Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Warlock klassen irriterer med grenseløst. Har en 70 hunter, men mot en warlock føler jeg meg hjelpesløs og underpowered. Har ikke så veldig lyst å levle Warlocken, men er lei av å møte på warlocks uten å kunne vinne.

 

Greit, jeg kan vinne om jeg får jump, men om de får jump er det game over UANSETT om de vet hva de gjør.

 

Ja, jeg er en warlock som whiner om at vi er overpowered.

Lenke til kommentar
Warlock klassen irriterer med grenseløst. Har en 70 hunter, men mot en warlock føler jeg meg hjelpesløs og underpowered. Har ikke så veldig lyst å levle Warlocken, men er lei av å møte på warlocks uten å kunne vinne.

 

Greit, jeg kan vinne om jeg får jump, men om de får jump er det game over UANSETT om de vet hva de gjør.

 

Ja, jeg er en warlock som whiner om at vi er overpowered.

7864328[/snapback]

 

Nei, noen som vinner når de får jump, det finnes det jo ingen andre som gjør. Si hva som gjør oss overpowered i det minste.

Lenke til kommentar
Warlock klassen irriterer med grenseløst. Har en 70 hunter, men mot en warlock føler jeg meg hjelpesløs og underpowered. Har ikke så veldig lyst å levle Warlocken, men er lei av å møte på warlocks uten å kunne vinne.

 

Greit, jeg kan vinne om jeg får jump, men om de får jump er det game over UANSETT om de vet hva de gjør.

 

Ja, jeg er en warlock som whiner om at vi er overpowered.

7864328[/snapback]

 

Jeg, som warrior, gråt litt når jeg leste det der. Dessuten kan du specce beastmastery

Lenke til kommentar
Warlock klassen irriterer med grenseløst. Har en 70 hunter, men mot en warlock føler jeg meg hjelpesløs og underpowered. Har ikke så veldig lyst å levle Warlocken, men er lei av å møte på warlocks uten å kunne vinne.

 

Greit, jeg kan vinne om jeg får jump, men om de får jump er det game over UANSETT om de vet hva de gjør.

 

Ja, jeg er en warlock som whiner om at vi er overpowered.

7864328[/snapback]

Bare som et eksempel kan jeg jo si at jeg idag jumpa en hunter i den tro at jeg skulle vinne, når jeg hadde 50% hp igjen og han ca 2% så bare dør jeg. jeg ser i combat loggen og der står det "random names multi shot crits you for 3724" min første reaksjon var bare WTF. (han døde dog av dots men alikevel)
Lenke til kommentar
Multishot crit på 3724? På level 70 med MM spec, 18xx RAP, http://thottbot.com/?i=57092 og ræva full av trinkets har jeg aldri vært særlig høyere enn 2000.

 

Ser ikke helt hva slags gear som tillatter crits av sådan dimensjon.

7866946[/snapback]

for alt jeg vet kan han ha brukt en hack eller noe. jeg ble bare skjokkert når jeg så en crit på den størelsen :)
Lenke til kommentar
Hei, jeg reroller en Warlock men jeg trenger litt forslag til Ui's, raser og talents siden jeg aldri har rørt en Warlock før.

7867488[/snapback]

 

Undead og blood elf har jo ganske bra racials. Orc sin stun resist er jo også grei. Necrosis ui et nesten et must. Affliction er vel beste til levling, så på 70/60 så er det fritt valg

Lenke til kommentar
Hei, jeg reroller en Warlock men jeg trenger litt forslag til Ui's, raser og talents siden jeg aldri har rørt en Warlock før.

7867488[/snapback]

 

Undead og blood elf har jo ganske bra racials. Orc sin stun resist er jo også grei. Necrosis ui et nesten et must. Affliction er vel beste til levling, så på 70/60 så er det fritt valg

7867507[/snapback]

 

Orc har også Blood fury, som nå gir +dmg som stacker med trinkets. Jeg er ikke noe særlig til trinket-menneske (lav, passiv +dmg > høy +dmg på cooldown), men for noen kan jo det være veldig interessant.

 

Og, med tunic/vest-maniaen som herjer i BC, er det kanskje greit å ha en rase som klær ikke ser helt rompe ut på. Jeg gruer meg til jeg får Frozen shadoweave vest og må gå rundt med bare kneskåler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...