Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på hvilke builds som kommer til å være spesielt bra til raiding og pvp og grinding i BC. Fant denne men jeg vet ikke helt.

81,656 dmg= 41/00/20 Full Afflic

75,865 dmg= 30/21/10 SM/DS

75,546 dmg= 31/00/30 DP/Ember

74,541 dmg= 07/41/13 Full Demo

72,576 dmg= 30/00/31 SM/Conflag

69,924 dmg= 00/21/40 SF/DS

68,698 dmg= 20/00/41 Full Destro

 

Man kan jo de hva som er best og jeg liker veldig at SM/DS kommer på andreplass. Hva tror dere er best?

7832625[/snapback]

 

 

En kompis av meg gav meg denne builden til 70 lock, og mente den var veldig bra

7838513[/snapback]

 

Ahh, den der tror jeg kommer til å ha skikkelig god skade. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Felguard har blitt nerfet kraftig ja. For meg på level 65, så gjorde han rundt 150-200 dmg. med rundt 600 spelldmg. For meg er det uaktuelt å gå tilbake til felguard før den får mer armor/hp.

7830999[/snapback]

 

hehe var på tide at den ble nerfet :p men men er ikke det bra med ss build som grind loch? da lever du vel lenge og liten sjanse får og dø plutselig ^^

 

vet ikke helt jeg bare slengte ut noe:P

7831084[/snapback]

Det var noe nytt. :roll:

Den mest fantastiske levlebuilden er affliction imo. Evig mana, relatvit raske kills (Mellom 10-24 sec per mob, gjerne flere om gangen). Dog jeg har ingen erfaringer fra Outland.

7831470[/snapback]

Vel, du får ikke mer +dammage enn du får med 40 poeng i demonology, og felguard er den eneste pet som faktisk klarer holde aggro sånn noenlunde om du starter med en intercept, samt at du da får tagget mobs instant, noe verken dots eller voidwalker klarer (greit i overfylte områder i Outland hvor "alle" quester for tiden. Kjører selv felguard + resten i affliction og gjøre ikke annet en å sende felguarden, dotte og draine (og life tappe nå og da) på vanlige 4-6K hp mobs i Outland. Ender som regel opp med full helse og mana etter å ha tatt ned en mob. Må "lade" opp felguarden nå og da, men det tar ikke lange tiden. Life Drain healer meg for 300-350 hp hvert sekund (lvl 65) uten buffs (m/ 2 aff dots på target).

Lenke til kommentar

Halao fellow locks! jeg er nå lvl 70 og koser meg i Outlands, mens jeg grinder gull via questing og farming (ja, jeg koser meg sier jeg jo)

 

Så vil jeg begynne på instancer og raids med guilden asap, men jeg er helt uten info om must-have addons for en PvE warlock.

 

Kan noen please guide meg til noen fine addons, gjerne threatmeters, DoT-timers og Shardmanagers

 

Takker! :love:

Lenke til kommentar
Halao fellow locks! jeg er nå lvl 70 og koser meg i Outlands, mens jeg grinder gull via questing og farming (ja, jeg koser meg sier jeg jo)

 

Så vil jeg begynne på instancer og raids med guilden asap, men jeg er helt uten info om must-have addons for en PvE warlock.

 

Kan noen please guide meg til noen fine addons, gjerne threatmeters, DoT-timers og Shardmanagers

 

Takker!  :love:

7857053[/snapback]

Necrosis og KTM Threat Meter er de jeg er mest "avhengig" av?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...