BearThor Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hvordan skal man gå frem for å ta ned en palladin?Huntere også for den del. 7801483[/snapback] Paladins? De er så lett at man trenger ikke noen fremgangsmåte Ihvertfall som affliction specc. Jeg ble ganka når jeg hadde 30% health og 60% mana... For å si det sånn så ble paladinen grisebanka, han hadde tier2, mens jeg hadde masse grønt fra Outlands. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Opplevde nesten det samme i går.. Outland greens>tier2 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Huntere med standard affliction-spec + imp er noe herk. På med CoEx, løp mot hunteren, DC og healthstone etter den første aimed/multishot-critten, så er det bare å håpe at DC-horrifyen fører hunteren mot deg istedenfor motsatt retning. Så er det instahowl, følg etter og sleng på dots. Ting er nok litt greiere med felguard/succubus eller backlash. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Kunne de ikke gitt felguard mer hp/armor når de nerfet skaden dens? Merker at dette er en dårligere specc nå. Lenke til kommentar
flakken Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Har et lite spørsmål angående Shadowfury. Har et lite problem med skillen når jeg skal bruke den. Jeg står i ro og trykker på hotkeyen og målområdet dukker opp som det skal. Men når jeg skal fyre av Shadowfury på det området jeg ønsker så fyres den ikke alltid av og siktet henger fast i musepekeren selv om jeg left clicket og jeg må presse ESC/Right click. presse hotkey så velge målområde på nytt igjen. Ofte må jeg gjøre det flere ganger enn en. (Left clicker flere ganger også etter at jeg har fått opp area markøren uten at det skjer noe =/) Er dette et problem som flere har eller kan en addon påvirke dette? Endret 27. januar 2007 av flakken Lenke til kommentar
QBab Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Nå har jeg fått et warlock quest der jeg kan velge om jeg vil Felhound eller Infernal. Hva er forskjellen på de to og hvilken burde jeg velge? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Infernal = rewards som gir +firedmg, felhound = rewards som gir +shadowdmg. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Må si at etter å ha erfart Hunter vs. Warlock setupen fra begge sider, vil jeg påstå at om jeg får jump med hunteren er det gameover. 1900Multishot crits, auto og Arcane, samt Silencing shot så er det rett på Healthstone og DC for Warlocken. Pvpa mot en Warlock igår i Blade's edge Mountains og han tok meg to ganger. Sykt irriterende når han bare DCer, klarer å komme seg i range (tok han fra mount, så måtte waste scatter og trap) og Imp Howl. Dotdotdotdot, chainfear. Da har warlocken en god sjanse til å vinne, med mindre Hunteren har The Beast Within. Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hvordan skal man gå frem for å ta ned en palladin?Huntere også for den del. 7801483[/snapback] Paladins? De er så lett at man trenger ikke noen fremgangsmåte Ihvertfall som affliction specc. Jeg ble ganka når jeg hadde 30% health og 60% mana... For å si det sånn så ble paladinen grisebanka, han hadde tier2, mens jeg hadde masse grønt fra Outlands. 7802651[/snapback] Repentance -> HoJ - Judgement of Command, Crusader strike -> bubble -> melee/JoC to death.. Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Er det noen som har en pen og pyntelig oversikt for hvordan man får den episke hesten? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Er det noen som har en pen og pyntelig oversikt for hvordan man får den episke hesten? 7813448[/snapback] du gjør som det står i quest loggen. Står perfekt forklart der. Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Han vil kanskje helst slippe å bruke penger på matsene som skal til. Til dette trenger han en warlock som har kjøpt de, hvilke mats er det snakk om? Når i questet trenger han å kontakte warlocken som har matsene? Skal han gå i duell og drepe hesten slik han gjorde med Succubus og Voidwalker? Mye spørsmål som trengs å bli besvart. Søk på google du, dette er hva jeg fant Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Søk på google du, dette er hva jeg fant 7813975[/snapback] Er nok alt du trenger og... Questet var bugga før da , så kos deg. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Brukte denne guiden jeg. funket perfekt Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Er det noe vits å få seg Ritual of Doom? http://thottbot.com/?sp=18540 Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 neh... ikke egentlig Lenke til kommentar
QBab Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Er lvl 38 nå og har et passe stort problem. Finner ingen quest å gjøre Har gjort omtrent alle i desolace, stranglethorn og arathi. Bah, er evig lei av å grinde nå. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 omtrent alle questene... gjør alle hva med shimmering flats? en del av questene er vel grønne, men de går så sykt fort og gir ganske najs xp... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Avgårde til Badlands med deg. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Har gjort alt som er å gjøre på shimmering flats. Badlands? Hva lvl er det på mobs der da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå