Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tingen er at med imp har du zero survivability, ihvertfall som alt annet enn affliction spec. Desverre hjelper affliction meg lite mot UD rogues, ettersom en instafear ikke gjør særlig mye mot dem. SKulle ønske jeg hadde vært horde, da kunne jeg vurdert å spille warlock i exp :(

 

Men, affliciton ser jo litt kult ut med den impen da :D

Lenke til kommentar

Det du gjør i 1vs1 er (7-44-0 spec med 2/3 Improved Imp):

-- Imp på Agressive

-- Curse of Elements

-- Corruption

-- Immolate

-- Kos deg mens Impen spiser fienden

-- Deathcoil som backup, Drainlife om fienden har mye liv.

 

 

Tok en likt gearet rogue uten annet enn Imp, CoE, Corruption og Deatcoil.

Lenke til kommentar

Zepticon, han sugde balle mao. En godt gearet rogue åpnet glatt med 3K damage før du faktisk rekker å kaste death coil.

 

Nå som de har mistet clos før tbc så er det litt lettere, men de kan rive deg ned ganske lett før impen din har spist dem.

 

Angående UD rogues er det veldig mulig å klare seg, men det kreves litt innsats fra din side. Hvis de ikke har trinket og brenner av wotf OG du ikke er stunnet lenge nok til at han rekker tilbake til deg før DC har du en reell sjanse som affliction lock.

 

Angående 70K er det lite sannsynlig at det er så høy damage, ettersom det forutsetter ~1100dmg fullt buffet og alt går med dots 100% av tiden. Hvilket ikke er realistisk, men det reflekterer hvor liten nerfen var.

 

Hadde Blizzard ikke tatt i så hardt når de ga ut 2.0.1 og satt grensa til 18 sekunder så ville ikke warlocks whinet så mye. Det som er mest irriterende (og idiotisk) er at det er en klassespesifisert nerf, og ikke dots generelt.

Lenke til kommentar

Okk, da blir det Affliction. Er det vits med Imp. Voidwalker for en slik build eller holder den aggro greit nok som det er?

 

http://www.wowhead.com/?talent=NVMrwMfzVzZ0x

 

Da tror jeg det blir den builden, men usikker på om jeg skal kjøre Imp. Void som sagt, eller om det er mer hensiktsmessig og fylle ut Fel Intellect slik at Dark Pact har noe å draine fra...

 

Jeg har gått ut ifra at det er meningen at jeg skal levle Affliction sammen med blåbæret.

Lenke til kommentar

Kan ikke si meg enig der psilocybe.

 

Er selv full affliction, og det er suverent til solo grinding.

 

Men hvis jeg er med venene mine: 2x mages og en shammy får jeg ikke gitt skade i det hele tatt. på elite mobs i tyrs og slikt får jeg gjort litt, men i levling prosessen regner jeg med å gjøre en god del quest. jeg får ikke satt ut dottene mine før mobsa dør.

 

resultatet er at jeg som full affliction må spamme shadow bolts, da gjør jeg like mye skade som de pga gear, men ikke mye fornuftig i det..

 

men hvis man planlegger å levle mye solo så er afliction det beste valget.

Lenke til kommentar
Okk, da blir det Affliction. Er det vits med Imp. Voidwalker for en slik build eller holder den aggro greit nok som det er?

 

http://www.wowhead.com/?talent=NVMrwMfzVzZ0x

 

Da tror jeg det blir den builden, men usikker på om jeg skal kjøre Imp. Void som sagt, eller om det er mer hensiktsmessig og fylle ut Fel Intellect slik at Dark Pact har noe å draine fra...

 

Jeg har gått ut ifra at det er meningen at jeg skal levle Affliction sammen med blåbæret.

7696936[/snapback]

 

Min erfaring med blåbæret er ganske dårlig. Nå hadde gjerne jeg litt bedre utstyr enn de fleste warlocker (Necromancer leggings @30, Lens of shadow power @35, 2x Underworld band @38/40, etc.), men den holdt aldri aggro med Corr/CoA/Immolate. Å ta det rolig med en dot og wand var/er glemmesak, det er for treigt.

 

Løsningen for min del, var å specce 7/21/0, sacce voidwalker og bare feare mobs rundt, lifetappe og la Fel stamina fylle opp hp.

 

Spiller på samme måte nå med 43/8/0. Dot + fear + Lifetap + drain. Felhunter i PvP, imp ellers.

 

Kan ikke si meg enig der psilocybe.

 

Er selv full affliction, og det er suverent til solo grinding.

 

Men hvis jeg er med venene mine: 2x mages og en shammy får jeg ikke gitt skade i det hele tatt. på elite mobs i tyrs og slikt får jeg gjort litt, men i levling prosessen regner jeg med å gjøre en god del quest.  jeg får ikke satt ut dottene mine før mobsa dør.

 

resultatet er at jeg som full affliction må spamme shadow bolts, da gjør jeg like mye skade som de pga gear, men ikke mye fornuftig i det..

 

men hvis man planlegger å levle mye solo så er afliction det beste valget.

7696977[/snapback]

 

Spiller du med 2x mages og en shammy, er det litt teit å gjenge seg opp på én mob. Da kan du heller løpe rundt og samle mobs med dots, feare dem og la de andre ta seg av siste rest.

Lenke til kommentar

Har en lvl 58 lock som er specca affliction, men vetke om jeg får utnytta det ordentlig siden jeg ikke har så mye spell dmg (50 eller noe -_-) Har mye blått gear men det er som oftest intellect og stamina jeg får ut av det. I hvilken rekkefølge bør jeg prioritere sta, int og dmg? Bruker Robes of the lich men lurer på om jeg skal bytte den ut mot felcloth robe når jeg får 300 i tailoring, er dette et godt sjakktrekk? Takk for all hjelp på forhånd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...