Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann wlocks! =) har sett en del på buildene dere har linket og det er masse små tull i dem =) Uansett build du velger med warlock så tar du veldig mye dmg, men det spørs hvor du putter dine pts.

 

Om du er typen til en felguard build( Ikke jeg);

Her lønner det seg å bare bruke 41pts for å komme seg ned til felguard, masse unødvendig der syns jeg. Og om du er ute etter mest mulig + spell dmg med demonology build bør du springe rundt med impen.

 

Demonic Knowledge (3/3)

Increases your spell damage by an amount equal 15% of the total of your active demon's Stamina plus Intellect.

 

Imp fordi Blood Pact

 

Imp - destr build

Imp - Siphon life build

Er mest for Imp - Siphon life om du er ute etter imp +dmg. Her har jeg valgt bare 3/5 i Fel Concentration, med tanke på pvp - fear. Grinder du ofte tar du 2 pts fra COA til Fel Concentration.

 

Er du likevel den typen som vil ha felguard;

Med Felguard

Personlig liker jeg å putte poeng i affliction treet med felguarden, men det lønner seg kanskje å gå for destruction.

 

Affliction

Altfor mange muligheter, dette er pga 10 ekstra pts å leke med.

Jeg bruker denne builden for å grinde med(Jeg er 65 mangler 5 pts);

 

DP - Nether prot

Jeg har valgt aff for maksimum dmg og destruction fordi jeg savnet Nether Protection og Ruin, de 2 sist nevnte er for pvp. Nether Protection proccer veldig ofte =) Har droppet Demonic Embrace og Improved Imp + int på demons for ruin og nether prot.

Men her har vi en aff dps build;

 

Unstable Aff - Master Summoner

Master summoner gir deg ekstra liv med summon vw - shield. Fel Int, Imp Imp + dark pact = veldig mye mana å refreshe dotter på.

 

Enda en fin build er SM / Ruin, men jeg har valgt å ta med DP / ruin + improved immo etc.

 

Disse to grenene er de beste grinde buildene etter min mening. Jeg har prøvd omtrent alt og en respecc for meg koster 50g.

 

Destruction :love:

Her velger jeg å bruke 44pts,

44pts

men det finst mange andre varianter, den kombinasjonen med destruction jeg liker best er affliction.

 

Dette er ultimatum pvp build(_min_ mening)

SF-Nightfall

Her får man backlash OG Nightfall, omg u'll be lieke pew pew with the bolts!

 

Om man har tenkt å gå Destruction - Demonology

Destr - demon

 

De poengene i demonology er for å få mest mulig overlevelses muligheter, ikke det at man vil gå rundt med impen som en destruction lock, jeg vil heller ha tatt pts i Demonic embrace og improved hstone resten i affliction.

 

Ending Words

Warlock kan man egentlig ha alt, om man er den typen som liker at noen gjør jobben for deg, slite ut hotkeyene til dots, eller rett og slett få høye crits og så sette seg ned med litt vann for å scrolle gjennom combat log.

 

Warlock Grinding - PvP

Ganske store forskjeller her, som en human wlock er det eneste våpenet mitt som racial treat er stealth detection noen ganger og at min char er veldig sexy. Derfor liker jeg destruction, holde folk unna meg og drepe dem øyeblikkelig!

 

You take no candle!

Lenke til kommentar
*snip*

7790074[/snapback]

Hva har du mot Suppression? :) I de fleste, om ikke alle, buildene dine, så lar du det talentet stå uten poeng. Nå når t.o.m. ticksene har sjanse for å blir resisted, så er dette talentet ganske viktig, spesielt i en build som har 41 poeng affliction. Før hadde jeg alltid minst 2 poeng, helst 3, i Suppression, nå har jeg 1. Merker stor forskjell.

 

Denne builden, skjønte jeg ikke. Er det en slags UA/Kvasi-demonology der de siste poengene i demonology bare brukes som påfyll? Jeg ville heller gjort noe sånt, evt. kun satt 1 poeng i Demonic Aegis og de to andre i Suppression.

Lenke til kommentar
*snip*

7790074[/snapback]

Hva har du mot Suppression? :) I de fleste, om ikke alle, buildene dine, så lar du det talentet stå uten poeng. Nå når t.o.m. ticksene har sjanse for å blir resisted, så er dette talentet ganske viktig, spesielt i en build som har 41 poeng affliction. Før hadde jeg alltid minst 2 poeng, helst 3, i Suppression, nå har jeg 1. Merker stor forskjell.

 

Denne builden, skjønte jeg ikke. Er det en slags UA/Kvasi-demonology der de siste poengene i demonology bare brukes som påfyll? Jeg ville heller gjort noe sånt, evt. kun satt 1 poeng i Demonic Aegis og de to andre i Suppression.

7790546[/snapback]

 

Den siste builden er en mere aff - demon overlevelses build, jeg liker den ikke på noen slags måter men den er sikkert grei om du trenger en ny demon =P

 

Suppression, velger heller mere dmg enn mere "anti resist", ikke alle du møter som samler på shadow resistance.

Lenke til kommentar
*snip*

7790074[/snapback]

Hva har du mot Suppression? :) I de fleste, om ikke alle, buildene dine, så lar du det talentet stå uten poeng. Nå når t.o.m. ticksene har sjanse for å blir resisted, så er dette talentet ganske viktig, spesielt i en build som har 41 poeng affliction. Før hadde jeg alltid minst 2 poeng, helst 3, i Suppression, nå har jeg 1. Merker stor forskjell.

 

Denne builden, skjønte jeg ikke. Er det en slags UA/Kvasi-demonology der de siste poengene i demonology bare brukes som påfyll? Jeg ville heller gjort noe sånt, evt. kun satt 1 poeng i Demonic Aegis og de to andre i Suppression.

7790546[/snapback]

 

Den siste builden er en mere aff - demon overlevelses build, jeg liker den ikke på noen slags måter men den er sikkert grei om du trenger en ny demon =P

7790751[/snapback]

Men da bør man i det minste plukke DS også.

 

Suppression, velger heller mere dmg enn mere "anti resist", ikke alle du møter som samler på shadow resistance.

7790751[/snapback]

Nei, jeg ser på Suppression som et PvE-talent. Ganske nyttig på mobs et par level høyere, og ikke minst i sammenheng med en raidboss.

Endret av LarsM
Lenke til kommentar
DS, hvorfor skaffe ds? det er et wasted talent, om så ikke du skal ha soul link, men  jeg spiller alltid med en demon, og kjører man ds så har man ikke demon og effekten blir borte når man summoner en ny en.

7791314[/snapback]

DS var et topp grindetalent før når man saccet f.eks. blåbæra for stødig og rask HP-regen, nå har noe av piffen gått ut siden Siphon Life gjør samme nytten. DS er forøvrig fortsatt et godt situasjonavhengig talent, sacc ditt og datt avhengig av hva du trenger. Poenget var egentlig bare at når man har gått såpass ut i Demonology, og egentlig ikke oppnådd mer enn man har etter å ha brukt 11 poeng der, så kan man like gjerne bruke de siste en annen plass eller gå for DS.

Og jeg har ikke problemer med å få resist på raid bosser. cos, maeldiction <- raid.

7791314[/snapback]

Jeg har ikke vært borti CoS med Malediction enda, så det skal jeg ikke uttale meg om, men det kan fortsatt ikke benektes at 6% mindre sjanse for resist på affliction-spells hjelper godt på. Det er i hvert fall sånn jeg har erfart det.

Lenke til kommentar

Eneste Demonolgy som duger om man skal ha mer poeng enn til 3/3 Demon Aegis er denn:

http://www.wowhead.com/?talent=NVMRiRfzqtbofxczsb

 

Imp til Raid og Felguard til solo/party. Masse +Int og +Stam til pet = Spelldmg til deg

 

Affliction build vil bli dette:

http://www.wowhead.com/?talent=NVMRiRfzqtbofxczsb

 

Full Suppression. Max dmg til CoA+Corr, 1 poeng i Shadow Embrace siden den regnes som Affl efect og vil gi bedre lifedrain. Dark Pact er selvfølge. Fel intellect pga DarkPact.

(merk ingen poeng i imp CoS/CoE siden denne bilden bruker CoA. i raid vil imp CoS/CoE være påbudt hos to warlocks)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...