Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å starte en blood elf warlock når BC kommer på tirsdag.

 

Lurer litt på hvilke specc som er den beste til levling, jeg vill levle fortest mulig.

Lurer også på hva som er best til lelvling av imp, voidwalker, succubus, felhunter osv.. kanskje det er forskjellig fra lvl til lvl hva som er best å bruke?

 

en ting til er "Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to ...." bra for warlocks? eller er det kun +shadow dmg som er bra?

Aldri spilt caster før så er noob på dette.

Endret av Andre88no
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den DoT nerfen var skuffende =/

 

Corruption ticket for 195 på lvl 50 rett før patch.

Etter patch ticker den bare for 135 =/

7710056[/snapback]

 

 

Tvilsomt at den ticket for så mye. Min ticket for 149-151, og ticker for 130 nå (i lvl 49). Bullshit.

 

Men er enig i at nerfen var ikke nødvendig. Med Arcane elixir, elixir of shadow power og wizard oil får jeg bare 155 :cry:

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt å starte en blood elf warlock når BC kommer på tirsdag.

 

Lurer litt på hvilke specc som er den beste til levling, jeg vill levle fortest mulig.

Lurer også på hva som er best til lelvling av imp, voidwalker, succubus, felhunter osv..  kanskje det er forskjellig fra lvl til lvl hva som er best å bruke?

 

en ting til er "Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to ...." bra for warlocks? eller er det kun +shadow dmg som er bra?

Aldri spilt caster før så er noob på dette.

7712103[/snapback]

 

Affliction, ingen tvil. 1-10 bruker du imp på autoattack og dotter opp ting, 10-20 bruker du voidwalker som tank, dotter opp og fearer, så sender du voidwalkeren på neste, lifetapper og dotter opp den nye. Mye det samme på 20-40, evt. med succubus for litt ekstra skade + drain life for å fylle opp helsen.

 

+shadowdmg (og andre magi-skoler) kommer som oftest i større mengder enn generell +dmg/healing, og med mindre du er godt inne i destro-treet, klarer du deg fint med +shadowdmg.

Lenke til kommentar
Testa felguard for første gang, og inntrykket jeg fikk innen de første få minuttene i WSG var: "EASYmode". Send pet, corruption, CoA og litt life drain så tok det knekken på de fleste. :S

En ting jeg likte da var Demonic Knowledge, over 700 spelldmg og med trinket og fortitude buff på felguarded hadde jeg 890 xD

 

Resultatet av min lille test ser du i screenshottet :p (Ja vi tapte men jeg bare ganka ^^)

7710129[/snapback]

 

Hvilke addons er det du buker på actionbarene dine?

7712099[/snapback]

Det er cyCircled.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...