Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Hvordan skal man gå frem for å ta ned en palladin?

Huntere også for den del.

7801483[/snapback]

 

 

Paladins? De er så lett at man trenger ikke noen fremgangsmåte :)

Ihvertfall som affliction specc.

 

Jeg ble ganka når jeg hadde 30% health og 60% mana... For å si det sånn så ble paladinen grisebanka, han hadde tier2, mens jeg hadde masse grønt fra Outlands.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huntere med standard affliction-spec + imp er noe herk. På med CoEx, løp mot hunteren, DC og healthstone etter den første aimed/multishot-critten, så er det bare å håpe at DC-horrifyen fører hunteren mot deg istedenfor motsatt retning. Så er det instahowl, følg etter og sleng på dots.

 

Ting er nok litt greiere med felguard/succubus eller backlash.

Lenke til kommentar

Har et lite spørsmål angående Shadowfury.

 

Har et lite problem med skillen når jeg skal bruke den.

 

Jeg står i ro og trykker på hotkeyen og målområdet dukker opp som det skal.

Men når jeg skal fyre av Shadowfury på det området jeg ønsker så fyres den ikke alltid av og siktet henger fast i musepekeren selv om jeg left clicket og jeg må presse ESC/Right click. presse hotkey så velge målområde på nytt igjen.

Ofte må jeg gjøre det flere ganger enn en. (Left clicker flere ganger også etter at jeg har fått opp area markøren uten at det skjer noe =/)

 

Er dette et problem som flere har eller kan en addon påvirke dette?

Endret av flakken
Lenke til kommentar

Må si at etter å ha erfart Hunter vs. Warlock setupen fra begge sider, vil jeg påstå at om jeg får jump med hunteren er det gameover. 1900Multishot crits, auto og Arcane, samt Silencing shot så er det rett på Healthstone og DC for Warlocken.

 

Pvpa mot en Warlock igår i Blade's edge Mountains og han tok meg to ganger. Sykt irriterende når han bare DCer, klarer å komme seg i range (tok han fra mount, så måtte waste scatter og trap) og Imp Howl. Dotdotdotdot, chainfear. Da har warlocken en god sjanse til å vinne, med mindre Hunteren har The Beast Within.

Lenke til kommentar
Hvordan skal man gå frem for å ta ned en palladin?

Huntere også for den del.

7801483[/snapback]

 

 

Paladins? De er så lett at man trenger ikke noen fremgangsmåte :)

Ihvertfall som affliction specc.

 

Jeg ble ganka når jeg hadde 30% health og 60% mana... For å si det sånn så ble paladinen grisebanka, han hadde tier2, mens jeg hadde masse grønt fra Outlands.

7802651[/snapback]

 

Repentance -> HoJ - Judgement of Command, Crusader strike -> bubble -> melee/JoC to death.. :p

Lenke til kommentar

Han vil kanskje helst slippe å bruke penger på matsene som skal til. Til dette trenger han en warlock som har kjøpt de, hvilke mats er det snakk om? Når i questet trenger han å kontakte warlocken som har matsene? Skal han gå i duell og drepe hesten slik han gjorde med Succubus og Voidwalker? Mye spørsmål som trengs å bli besvart.

 

Søk på google du, dette er hva jeg fant

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...