Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Spørsmålet ditt er blitt tatt opp mist hundre ganger i denne tråden. Om du hadde lest litt lengre bak hadde du nok funne svar.

Men det kan du slippe siden jeg er så snill :)

 

Builden du bør gå for er full affliction siden du omtrent aldri går tom for mana eller hp. Grinding går som en drøm. Bare dot, fear, drain life, life tap, kose kose og loot :)

 

Edit: Den funker også utmerket i PVP.

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joa, har trådd igjen hele tråden, og har jo seff sett at den builden har dukka opp en gang eller to ;)

 

Er den virkelig så bra som man skal ha det til?

Går jo glipp av bla Ruin da.. og Shadowbolt blir vel ikke spesielt bra heller..? Er min første lock, så er ikke helt 100 på what/what not..

 

Edit:

På 33, er dette da en ok vei inn i full affliction?

clicky

Endret av -=nibbler=-
Lenke til kommentar
Joa, har trådd igjen hele tråden, og har jo seff sett at den builden har dukka opp en gang eller to ;)

 

Er den virkelig så bra som man skal ha det til?

Går jo glipp av bla Ruin da.. og Shadowbolt blir vel ikke spesielt bra heller..? Er min første lock, så er ikke helt 100 på what/what not..

 

Edit:

På 33, er dette da en ok vei inn i full affliction?

clicky

7755914[/snapback]

 

Ruin var tilnærmet gudommelig før, og nær sagt et must i enhver PvE build. Jeg vil si at det har endret seg med de siste patchene. Jeg ville bare gått for Ruin i en Destruction build nå egentlig. :p Litt smak og behag, liker du store pene tall når du critter så er ruin tingen :p men affliction alene gjør såppas pen damage nå at Ruin ikke er en nødvendighet.

 

Edit: skrivefeil osv.

Endret av zbegra
Lenke til kommentar
Joa, har trådd igjen hele tråden, og har jo seff sett at den builden har dukka opp en gang eller to ;)

 

Er den virkelig så bra som man skal ha det til?

Går jo glipp av bla Ruin da.. og Shadowbolt blir vel ikke spesielt bra heller..? Er min første lock, så er ikke helt 100 på what/what not..

 

Edit:

På 33, er dette da en ok vei inn i full affliction?

clicky

7755914[/snapback]

 

Builden ser grei ut, men du kan droppe noen av poengene i suppresion og sette dem over i nightfall og exsausthion( eller hva nå det heter)

 

Edit: Gjør heller slik : .::Build::.

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Builden ser grei ut, men du kan droppe noen av poengene i suppresion og sette dem over i nightfall og exsausthion( eller hva nå det heter)

 

Edit: Gjør heller slik : .::Build::.

7756123[/snapback]

 

Tro jaggusvarte meg jeg skal prøve det gitt! Takk for tips!

Men et spm: Jeg sliter jo allerede en del med at mobs resister. Spes på litt høyere lvl, er det ikke lurt å kjøre på litt med supression da?

Lenke til kommentar

Fear er rimelig ubrukelig på flere av stedene du skal grinde x-antall mob / drops på Hellfire Peninsula. Da får du ofte mer "selskap".

 

Derfor er Felguard mer anvendelig til questing og grinding spør du meg. Intercept, dot x 3 og la felguarden gjøre drittjobben for deg. Drain life, life tap, - værsågod neste. Kjører Felguard, og resten i affliction for å få instant corruption, improved life drain og life tap.

Lenke til kommentar
Fear er rimelig ubrukelig på flere av stedene du skal grinde x-antall mob / drops på Hellfire Peninsula. Da får du ofte mer "selskap".

 

Derfor er Felguard mer anvendelig til questing og grinding spør du meg. Intercept, dot x 3 og la felguarden gjøre drittjobben for deg. Drain life, life tap, - værsågod neste. Kjører Felguard, og resten i affliction for å få instant corruption, improved life drain og life tap.

7756298[/snapback]

Jeg bruker nøyaktig samme teknikk som skrevet over og det funker utmerket.

Når moben er død så har man nesten fullt liv og mana.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle respecce til Affliction idag, men jeg snakka med et par venner idag.

De sa at Affliction sucka, og Demonology var "the way to go".

 

Regner egentlig med at de bare kødda med meg når det gjelder at Affliction sucker, men..

Må jo dobbelt-sjekke her ;8

Lenke til kommentar
Med DP, ny drain soul og en Power infused mushroom (200 mana etter hver kill) skal det godt gjøres å gå tom for mana. Egentlig bedre å sette poenget i Supression istedenfor.

7757416[/snapback]

 

What he said. Har ikke brukt mana-vann at all siden jeg gikk inn i Outlands. (46 poeng i affliction)

Lenke til kommentar

men men, jeg har vært hellig overbevist om at en MÅTTE ha ruin.. det har psilo terpa på mange ganger i denne tråden (men ikke nå lenger visst). Så når jeg får kjøpt BC skal jeg respecce til 30/00/21 (sm/ruin, det jeg hadde før var sacrifice/ruin) og ettersom jeg når 70 blir det 34/3/23 build. (hjelp meg med det siste poenget)

 

builden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...