Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel tooltipen er vel gjerne bugget (eller working as intended >.>)

 

Har imp. imp selv og det står på actionbaren at den gir 92 (husker ikke hvor mye jeg får på 70 med imp. imp) eller noe sånt, men i tooltipen på buffen står bare base stamina boost, men jeg får fordeom de ~1k hp'ene fra det som står på actionbaren

Lenke til kommentar

Hei igjen.. Var i et AQ40 fun run i går, hvor nevnte destro-warlock var med....

 

Rett før alle begynte å leave sjekket jeg damagemeter for morro skyld, og så at han lå nede på 13-14 plass, og jeg på 3.

 

Blir visst ingen respecc på meg enda gitt.

 

Er ikke så lett å draine mana samtidig som du kaster incinerate/shadowbolt ^^

 

Nei, Affliction er nok det beste alternativet så langt...

Lenke til kommentar

laget meg en warlock som nå er lvl 16. men jeg greier knapt 2 mobs i samme lvl som meg! det jeg gjøre er sende VW på en curse of agony og corruption på han så kommer en ny corruption og curse of agony. kan ikke feare overalt heller så jeg står bare der...VW sin dør så kommer han men tar ikke aggro med en gang da dør jeg hvis ikke jeg har en life stone.

 

 

bruker denne builden er den bra?

Lenke til kommentar
laget meg en warlock som nå er lvl 16. men jeg greier knapt 2 mobs i samme lvl som meg! det jeg gjøre er sende VW på en curse of agony og corruption på han så kommer en ny corruption og curse of agony. kan ikke feare overalt heller så jeg står bare der...VW sin dør så kommer han men tar ikke aggro med en gang da dør jeg hvis ikke jeg har en life stone.

 

 

bruker denne builden er den bra?

8041292[/snapback]

http://www.wowhead.com/?talent=NV0RZbxczIizztstxx0z fixed. Mulig at en bør droppe Demon Tactics hvis nerfen når live.

Lenke til kommentar

Har testet litt dem siste dagene, og rukket å bli lvl 13.

Mektig imponert over Voidwalker på hvor mye juling den tåler, og den tanker egentlig helt greit også.

Tok en quest i Westfall, den som går ut på å drepe 20 harvester mobs.

Dem er lvl 14 til 15, gikk faktisk helt greit å drepe dem på lvl 10.

 

Greide ikke ta denne questen før lvl 12 med magen. Dem ressista alt for mye.

Må si jeg er imponert over Warlock som klasse. :)

Lenke til kommentar
hui hui hopp hvor sykelig fortere det gikk så snart jeg speccet sm/dp! :)

 

pet attack, dot dot, drain, død

8047066[/snapback]

 

Bruk imp, siden den har en mana regen som tilsvarer.. noe helt sinsykt fort. Ikke atack heller, iom. at det bruker verdifull mana, da skal du se at grindinga går mye raskere! (Dette innebærer da at du har UA, siden den er ett must for å downe mobs med dots alene)

Lenke til kommentar

Min gnome Warlock er lvl 18 (jeg er helt ny i WoW) Jeg startet Wow sammen med 7-8 andre, og siden ingen av oss has en highlvl main, så har vi instillt oss på at første toon blir noe preget av det, ingen uber gear/loot.

Vi startet også egen org, og spillet er inmari morsomt.

Har installert noen mods etc som gjør det mer oversiktlig og informativt. UI central hadde en del, men jeg har et problem med Warlock macros, både de jeg hentet derfra, og de jeg skriver selv. De første crashet wow totalt lol, men nå ser det ut som de er ulovlinge?

Blocked By Blizzard er error jeg får. Og det er ikke noen kompliserte greier, men det ser ut som linjer som starter med /script lager krøll - noen some vet hvorfor?

 

Ellers så er jeg usikker på Talents - har puttet de fleste i Destruction, men soloer mye, siden de fleste jeg spiller med spiller mye oftere og er allerede 30-35.

Så hadde kanskje Aff. hadde vært bedre? Slik det er nå har jeg ingen problem med å soloe mobs lvl opp til 20, så fremt det er snakk om 1. 2 er litt verre - 3 er fear and run :p

La også merke til at fear nesten funker so AOE pull.

 

Professions så tok jeg Herbalism og Alchemy, kanskje ikke det beste for å bli rik, men det adder up ganske bra med resten av guild, så vi lager ting og bytter etc. Klær/armor/ringer etc.

 

Uvant med at ting er lvl locked, og ikke kan twinkes på, men litt kult da det er enklere å swappe ting ved forskjellige anledninger.

 

Hvis noen har noen bra begynner råd setter jeg pris på det. Gjør for tiden quests på Bloodmyst Island og Westfall. Neste utfordring er Mines i Westfall, siden de ser ut til å droppe ting jeg kan kan bruk for. Spørs om jeg få plage en priest jeg ble kjent med til å hjelpe meg, han er lvl 60, så da skulle det gå greit. Resurecction Ftw.

WoWScrnShot_022507_194008.jpg

Endret av Aachel
Lenke til kommentar
Respecca nettopp til Felguard/Bane. Faen så fort det gikk fra 60-70 ^^ Annbefalt grindespec

 

Anbefaler Affliction/5/11 spec. Går sykt fort når du kommer inn i det. UA, CoA, Corruption, fear -> gjenta på to-tre mobs på likt -> Howl. Alle dør som regel, men hvis du får problemer så har du Shadowburn til rådighet :love:

Dark pact, and keep on going.

 

I pvp dreper jeg stort sett alt, med unntak av UD rogues, men det sier seg jo selv :(

 

Edit: Du bør ihvertfall ha endel spelldamage, kanskje 350+ for at dette skal gå kjappere enn Felguard. Levla til 66 i beta med Demo, gikk ganske fort, men ikke i nærheten av Affliction. Felguard får mer og mer problemer med å overleve jo høyere level du blir.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Er det rosa/blått hår jeg ser? Huff. Delete char...

8052622[/snapback]

 

Eh..ingen av delene - men landskapet rundt gir jo gjennskinn. Uansett så har vel ikke char utseeende noe med kapabiliteten å gjøre :p

 

Er forresten litt overrasket over hvor mye useriøse og aggressive innlegg det er på denne tråden. Tror kanskje jeg holder meg til å spøre venner/lese/poste på wow forum...

De har muligens mer greie på scripting og macros også, som er det jeg irriterer meg over for øyeblikket. Ingen spill er så bra at de ikke kan bli bedre ^^

 

laget meg en warlock som nå er lvl 16. men jeg greier knapt 2 mobs i samme lvl som meg! det jeg gjøre er sende VW på en curse of agony og corruption på han så kommer en ny corruption og curse of agony. kan ikke feare overalt heller så jeg står bare der...VW sin dør så kommer han men tar ikke aggro med en gang da dør jeg hvis ikke jeg har en life stone.

 

 

bruker denne builden er den bra?

8041292[/snapback]

 

Kommer litt an på mobs, men jeg pleier å kjøre Weakness først på adds hvis det er flere, deretter Immolate/corruption på den som VW kjemper med, så på den som jeg kjemper med - overide weakness med agony/Recklessness , og bruke Shadowbolt evt drain life hvis jeg er lav på health eller Health funnel på VW hvis han er lav på health (det er han som regel ikke på mobs samme lvl og med Weakness running på target) går jeg tom for mana bruker jeg wand og hp stims (trenger som regel ikke hvis mobs er samme lvl + 1-2) Fear bruker jeg kun ved nødstilfeller der det er flere adds enn jeg greier med fordi en mob som er feared vill aggroe all rundt den der den springer av gårde.

mobs samme lvl kan jeg heldigvis drepe uten pet.. siden jeg har hatt en tendens til å glemme shards hehe. Nå har jeg imidlertid innstalert en mod som holder rede på dem.

Endret av Aachel
Lenke til kommentar

Aachel:

 

Har lite greie på warlock som klasse enda. Min er bare lvl 14, så det er ikke mye jeg kan tilføye som er til hjelp.

 

Slenger likevel opp noen lenker til sider jeg har funnet nyttige gjennom min tid i wow. :)

 

Kalibans loot list - Meget bra loot / instance side.

 

UI worldofwar.net / macko, addon side.

 

Thottboth - Mest kjente lootsiden.

 

Allakhazam - Lootside med grei forklaring på quester

 

Curse - Mest kjente ui, addon siden

 

Wowhead - bra på alt egentlig.

 

Wowwiki - masse nyttig info med alt om wow

 

Wowace - Ace 2 addons med mere. (Ace 2 er et programerings værktøy i wow. Addons laget med dette scriptet er mindre ressurs krevende)

 

Håper det var til litt hjelp.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...