LarsM Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Har en lvl 58 lock som er specca affliction, men vetke om jeg får utnytta det ordentlig siden jeg ikke har så mye spell dmg (50 eller noe -_-) Har mye blått gear men det er som oftest intellect og stamina jeg får ut av det. I hvilken rekkefølge bør jeg prioritere sta, int og dmg? Bruker Robes of the lich men lurer på om jeg skal bytte den ut mot felcloth robe når jeg får 300 i tailoring, er dette et godt sjakktrekk? Takk for all hjelp på forhånd. 7702097[/snapback] Hvis du har gryn, så kan du kanskje snekre deg Robe of the Void i stedet. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Har en lvl 58 lock som er specca affliction, men vetke om jeg får utnytta det ordentlig siden jeg ikke har så mye spell dmg (50 eller noe -_-) Har mye blått gear men det er som oftest intellect og stamina jeg får ut av det. I hvilken rekkefølge bør jeg prioritere sta, int og dmg? Bruker Robes of the lich men lurer på om jeg skal bytte den ut mot felcloth robe når jeg får 300 i tailoring, er dette et godt sjakktrekk? Takk for all hjelp på forhånd. 7702097[/snapback] Hvis du har gryn, så kan du kanskje snekre deg Robe of the Void i stedet. 7702667[/snapback] Lite vits å bruke så mye penger på det nå rett før BC. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Du bør ikke droppe for mye stats (stam/int) for spelldamage. stam > int 7702450[/snapback] OGM noob du har ikke peiling ass!! +dmg powner sta/int. Men, nei, ikke noe vits i å bruke tid og penger på noe som kommer til å bli byttet ut ooom.. noen få dager. Disse skal visstnok ikke kreve noe særlig tiltak, og de er hakket bedre enn RotV. Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Oooo, nice. Takk for alle svar , ingen andre enn meg som har merka at Warlock tråden har fått flere poster etter at vi ble buffa? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Sikkert mange flere som er blitt interessert i warlocks. Er jo blitt det selv, men har jo også en lvl 42 warlock da, og alt jeg trodde om warlcoks er blitt bekreftet. (Eller så suger alle 6 levler høyere enn meg i PvP) Lenke til kommentar
superreven Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Får imp'en mer damage ettersom du har +spell damage? Er dette noe nytt og kan jeg se hvor mye den gainer i spell book elns? Muset over "Firebolt" men der sto det ingenting utenom standard damage. Får Health Funnel også mere potency av din +spell damage? Og finnes det andre? Har ikke spillt på locken på en god stund, og merker det er en del nye features. edit: har noen andre enn meg merket at du ikke alltid får mana tilbake av Soul Drain? Skjer sånn 1 av 10-15 ganger hos meg. Endret 12. januar 2007 av superreven Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Det er du som må drepe moben, litt stres i ei gruppe der alle prøver å pumpe ut mest dmg før moben dør.(DMG-meter = E-peen meter) Jeg har ikke teste det solo enda, men når jeg fikk killing blow(har et pvp addon som sier det av en eller annen grunn) så fikk jeg mana. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Aha, sikkert pet'et mitt elns som har hatt killing blow da. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Får imp'en mer damage ettersom du har +spell damage? Er dette noe nytt og kan jeg se hvor mye den gainer i spell book elns? Muset over "Firebolt" men der sto det ingenting utenom standard damage. Får Health Funnel også mere potency av din +spell damage? Og finnes det andre? Har ikke spillt på locken på en god stund, og merker det er en del nye features. edit: har noen andre enn meg merket at du ikke alltid får mana tilbake av Soul Drain? Skjer sånn 1 av 10-15 ganger hos meg. 7703334[/snapback] Står på menyen DIN under spell damage kategorien. "Your pet gains 120 spelldamage and 57 attackpower" elns Lenke til kommentar
superreven Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Takk, takk Tar den med i beregning Demonic Knowledge og slikt og eller? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Veit ikke.... Merka i dag at med 2/2 improved Souldrain så får jeg +15% of total mana HVER gang jeg drainer når mobben dør. Trodde det var slik at Drain Soul måtte ha killing blow men holder at det er jeg som drepern. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Veit ikke.... Merka i dag at med 2/2 improved Souldrain så får jeg +15% of total mana HVER gang jeg drainer når mobben dør. Trodde det var slik at Drain Soul måtte ha killing blow men holder at det er jeg som drepern. 7705780[/snapback] Det var sånn før, det ble fikset i 2.0.1 med det nye talentet. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 ååh. nydelig, nå slipper eg og passe på at voidwalkeren stopper å angripe like før mobben dør. Dette var nå en liten buff spørr du meg Får jo mye mer mana nå da Lenke til kommentar
QBab Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Usjh, det funker fremdels ikke som det skal. Må fremdeles ha killingblow for at den skal procce. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Er nok ikke det her nei. Btw, jeg dinger 60 nå, så hvilke quest må jeg gjøre for og få epic mounten ? har en i guilden som har mats til summoningen i DiM, men kommer det ellers til og koste noe? Endret 13. januar 2007 av RostaD Lenke til kommentar
flakken Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Den DoT nerfen var skuffende =/ Corruption ticket for 195 på lvl 50 rett før patch. Etter patch ticker den bare for 135 =/ Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Den DoT nerfen var skuffende =/ Corruption ticket for 195 på lvl 50 rett før patch. Etter patch ticker den bare for 135 =/ 7710056[/snapback] Får jeg lov å si bullshit? Det var en ~10% nerf.. Lock i guildet gikk fra 420 til 380. Lenke til kommentar
amarios Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Testa felguard for første gang, og inntrykket jeg fikk innen de første få minuttene i WSG var: "EASYmode". Send pet, corruption, CoA og litt life drain så tok det knekken på de fleste. :S En ting jeg likte da var Demonic Knowledge, over 700 spelldmg og med trinket og fortitude buff på felguarded hadde jeg 890 xD Resultatet av min lille test ser du i screenshottet (Ja vi tapte men jeg bare ganka ^^) Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg lurer på en ting, jeg så i en mage pvp film at når han valgte polymorph så sa han navnet til den han polymorphet. Det så slik ut: <Polymorphing "target"> Jeg lurer på hvordan jeg får til dette med Fear. Takker for svar. Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Testa felguard for første gang, og inntrykket jeg fikk innen de første få minuttene i WSG var: "EASYmode". Send pet, corruption, CoA og litt life drain så tok det knekken på de fleste. :SEn ting jeg likte da var Demonic Knowledge, over 700 spelldmg og med trinket og fortitude buff på felguarded hadde jeg 890 xD Resultatet av min lille test ser du i screenshottet (Ja vi tapte men jeg bare ganka ^^) 7710129[/snapback] Hvilke addons er det du buker på actionbarene dine? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå