Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Neh.. Har nå prøvd full affliction og ble litt lei av å dø hele tiden, samme for destruction (med eneste forskjell at motstanderne ikke døde av dots etter du daua selv).

 

Så nå er det Felguard for alle "penga". Full demonology gir så sinnsykt mye +damage, med både demonic knowledge, master demonologist, soul link og demonic tactics. Til grinding har du et pet (felguard) som holder aggro bedre enn noen annen demon-pet, og i PvP er demonology uslåelig spør du meg. Pleier bruke 5 deler Tier 1 til PvP, så felguarden har 150+ i alle resistances; mages hater den og den resister banish rimelig ofte. Har ikke større problemer med å "denge" andre warlocks som kommer med imp, succubus eller felhound. Skulle jeg valgt noe annet pet til PvP måtte det blitt succubusen, resten er bare tull å bruke spør du meg. Har faktisk til og med sett warlocks som kommer med voidwalker i BG, og saccer denne for å få skjold. Ja, de lever kanskje 1 sec lengre :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så utrolig usikker på hva jeg skal velge nå når TBC kommer ut, viste ikke om jeg skulle gå afflication når de nerfer det nå. Eller gå demonology, vet ikke helt om jeg skulle prøve ut destruction.. Bah, blir bare forvirret, så mye og velge mellom. Før hadde alle builds jeg brukte Ruin.. Men man trenger ikke det for å gjøre damage.

Kanskje man skal satse på afflication først og så fylle points i destruction.

 

Kanskje satse på 32/8/21 på lvl 70. Tror den skal kunne gi sinnsykt bra dps :) Imp som mana batteri, imp fire ball og imp imp. Dots som gjør skade pluss at du har ruin.

Lenke til kommentar
Så, dots burde ha cooldowns? Selv med affliction der all damage er basert på dots? Hm, ja. Enig.

 

jada, og frost magene får 30 sec CD på frosbolt, og healing classer får cd på alle heal spells..

 

hvis en aff lock har cooldowns på dots, må han løpe ut i skogen å vente på at de forsvinner før han fortsetter å spille.

 

er selv full affliction nå, og shadowboltene critter 1500 ca (og det er ikke ofte de critter)

det er ikke stort når de critter nesten dobbelt så mye med destro (har ikke vært sm/ruin på lange tider)

 

Anyway: respeccer tilbake til destro når serverene kommer opp. Hvilken specc som er best i PvP har jeg ikke gjort meg noen skikkelig mening om. jeg syntes begge speccene er utrolig bra. hele det nye talent treet egentlig. storfornøyd med hva vi har fått i forhold til før når det var enten sm/ruin eller conf. deilig å kunne ha litt valg.

 

Liker Destro veldig godt pga burst dmg, og insane soul fire crits :)

Lenke til kommentar
Gjør ca. 10% mindre med Corruption og CoA. Før lå Corruption-ticks på 311, nå var de på 283.

7692427[/snapback]

 

Jaja, det er vel greitt nok. Vi har vert imba ganske lenge nå, antad dette er noe vi kan leve med. Men var det alt som skjedde med aff locks, eller er det flere overraskelser på lager?

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Hører impen er blitt buffa nå, har en kamerat av meg som har en 60 lock med black book, her er skaden impen gjorde i en duel med en shaman

curse of elements var på: crit på 1000, 650, 650, 650, 650, til shamanen døde. han har demo og destro build, og impen tåler 1700, og visst impen blir drept så er jo den oppe på 0.5 sek igjen så..

Han sa han satt og ventet på nerfen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...