Andre88no Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Jeg har tenkt å starte en blood elf warlock når BC kommer på tirsdag. Lurer litt på hvilke specc som er den beste til levling, jeg vill levle fortest mulig. Lurer også på hva som er best til lelvling av imp, voidwalker, succubus, felhunter osv.. kanskje det er forskjellig fra lvl til lvl hva som er best å bruke? en ting til er "Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to ...." bra for warlocks? eller er det kun +shadow dmg som er bra? Aldri spilt caster før så er noob på dette. Endret 13. januar 2007 av Andre88no Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Du bruker vel voidwalker som tank når du skal grinde, queste osv. jeg selv mener at demo eller afflitcion specc er den beste for leveling. Increases damage funker like bra som shadowdamage + tror jeg. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Den DoT nerfen var skuffende =/ Corruption ticket for 195 på lvl 50 rett før patch. Etter patch ticker den bare for 135 =/ 7710056[/snapback] Tvilsomt at den ticket for så mye. Min ticket for 149-151, og ticker for 130 nå (i lvl 49). Bullshit. Men er enig i at nerfen var ikke nødvendig. Med Arcane elixir, elixir of shadow power og wizard oil får jeg bare 155 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg har tenkt å starte en blood elf warlock når BC kommer på tirsdag. Lurer litt på hvilke specc som er den beste til levling, jeg vill levle fortest mulig. Lurer også på hva som er best til lelvling av imp, voidwalker, succubus, felhunter osv.. kanskje det er forskjellig fra lvl til lvl hva som er best å bruke? en ting til er "Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to ...." bra for warlocks? eller er det kun +shadow dmg som er bra? Aldri spilt caster før så er noob på dette. 7712103[/snapback] Affliction, ingen tvil. 1-10 bruker du imp på autoattack og dotter opp ting, 10-20 bruker du voidwalker som tank, dotter opp og fearer, så sender du voidwalkeren på neste, lifetapper og dotter opp den nye. Mye det samme på 20-40, evt. med succubus for litt ekstra skade + drain life for å fylle opp helsen. +shadowdmg (og andre magi-skoler) kommer som oftest i større mengder enn generell +dmg/healing, og med mindre du er godt inne i destro-treet, klarer du deg fint med +shadowdmg. Lenke til kommentar
flakken Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Kan godt si at Corruption ticket for nesten 200 før patchen. Med 256 shadow spell dmg takket være demonology så kan man alltids få så høye ticks Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Yea, min ticka for 423 før patch og 367 etter.. men kan ikke si at det gjør så stor forskjell - clicky Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) takker for hjelpen. Da blir det nok affliction på meg:) btw hva er best av Dreamweave http://www.thottbot.com/?s=dreamweave og Shadoweave http://www.thottbot.com/?s=shadoweave til meg som warlock? Endret 13. januar 2007 av Andre88no Lenke til kommentar
amarios Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Hvilke addons er det du buker på actionbarene dine? Er bongos actionbars og CyCircled. Endret 13. januar 2007 av amarios Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Thantor goes to Scholomance Jæævli lite stressende å være warlock om dagen hører jeg.. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Thantor goes to Scholomance Jæævli lite stressende å være warlock om dagen hører jeg.. 7716832[/snapback] Han har jo skrekkelig godt gear..... :S Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Ca. 4 uker siden sist jeg logget på, affliction (fortsatt) best til leveling? (Er level 60 btw) Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Thantor goes to Scholomance Jæævli lite stressende å være warlock om dagen hører jeg.. 7716832[/snapback] Han har jo skrekkelig godt gear..... :S 7716881[/snapback] Kun omtrent 788+dmg unbuffed.. Ex-guildie av meg.. (eneste dmg increase available til han er saph eye og atiesh \o/) Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 fikk Fang of Venonix for noen dager siden og må ha en off-hand, er for lat til og spare opp marks og honor, så hvor droper det noen bra off-hander? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Gjør du Linken-questen (Un'goro), så får du en grei +20dmg/healing-offhand, Spirit of Aquementas. Ellers har du Tome of the lost (Drakki). Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Thantor goes to Scholomance Jæævli lite stressende å være warlock om dagen hører jeg.. 7716832[/snapback] Er det bare jeg som får veldig dårlig fart på den? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Løper litt rundt i Scholo selv når jeg kjeder meg. Men jeg har ikke akkurat imba gear da =/ Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Testa felguard for første gang, og inntrykket jeg fikk innen de første få minuttene i WSG var: "EASYmode". Send pet, corruption, CoA og litt life drain så tok det knekken på de fleste. :SEn ting jeg likte da var Demonic Knowledge, over 700 spelldmg og med trinket og fortitude buff på felguarded hadde jeg 890 xD Resultatet av min lille test ser du i screenshottet (Ja vi tapte men jeg bare ganka ^^) 7710129[/snapback] Hvilke addons er det du buker på actionbarene dine? 7712099[/snapback] Det er cyCircled. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Amartis: Er jo klart at Felguard er rimelig imba nå, men når expansion lander så vil ting forandre seg. MYE mer hp tilsier at petet ikke er like dødelig. Lenke til kommentar
amarios Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jaja, snakket ikke om tbc heller da Er "AmarIOS" btw ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå