gnome looks.

 

Alle rasene har fordeler selvfølgelig, men gnome er by far minst egnet for warlock... Bortimot alle racialene er totalt ubrukelige.

 

De øvrige rasene har alle grådig bra racials, spesielt orcs egentlig... Som tbh er ganske teit, det burde være litt gimpa å velge en veldig "beefy/dum" rase over en liten "smart" race som gnome. Og det er jo nå stikk motsatt; hardiness eller blood fury er jo begge *alene* bedre enn alle gnome racials til sammen. For ikke å snakke om 5% pet damage.

 

Men så er jo straffen at orcs ser helt møkk idiotiske ut som caster :p Ser ut som hulken som får anfall når de caster :wee:

 

Jeg har da rerolla Human, hadde jeg vært horde hadde det var UD uten tvil. Takler ikke å spille mer på en race som jeg HATER looksa på over en som er litt bedre :p Det kan jeg ta igjen i awesome skill.

Lenke til kommentar
Female orcs er jo ikke så gærne da... Bedre enn midgets  :!:

8059993[/snapback]

 

Female orcs er det styggeste som finnes etter female dwarf.

Tilogmed female tauren ser bedre ut, og det sier litt.

8060020[/snapback]

Du har rar smak. Uansett er det bedre å løpe etter stygge damer enn småjenter og kuer. :!:

8060434[/snapback]

Noen syns det er rart å løpe etter grønne traktorkvinnfolk med hoggtenner også. :)

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden.)

Lenke til kommentar
De som spiller allies for at de er "pene" burde ta seg en lykkepille og slutte å se så mye på programmene til Dorthe Skappel.

8059363[/snapback]

 

Hvem er Dorthe Skappel? :p

Og det hadde vært fint om du kunne lese hva jeg skriver, og kunne ta ironi som det det er ment som.

Hvorfor i all verden tar du dette så alvorlig? Det er et pc-spill. La meg forklare et par saker for deg: Games/spill etc er ting man gjør for å hygge seg i ledige stunder - når man faktisk ikke har noe viktigere å gjøre... For meg er det faktisk viktigere med hyggellige venner å spille/chatte sammen med, enn en Orc :p Vi spiller ikke på en pvp-server heller, men en som er ganske ny, og har vært herlig fri for retarder ;)

 

Har forresten rollet en Druid også - Night Elf med lilla hår haha :D Eller var det grønt kanskje - søt var den i allefall ^^

Lenke til kommentar

Yeey, endelig lvl 57 og Robe of the Void med ny lock :) Fikk også royal seal greia fra DM nå nettopp. Digg med 69 mer spelldamage :wee:

 

Huff, jeg har vært warlock i over to år, lvla tailoring til 300 tre ganger og ennå ikke hatt den roben :p Men etter litt tidig Demonic Rune farming har jeg den endelig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...