Gå til innhold

Den store Warlock tråden...

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på en ting, jeg så i en mage pvp film at når han valgte polymorph så sa han navnet til den han polymorphet.

Det så slik ut: <Polymorphing "target">

Jeg lurer på hvordan jeg får til dette med Fear. :)

Takker for svar.

7712090[/snapback]

Du går på macro menyen..

Skriver du dette:

/cast Fear

/say <Fearing %t>

%t betyr target. Det vil altså si at der det står %t kommer den du har targeted sitt navn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er Demonic Resilience bugga? Ser ikke store forskjellen med den toppet, og leste på US forums elns at den ikke virket som den skulle atm.

Og, hvor mange points trenger jeg i Mana Feed for å holde Felguarden med mana? Jeg er lvl 49 nå, 3/3 i Mana Feed og det er sinnsykt overkill for å holde Void'en med mana ihvertfall...

Lenke til kommentar

Jeg er litt usikker på hva jeg burde velge for å komme meg til 70 av spec. Hva er en grei "drikke lite mana" build under grind som også fungerer i raid når jeg starter med det.

Destru builden jeg har brukt til pvp er ikke akkurat hva du kaller mana vennlig.

Lenke til kommentar
Jeg er litt usikker på hva jeg burde velge for å komme meg til 70 av spec. Hva er en grei "drikke lite mana" build under grind som også fungerer i raid når jeg starter med det.

Destru builden jeg har brukt til pvp er ikke akkurat hva du kaller mana vennlig.

7739122[/snapback]

Affliction-treet går for å være ganske fint til å grinde med. Fungerer ganske godt i raids også, i hvert fall hittil.

Endret av LarsM
Lenke til kommentar

har atm en 30/21/00 build.. SM/Demonic Sacrefice... Kryper opp mot lvl 61, og har vel bandasjert meg 3-4 ganger og drukket tilsvarende mange ganger.... Tar glatt 4-5 mobs samtidig (så lenge de er fearable) uten problemer. skal specce ned til Instant howl of terror... har troen på det som en god never-ending killing machine specc ;D

Lenke til kommentar
Nå som man må velge spesialasjon i Tailoring, hva er det beste mht. rading for en warlock?

Jeg vet jo at incinerate scaler noe sinnsykt og jeg tror det er bedre enn shadowbolt damage wise. Men jeg har ikke peiling.

7748874[/snapback]

Aner ikke hva som er best for raiding enda, men kan si at jeg har tenkt å ta Shadowlols tailoring saken. Er klar over at incinerate er relativt bra og sånt, men liker bedre shadow spells. ^_^

Lenke til kommentar

Hallo fellow locks!

Har et lite spørsmål:

Har en lvl 33 human lock, og har valgt den gode gamle SM/Ruin builden, sånn ca. Er sånn delvis fornøyd med den, men er det noen som har noen gode forslag til andre builds? Har funnet noen som kan se bra ut, men hvis noen har noen fete forslag tas de i mot med takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...