Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, hold on! HE SAID SKILL, THE MAGIC WORD!

 

"The ability to react fast and counter enemy spells and abilities."

Min definisjon.

 

Blir så trist inni meg når jeg ser folk snakke om "skills", asdsdfg! Hva i all verden har det med noenting å gjøre, og hvordan i allverden kan man putte alle locks i en gruppe?

 

"Om du er affliction er du unskilled"

"Å spille warlock er easymode"

"Om warlocks blir nerfet får du finne deg en ny easymode klasse å spille"

 

Vanlige uttalelser man kan finne rundtom på forums, kommer ofte i følge med rabbel om "skill" og slikt.

 

Jeg anser meg selv som en god warlock, jeg er affliction spec. QQ MOAR!

Skulle gjerne tatt det litt mer personlig, men det hadde endt med advarsler og slikt!

Lenke til kommentar
It seems that currently on test:

 

Corruption gains 93% of +damage (curently 120%)

Curse of Agony gains 120% of +damage (currently 160%)

 

I'm not entirely sure if this is a bug or a stealth nerf and of course, Blizz don't respond to the outcry.

 

Most of you will of course, say this is a good thing, but it's strange that they would nerf Corruption to a point where it is weaker than before 2.01 and to a point where the more +damage you have the worse Corruption becomes because of negative scaling!!

 

Of course in PVP right now I would still kill people with my DoTs as now with the gear I have. I am not complaining about the effect this will have on PVP for me at all (before the QQers get going), although at 70  people will generally have more HP and therefore more survivability through DoTs anyway.

 

I'm more worried about raiding in tBC with this nerf. In Naxx we have seen 'locks were pretty much not needed (bar 2 for the obligitary curses). In tBC if this goes live the same thing will happen. Raids in tBC will want affliction 'locks pretty much only for the debuffs they can bring to the table: CoR, CoE, Shadow Embrace, but if those debuffs + 'lock damage don't say equal the damage another mage can bring to the table it's game over for 'locks in raids.

 

So /gg Blizz, you rebuffed the demo 'lock that needed the biggest nerf and fucked us over in PVE if this goes live.

 

Hope this really is a bug and not a nerf.

 

/sad panda

 

Si x

 

Edit: Linky for anyone wanting to read more - http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=621878 69&sid=1&pageNo=1

 

Si x

 

Sier våre fellow warlocks om dette da?

Lenke til kommentar
Det samme gjelder alle klasser. Jo bedre gear du har, jo mindre stress er det å drepe andre. Charge - MS med 2k AP? PoM-AP-Pyro med +5-600dmg? Hammerdins? Aimed-arcane-concussive (+scatter om noen kommer nær nok)?

7666385[/snapback]

 

For alle mages speccer fullt arcane, og AP og POM har ikke cooldown. Og AP-POM-PYRO mages har alltid 100% crit på gear.

 

Snakker om at cooldown for slik damage og hvordan warlock (aff), hvor main damage er instant cast DoT's og ikke har cooldowns.

Lenke til kommentar

"Om du er affliction er du unskilled"

"Å spille warlock er easymode"

"Om warlocks blir nerfet får du finne deg en ny easymode klasse å spille"

7666417[/snapback]

 

Du misforstår totalt, og som du påstår at du er en skilled warlock så burde du vite forskjell på når man sier:

 

Affliction med mye spell damage krever ingen skill.

 

Affliction locks med godt gear har ikke skills.

 

Q_Q nå?

 

Hvis du vil ha det mer inn, du kan være skilled som en AP-POM-PYRO mage, men må ikke bety at AP-POM-PYRO spec tar skills.

Lenke til kommentar
Så, dots burde ha cooldowns? Selv med affliction der all damage er basert på dots? Hm, ja. Enig.

7666461[/snapback]

 

20sec cooldown på Curse of Agony!

15sec cooldown på Corruption!

17min cooldown på Death Coil!

 

Hadde vært noe det ;)

7666498[/snapback]

25 sekunder på crusader strike da.

Lenke til kommentar
Så, dots burde ha cooldowns? Selv med affliction der all damage er basert på dots? Hm, ja. Enig.

7666461[/snapback]

 

20sec cooldown på Curse of Agony!

15sec cooldown på Corruption!

17min cooldown på Death Coil!

 

Hadde vært noe det ;)

7666498[/snapback]

25 sekunder på crusader strike da.

7666846[/snapback]

 

Crusader Strike er allerede ferdignerfa!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...