Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Driver å funderer på Aldor og Scryer og hvilken faction man bør gå for...

Er seff Warlock såe vil ha mest DPS, men er samtidig tailor som samler recipes.

 

Sjekket siden til wow-wiki og fant ut at kansje Aldors var best for meg? Har ingen DPS-Threads, men får til gjengjeld Epic FR-Recipes.

Hva mener dere om dette?

 

Lurer også litt på dette valget av tailor gren, hva har det å si? Kan jeg lære alle patterns selv om jeg er Shadow-tailor? og at det er bare slik at jeg kan lage dobbelt opp av noe eller får mindre CD på ting slik som alch har?

Lenke til kommentar
Driver å funderer på Aldor og Scryer og hvilken faction man bør gå for...

Er seff Warlock såe vil ha mest DPS, men er samtidig tailor som samler recipes.

 

Sjekket siden til wow-wiki og fant ut at kansje Aldors var best for meg? Har ingen DPS-Threads, men får til gjengjeld Epic FR-Recipes.

Hva mener dere om dette?

 

Lurer også litt på dette valget av tailor gren, hva har det å si? Kan jeg lære alle patterns selv om jeg er Shadow-tailor? og at det er bare slik at jeg kan lage dobbelt opp av noe eller får mindre CD på ting slik som alch har?

7988749[/snapback]

tok den med spellthread jeg, lar prester ta seg av fr gear :)

Lenke til kommentar

Tror det blir Aldor ja basert på At dem har FR gear og Spelldmg enchant til shoulders. Er Affliction-Demo eller Demo-Affliction (liker ikke dest :p )

 

Og skjønnte fra wowwiki at Master-Tailor bare hadde noe å si på cooldown på crafting, og hvilket BoP sett du kan lære. (blir seff Shadowweaver på meg ^^)

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om Elixir of Empowerment stacker med adept's og elixir of major shadowpower?

Jeg trenger mest mulig dps siden vi skal prøve på nye bosser i kara :)

7990430[/snapback]

Tror ikke at alle de der stacker. Er ikke helt stødig på kategoriene på consumables, men jeg tror at to av dem faller under samme kategori i alle fall. Adept's Elixir og Elixir of Major Shadowpower stacker såvidt jeg vet, men jeg tror ikke det er lagt opp til at du skal kunne ha så veldig mange "like" potions på deg om gangen.

Endret av Carl M
Lenke til kommentar

Dinga nettopp 70 med warlocken jeg starta 2 uker før TBC relase.

 

Kjører 100% Drain spec om dagen. 45/16/0. Utrolig digg egentlig, samtidig som jeg får litt ekstra nytte i grupper samtidig. (improved imp og healthstone ^^)

 

http://www.wowhead.com/?talent=NiMriRfkqtbofxc0c

 

Mulig jeg respeccer senere men atm på level 70 har jeg 0 problemer med å konkurrere med andre dps-klasser på damage :) Dessuten er det absurd effektivt til grinding :love:

Endret av zbegra
Lenke til kommentar

Da gikk man tilbake til affl.

 

Faen.

 

Respacca 9 ganger nå, and still going strong! Hver eneste gang jeg har 50gull, er det rett til teh speccing house :p

 

Flere som har problemer med å bestemme seg for en specc?

 

Ligger forøvrigt langt bak alle lockene i guildet nå, eneste som ikke er 70, er 65.

 

Denne har jeg vurdert å respecce til nå. Har kjørt dest. ned til shadowburn på den jeg har nå, men trenger den strengt tatt ikke, eller hür?

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Flere som har problemer med å bestemme seg for en specc?

8000669[/snapback]

 

Næh, hvorfor bytte når man har det beste?

8000890[/snapback]

 

"Hvis jeg gjør det, kombinert med den så", eller "hmm.. *sett in spell her* var faktisk ganske så morsomt", er ofte en liten trigger til min specc'o mania.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...