Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ulempen er selvsagt at alle 3 kommer å slår på deg, med mindere du bruker fear. Og da kommer det gjerne flere. Ikke så lett å caste sel 1,5 sec spells da når flere slår deg. Mulig du klarer julingen om du har siphon life og 70% uninterruptable drain life...? Uansett, xx/41/0 er en god levle spec fra og med 60. Felguarden holder aggro meget bra i forhold til andre pets, så du kan dot'e og draine uten å få aggro.

Lenke til kommentar
Ulempen er selvsagt at alle 3 kommer å slår på deg, med mindere du bruker fear. Og da kommer det gjerne flere. Ikke så lett å caste sel 1,5 sec spells da når flere slår deg. Mulig du klarer julingen om du har siphon life og 70% uninterruptable drain life...? Uansett, xx/41/0 er en god levle spec fra og med 60. Felguarden holder aggro meget bra i forhold til andre pets, så du kan dot'e og draine uten å få aggro.

7955608[/snapback]

 

Target mob1, UA + Corr + CoA + SL, target mob2, gjenta minus UA, target mob3, gjenta minus UA, howl, LT, target mob1, drain til død, target mob2 og fear, target mob3 og drain til død. Funker helt fint, med mindre en tilfeldig felnoob bestemmer seg for å angripe deg.

Lenke til kommentar

Ja, alt funker sikkert, det er bare mengden innsats som er forskjellig. Jeg er lat og lar felguarden ta drittjobbene. Er jeg skikkelig lat sender jeg inn felguarden, slenger på corruption og wander.

 

Gjør sikkert minst like mye dot-skade som en full affliction lock, men jeg bruker Immolate (siden jeg ikke er gimpet til en type dammage) sammen med CoA og Corr.: Destruction locks er nok dem som må jobbe mest for "føden" mhp innsats.

 

Ja, jeg har også testet full affliction build, men det var ikke det helt store for meg, synes fremdeles at de beste affliction talentene er dem som ligger på de 20 første poengene man bruker.

Lenke til kommentar

Levlet fra 60-65 med aff build, lett nok, tok litt tid å ta mobs bare, men hadde evig med mana.

Gikk lei og speccet felguard, 65-70 var d bare å ta corr, sende inn pet, 2* bolts, loot repeat, syns d funket bedre for meg iallefall. Life tap når du har lite mana, og bruk bandage/canni, netherweave dropper d evig av uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...