Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv bruker jeg nesten alltid spellstone i pvp. Ingenting er som å fjerne alle dotsene til en afflictionjækel, eller en shadowpriest :)

 

 

Hva slags specs bruker folk i tbc forresten ? Jeg levler som demonology 41 pts, og resten i affliction. Funker knall, eier det meste av andre folk både i damage, og i pvp. Grindinga er det heller ikke noe å si på!

Endret av haingodegamle
Lenke til kommentar
Hvordan funker Seed of Corruption i instancer/raids?

 

Gimp eller mer aggro?

7949922[/snapback]

Om gruppa di vet hvordan seed of corruption virker, kan det være veldig effektivt. De bør la deg plante så mange seeds som mulig før de gjør skade selv (f.eks en mage begynner å gjøre aoe).

 

Dagene etter jeg dinga 70 og begynte på 5-manns instancer ble jeg så irritert når den første seed'en alltid eksploderte før jeg fikk plante neste, så jeg lagde en liten demonstrasjons video:

http://files.filefront.com/SoCwmv/;6631661;;/fileinfo.html

 

Husk at om en aoe treffer mer enn 10 mobs blir den mindre effektive, som man kan se i den første delen av video'en.

Lenke til kommentar
Men hvordan er det med både backlash og nightfall procs? Kan man få begge på en gang? Altså 2 instant shadow bolts etter hverandre?

7950289[/snapback]

 

Du vill bare få en av dem, altså en instant bolt.

7950564[/snapback]

 

Feil "When a Warlock is under the effects of "Backlash" and "Nightfall", only one of the effects will be consumed by a "Shadow Bolt" cast."

Lenke til kommentar
Det er lov å flexe epeen her, ikke sant?

http://files.filefront.com/DoomLordKazzakw...;/fileinfo.html

0/21/40, litt over 1200 shadowdamage buffed. Synd at shamanen som ga gruppa mi bloodlust ble flytta til MT-gruppa. Wrath of Air (101 spell damage totem) hadde vært fint!

 

Legg merke til at soulshatter resister, og at tanken allikevel holder kazzak unna meg!

 

<3 shadow prester!

7948008[/snapback]

Heftig! Har du link til profile og build? :)

 

Vanvittig stygg UI forresten O_O hvordan makter du å spille sånn?

Lenke til kommentar
Det er lov å flexe epeen her, ikke sant?

http://files.filefront.com/DoomLordKazzakw...;/fileinfo.html

0/21/40, litt over 1200 shadowdamage buffed. Synd at shamanen som ga gruppa mi bloodlust ble flytta til MT-gruppa. Wrath of Air (101 spell damage totem) hadde vært fint!

 

Legg merke til at soulshatter resister, og at tanken allikevel holder kazzak unna meg!

 

<3 shadow prester!

7948008[/snapback]

Heftig! Har du link til profile og build? :)

 

Vanvittig stygg UI forresten O_O hvordan makter du å spille sånn?

7950673[/snapback]

høh? Jeg liker UI'en min jeg! Eneste problemet er VE og VT spam fra shadow-prester, men det er ellers veldig oversiktlig og ikke for mye "tull" rundt midten av skjermen min!

 

ctprofiles støtter ikke socket-items enda, så jeg har ikke giddi å oppdatere den, men jeg kan liste opp stats, unbuffed:

751 spelldamage

771 shadow

103 hit rating (8,16%)

13,83% crit chance (teller forhåpentligvis ikke de 8%'ene fra talents)

20 spell penetration.

 

Quagmirran's Eye er det eneste litt spessielle item'et jeg har. 1,92sek shadowbolts ftw!

 

Builden min er en standard DS/SF. Skulle så gjerne hatt 4 ekstra talent poeng! Savner soul-leech og shadowfury...

 

Eneste jeg angrer på med builden min er at jeg ikke tok 3/3 improved succubus. De ekstra sekundene på seduce hadde vært veldig fint, spessielt i 5-manns heroic instancer.

Lenke til kommentar
Vurerer tung destro build til levling :D Med rundt 460shadow spell dmg burde det vell bli rimelig lette kills? Trenger bare å ta med conjura water fra en mage, så er jeg good to go!

7950932[/snapback]

 

Mobs går definitivt lett ned, men du kan få problemer hvis det kommer mer enn 2 mobs (forutsett at du bruker Succubus), særlig mana-effektivt er det heller ikke. Vil anbefale affliction på det sterkeste til levling. Men synes du destruction er det morsomste, skal jeg ikke hindre deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...