nazrm Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 For affliction warlocks er den imba, blir enda bedre til å tanke stuff :> (respecca fra affliction nå tho, litt mindre bra med shadowbolt spam) Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Lolguard og affl specc er bare kjedelig Destro 7958417[/snapback] Ja, men det er funker utrolig bra til å grinde (og soloe) seg fra 60-70. Begynner dog bli litt lei og vurderer enten en Destro/fire eller en Destro/shadow build. Er moro med høye crits nå og da Endret 20. februar 2007 av Krapfoss Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Driver å funderer på Aldor og Scryer og hvilken faction man bør gå for... Er seff Warlock såe vil ha mest DPS, men er samtidig tailor som samler recipes. Sjekket siden til wow-wiki og fant ut at kansje Aldors var best for meg? Har ingen DPS-Threads, men får til gjengjeld Epic FR-Recipes. Hva mener dere om dette? Lurer også litt på dette valget av tailor gren, hva har det å si? Kan jeg lære alle patterns selv om jeg er Shadow-tailor? og at det er bare slik at jeg kan lage dobbelt opp av noe eller får mindre CD på ting slik som alch har? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Driver å funderer på Aldor og Scryer og hvilken faction man bør gå for...Er seff Warlock såe vil ha mest DPS, men er samtidig tailor som samler recipes. Sjekket siden til wow-wiki og fant ut at kansje Aldors var best for meg? Har ingen DPS-Threads, men får til gjengjeld Epic FR-Recipes. Hva mener dere om dette? Lurer også litt på dette valget av tailor gren, hva har det å si? Kan jeg lære alle patterns selv om jeg er Shadow-tailor? og at det er bare slik at jeg kan lage dobbelt opp av noe eller får mindre CD på ting slik som alch har? 7988749[/snapback] tok den med spellthread jeg, lar prester ta seg av fr gear Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Er du affliction, gå for Aldor, siden skulder-enchanten du får på honored gir spellpower. Schyers gir spell crit og er bra for destruction. Spellthread kan du alltids få noen andre til å lage for deg. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Det er sikkert noen i guilden din som kan lage begge uansett så ta det du synes er best. Aldor har bedre skulder enchants for affliction. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 Tror det blir Aldor ja basert på At dem har FR gear og Spelldmg enchant til shoulders. Er Affliction-Demo eller Demo-Affliction (liker ikke dest ) Og skjønnte fra wowwiki at Master-Tailor bare hadde noe å si på cooldown på crafting, og hvilket BoP sett du kan lære. (blir seff Shadowweaver på meg ^^) Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Er det noen som vet om Elixir of Empowerment stacker med adept's og elixir of major shadowpower? Jeg trenger mest mulig dps siden vi skal prøve på nye bosser i kara Lenke til kommentar
QBab Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Ah, gleder meg til å komme hjem igjen og spille videre på warlocken min. Har vert busy busy i det siste og har sikkert 2 uker med rested bonus. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Er det noen som vet om Elixir of Empowerment stacker med adept's og elixir of major shadowpower?Jeg trenger mest mulig dps siden vi skal prøve på nye bosser i kara 7990430[/snapback] Ser ingen grunn til at den ikke skulle stacke. Spell penetration er ikke noe særlig nyttig i PVE though, bossene har "level based resistance" som ikke kan bli fjernet/redusert. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Er det noen som vet om Elixir of Empowerment stacker med adept's og elixir of major shadowpower?Jeg trenger mest mulig dps siden vi skal prøve på nye bosser i kara 7990430[/snapback] Tror ikke at alle de der stacker. Er ikke helt stødig på kategoriene på consumables, men jeg tror at to av dem faller under samme kategori i alle fall. Adept's Elixir og Elixir of Major Shadowpower stacker såvidt jeg vet, men jeg tror ikke det er lagt opp til at du skal kunne ha så veldig mange "like" potions på deg om gangen. Endret 21. februar 2007 av Carl M Lenke til kommentar
Veta Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg dinga 50 idag, og har nå fått meg Felguard Så var det bare å samle inn nok penger til resten av spells / demon spells etter respeccen c^^,) Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Dinga 50 igår jeg og, respecca felguard. Tror nok det øker queste-hastigheten endel, var affliction før. Har ca rundt 60dmg/healing og ca 90shadow dmg. Shadow boltsa hitta for rundt 400 før og nå over 500. +at jeg fikk kjørt felguarden litt i RFC, blir morro det her. Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Dinga nettopp 70 med warlocken jeg starta 2 uker før TBC relase. Kjører 100% Drain spec om dagen. 45/16/0. Utrolig digg egentlig, samtidig som jeg får litt ekstra nytte i grupper samtidig. (improved imp og healthstone ^^) http://www.wowhead.com/?talent=NiMriRfkqtbofxc0c Mulig jeg respeccer senere men atm på level 70 har jeg 0 problemer med å konkurrere med andre dps-klasser på damage Dessuten er det absurd effektivt til grinding Endret 22. februar 2007 av zbegra Lenke til kommentar
QBab Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Dinga nettopp 70 med warlocken jeg starta 2 uker før TBC relase....... 7998425[/snapback] Dæven, du må virkelig ha stått på. Har hatt spillet siden jul og er bare lvl 44 Men, jeg får ikke tid til å spille så utrolig mye. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Da gikk man tilbake til affl. Faen. Respacca 9 ganger nå, and still going strong! Hver eneste gang jeg har 50gull, er det rett til teh speccing house Flere som har problemer med å bestemme seg for en specc? Ligger forøvrigt langt bak alle lockene i guildet nå, eneste som ikke er 70, er 65. Denne har jeg vurdert å respecce til nå. Har kjørt dest. ned til shadowburn på den jeg har nå, men trenger den strengt tatt ikke, eller hür? Endret 22. februar 2007 av J@cob Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Flere som har problemer med å bestemme seg for en specc? 8000669[/snapback] Næh, hvorfor bytte når man har det beste? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Flere som har problemer med å bestemme seg for en specc? 8000669[/snapback] Næh, hvorfor bytte når man har det beste? 8000890[/snapback] "Hvis jeg gjør det, kombinert med den så", eller "hmm.. *sett in spell her* var faktisk ganske så morsomt", er ofte en liten trigger til min specc'o mania. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Flere som har problemer med å bestemme seg for en specc? 8000669[/snapback] Næh, hvorfor bytte når man har det beste? 8000890[/snapback] Lyst og linke speccen eller? Jeg har instant HoT og Maletiction, og ned til Ruin Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 http://wow.allakhazam.com/profile.html?677945 Talents der. 47/14/0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå