Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

ok, for jeg leste på thotty..:

When i accidently dispeled Unstable Affliction with my paladin it did what it was supposed to do, but it said in my combat log and my critrecording addon that the damage was made by me.

 

Combat log example:Your Unstable Affliction hits you for xxxx damage.

 

So this counts as my own damage.

Men det som står på thottbot er vel gammelt da..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ok, for jeg leste på thotty..:
When i accidently dispeled Unstable Affliction with my paladin it did what it was supposed to do, but it said in my combat log and my critrecording addon that the damage was made by me.

 

Combat log example:Your Unstable Affliction hits you for xxxx damage.

 

So this counts as my own damage.

Men det som står på thottbot er vel gammelt da..

7759685[/snapback]

Det er faktisk dispelleren som blir kreditert damagen, ja. Jeg har et screenshot av en priest som tar vekk min UA for 2,1k damage på seg selv.

Lenke til kommentar

Er Fel Concentration et must?

 

Jeg tenker jeg speccer affliction så fort jeg får nok gull nå =-]

 

Jeg er nå lvl 32.

 

Dette blir vel builden, men hvor putter jeg resten?

 

Jeg vet at jeg har 1 talent poeng til overs, men vet ikke hvor jeg skal sette det =P

 

(glad for at jeg begynte å spille på warlocken min igjen^^)

Lenke til kommentar

Jeg skal specce affliction nå som jeg har kjøpt BC, men vil samtidig ha ruin. Jeg planlegger da å grinde med imp og siphon life+life drain+life tap, og også ha impen ute i PvP.

Speccen jeg skal begynne med som lvl 60 er SM/ruin, og etterhvert bygge videre på en 34/3/24 build, med optimalisert imp. Har 413+ shadowdmg@lvl 60 ubuffa.

 

men det som plager meg bittelitt med builden er det at jeg ikke er helt sikker på om de 3 poengene i demo for bedre imp er en nødvendighet.

 

Er de det? Og hvis noen hardbarka warlockspillere av dere mener det jeg soser med her er helt idiotisk vennligst si ifra :)

 

PS: Jeg vil ha litt av alt, så jeg har ingen av de angrepene du får helt nederst på treene, men det er vel strengt tatt ikke nødvendig?

Lenke til kommentar
Jeg skal specce affliction nå som jeg har kjøpt BC, men vil samtidig ha ruin. Jeg planlegger da å grinde med imp og siphon life+life drain+life tap, og også ha impen ute i PvP.

Speccen jeg skal begynne med som lvl 60 er SM/ruin, og etterhvert bygge videre på en 34/3/24 build, med optimalisert imp. Har 413+ shadowdmg@lvl 60 ubuffa.

 

men det som plager meg bittelitt med builden er det at jeg ikke er helt sikker på om de 3 poengene i demo for bedre imp er en nødvendighet.

 

Er de det? Og hvis noen hardbarka warlockspillere av dere mener det jeg soser med her er helt idiotisk vennligst si ifra  :)

 

PS: Jeg vil ha litt av alt, så jeg har ingen av de angrepene du får helt nederst på treene, men det er vel strengt tatt ikke nødvendig?

7777246[/snapback]

 

Noe alâ dette ville jeg gått for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...