Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Har et lite spørsmål angående Shadowfury.

 

Har et lite problem med skillen når jeg skal bruke den.

 

Jeg står i ro og trykker på hotkeyen og målområdet dukker opp som det skal.

Men når jeg skal fyre av Shadowfury på det området jeg ønsker så fyres den ikke alltid av og siktet henger fast i musepekeren selv om jeg left clicket og jeg må presse ESC/Right click. presse hotkey så velge målområde på nytt igjen.

Ofte må jeg gjøre det flere ganger enn en.  (Left clicker flere ganger også etter at jeg har fått opp area markøren uten at det skjer noe =/)

 

Er dette et problem som flere har eller kan en addon påvirke dette?

7807912[/snapback]

 

Jeg hadde også et tilsvarende problem da jeg hadde shadowfury. Problemet skjedde kun når jeg hadde trykket "v", så jeg så en healthbar for fiendenes liv. Dersom jeg clicket på en slik healthbar da jeg fyrte av shadowfury, så vill spillet heller targete den enheten, og ikke fyre av shadowfury. Problemet er ofte størst når du gjerne vil bruke shadowfury: når det er mange fiender og dermed mange healthbars i veien.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som har noen tips til fremgangsmåter for PvP for en affliction specca lock? Har, etter tips fra eder o'store lock gurus, specca om til affliction. Har på mystisk vis kommet meg opp på 36 (pushing 37) lvl, men funnet ut at jeg suger apelem i PvP..

Hvis noen har noen småtips til PvP mot forkskjellige klasser hadde det vært konge.. Vet det stort sett er bare å trene, hive seg uti, duell, osv, men greit med noen tips i tillegg! Alt mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Er det noen som har noen tips til fremgangsmåter for PvP for en affliction specca lock? Har, etter tips fra eder o'store lock gurus, specca om til affliction. Har på mystisk vis kommet meg opp på 36 (pushing 37) lvl, men funnet ut at jeg suger apelem i PvP..

Hvis noen har noen småtips til PvP mot forkskjellige klasser hadde det vært konge.. Vet det stort sett er bare å trene, hive seg uti, duell, osv, men greit med noen tips i tillegg! Alt mottas med takk :)

7830778[/snapback]

 

CoA og Corruption på alt du ser -> Velg ditt offer -> Siphon Life -> Fear -> Immolation -> Shadow Bolts,Wand,Drain Life/Mana etter behov. Gjenta hvis du må.

 

Personelig foretrekker jeg imp for PvP.

Er dem speccet på min lock, og denne oppskriften fungerte bra for meg. Som Aff burde det være enda mer effektivt pga siphon life. Er ikke noen god lock, men eneste som var pain på lvl 39 var huntere, rogues og likesinnede locks mens resten var som regel grei plankekjøring.

Lenke til kommentar

PvP-et ikke noe særlig før jeg dinget 60, men jeg løper stort sett rundt med felhunter i battlegrounds. Den har høy mana-regen (noe du ikke kommer til å nyte godt av før 40 og DP), er et sant helvete for castere pga spell-lock og devour magic, og ødelegger for roguer om du setter den på autoattack. Alternativt har du succubus som du bruker for seduce for å få inn den første fearen, deretter dotter du alt du er god for.

 

Bruk CoEx på melee-klasser, CoT på castere. Bruk Shadow ward så snart du ser en warlock/shadowpriest. Bruk healthstones flittig, med Imp. Drain soul skal du ha en hel sekk konstant full med shards.

Lenke til kommentar

Bah, hva er den mest fantastiske levle builden for tiden? Har prøvd 3 forskellige nå, men klarer fortsatt ikke å bestemme meg.

 

Dest; Fast kills, enkelt med litt mana. Mobsa bare detter ned som fluer

 

Heavy Affl: Ikke fult så fast kills, uendelig med mana og jeg kan ta mangen på en gang.

 

Lolguard: Litt usikker der, hvor mye har han blitt nerfa? Har nesten 600spell dmg med han, men er ikke sikker på framgangsmåte. Det jeg gjør er at jeg puller 3mobs med han, får han til å holde aggro mens jeg dotter de, life taper og drainer de for liv.

 

Gief advices :(

Lenke til kommentar
Felguard har blitt nerfet kraftig ja. For meg på level 65, så gjorde han rundt 150-200 dmg. med rundt 600 spelldmg. For meg er det uaktuelt å gå tilbake til felguard før den får mer armor/hp.

7830999[/snapback]

 

hehe var på tide at den ble nerfet :p men men er ikke det bra med ss build som grind loch? da lever du vel lenge og liten sjanse får og dø plutselig ^^

 

vet ikke helt jeg bare slengte ut noe:P

Lenke til kommentar
Felguard har blitt nerfet kraftig ja. For meg på level 65, så gjorde han rundt 150-200 dmg. med rundt 600 spelldmg. For meg er det uaktuelt å gå tilbake til felguard før den får mer armor/hp.

7830999[/snapback]

 

hehe var på tide at den ble nerfet :p men men er ikke det bra med ss build som grind loch? da lever du vel lenge og liten sjanse får og dø plutselig ^^

 

vet ikke helt jeg bare slengte ut noe:P

7831084[/snapback]

Det var noe nytt. :roll:

 

Den mest fantastiske levlebuilden er affliction imo. Evig mana, relatvit raske kills (Mellom 10-24 sec per mob, gjerne flere om gangen). Dog jeg har ingen erfaringer fra Outland.

Lenke til kommentar
Felguard har blitt nerfet kraftig ja. For meg på level 65, så gjorde han rundt 150-200 dmg. med rundt 600 spelldmg. For meg er det uaktuelt å gå tilbake til felguard før den får mer armor/hp.

7830999[/snapback]

 

hehe var på tide at den ble nerfet :p men men er ikke det bra med ss build som grind loch? da lever du vel lenge og liten sjanse får og dø plutselig ^^

 

vet ikke helt jeg bare slengte ut noe:P

7831084[/snapback]

Det var noe nytt. :roll:

 

Den mest fantastiske levlebuilden er affliction imo. Evig mana, relatvit raske kills (Mellom 10-24 sec per mob, gjerne flere om gangen). Dog jeg har ingen erfaringer fra Outland.

7831470[/snapback]

 

ok tenkte bare på når jeg så en ss som grindet og som overlevdre veldig bra :=) en 4-6lvl høyere fury warrior med full epic ble eid av han nesten :p og da hadde locken under 50% hp mana og warrior 100% hp men det er en stund siden da:p

Lenke til kommentar

Jeg lurer litt på hvilke builds som kommer til å være spesielt bra til raiding og pvp og grinding i BC. Fant denne men jeg vet ikke helt.

81,656 dmg= 41/00/20 Full Afflic

75,865 dmg= 30/21/10 SM/DS

75,546 dmg= 31/00/30 DP/Ember

74,541 dmg= 07/41/13 Full Demo

72,576 dmg= 30/00/31 SM/Conflag

69,924 dmg= 00/21/40 SF/DS

68,698 dmg= 20/00/41 Full Destro

 

Man kan jo se hva som er best og jeg liker veldig at SM/DS kommer på andreplass. Hva tror dere er best?

Endret av PyroCX
Lenke til kommentar

Har endelig funnet frem til badlands og er i full gang med å queste igjenn :)

Deilig.

Men plutselig kom jeg til å tenke over en ting, jeg har ca 3000 mana og 1200 hp. Er det noe jeg burde bygge videre på? Eller burde jeg satse mer på +sta gear og bare life tappe. Jeg tjener jo på det. I og med at jeg får mer mana om jeg konverterer hp til mana.

Synest jeg går merkverdig fort tom for mana når jeg skal dotte et par mobs om gangen. Og om jeg life tapper så er jeg fort nede på 4-500 hp.

Lenke til kommentar
Den mest fantastiske levlebuilden er affliction imo. Evig mana, relatvit raske kills (Mellom 10-24 sec per mob, gjerne flere om gangen). Dog jeg har ingen erfaringer fra Outland.

 

Jeg kjører affliction når jeg lvler om dagen i Outland, og jeg og Voidwalkern koser oss stort. Null downtime, går jeg tom for mana er det bare å la VW tanke neste mob, Life Tappe til full mana, Siphon Life + Drain Life til mobben er omtrent dau. Det er lite problem å sjonglere 4-5-6 mobs samtidig også. Med 5 dotter går hva som helst ned rimelig greit... anbefales absolutt (dette er da med full Tier 2)

Lenke til kommentar
Jeg lurer litt på hvilke builds som kommer til å være spesielt bra til raiding og pvp og grinding i BC. Fant denne men jeg vet ikke helt.

81,656 dmg= 41/00/20 Full Afflic

75,865 dmg= 30/21/10 SM/DS

75,546 dmg= 31/00/30 DP/Ember

74,541 dmg= 07/41/13 Full Demo

72,576 dmg= 30/00/31 SM/Conflag

69,924 dmg= 00/21/40 SF/DS

68,698 dmg= 20/00/41 Full Destro

 

Man kan jo de hva som er best og jeg liker veldig at SM/DS kommer på andreplass. Hva tror dere er best?

7832625[/snapback]

 

 

En kompis av meg gav meg denne builden til 70 lock, og mente den var veldig bra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...