Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg, som warrior, gråt litt når jeg leste det der. Dessuten kan du specce beastmastery

 

Jeg, som warrior forsto ikke poenget kommentaren din. Wee, jeg kan specce BM for å ikke bli chainfearet. God ide du. Gadd ikke redigere på posten min, men siden folk som forsvarer klassen sin (warlock) ikke klarer å se hva som er galt, må jeg nesten legge det til her.

 

Ja, jeg KAN drepe en warlock om jeg får jump. Trinket, Mulitshot, auto, Silencing Shot, Auto, steady osv. Håper på en 2~k Multi, og flere crits. Desverre så må du stå i ro litt for å drepe en warlock. De har altfor mye hp til at man kan bevege seg hele tiden og bruke de instant shotsa du har til rådighet.

 

Får warlocken derimot inn Death SNIPER Coil, fyller om med de resterende dots, og insta howl, vel, da er jeg død.

 

Poenget mitt er, du forstår ikke hvor imba Warlocks er før du har flere highlevel klasser enn warlocken din. I beta drepte jeg ALT jeg kom over i pvp, med unntak av enkelte ekle UD rogues i imbagear. Demo, nuff said.

 

Edit: Nazrm: Hehe, nice +damage. Dog, tipper du har hpgear for pvp.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Møtte en 70 lock med 12k hp i wsg for noen dager siden... Han eide for og si det slik :D

7876007[/snapback]

Damage > hp, uansett :p

7876997[/snapback]

For PvE ja, men i PvP skal man ikke kjimse av stamina :) Og om du har Demonology skalerer pet'en ut fra stamina og int du selv har, og dette får du igjen 15% av med Demonic Knowledge.

 

Hvordan vet du at han hadde 12.000 hp? Mobhealth skjønner f.eks. ikke at Soul Link tar 20% av skaden (så trekk fra 20%).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...