Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stranglethorn Vale, en haug med drep x antall blablabla quester helt nord med Nesingwary camp. Lettjent XP.

7660048[/snapback]

 

Min erfaring er at det er tilnærmet umulig å soloqueste i STV. Blir ganket av grupper på 2, 3, 4 og 5 stk hele tida... Campen der oppe er kanskje den værste spotten

Lenke til kommentar

Haha, nerfer de corruption til 93%? Ene og alene pga. affliction talentet, latterlig.

 

Edit: Enda en grunn til å rolle hunteren ja :D Ventet egentlig bare på nyheter som dette. Egentlig lei av å måtte pve i pvpgear(massive stamina) i tilfelle du blir ganka av en rogue. Kanskje litt værre på beta iogmed at folk flest springer rundt med 2.5++, men time will show.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Mjo, fra beta forums:

 

DoT coef buffed affliction warlocks. Basically, corruption takes 120% from gear, and CoA takes 160% from gear. After this last patch, corr takes only 93% from gear (it's even worse than pre-2.0), and CoA takes 120%. The only DoT i've seen that takes the full amount is UA so far.

 

My level 60 affliction warlock on the live realm does more dps from DoTs than my level 70 warlock.

 

Triste greier!

Lenke til kommentar
Mjo, fra beta forums:

 

DoT coef buffed affliction warlocks. Basically, corruption takes 120% from gear, and CoA takes 160% from gear. After this last patch, corr takes only 93% from gear (it's even worse than pre-2.0), and CoA takes 120%. The only DoT i've seen that takes the full amount is UA so far.

 

My level 60 affliction warlock on the live realm does more dps from DoTs than my level 70 warlock.

 

Triste greier!

7662407[/snapback]

 

Det er så latterlig at det er til å spy av, hvorfor i he**** skal vi gjøre MINDRE skade i TBC når alle andre klasser faktisk har fått en huge damage buff? Fordi de jævla dritungene som ikke VEIT hvordan en warlock kan effektivt negeres i PVP whiner?

Latterlig, 100% LATTERLIG.

 

Samme til den shadow priesten tidligere i tråden her, L2P seriøst L2P!

Løpe 1 on 1 mot en warlock er vel det dummeste du gjør, finn deg en kamerat og ei han lett. Spill i grupper og ta han ned på sekunder, prøv bare PRØV! Warlocks med affliction build og decent gear oppnår 5-5.5K helse ubufet, med 20% melee damage migtigation. Fokuser på warlocken og du skal se han dette ned i løpet av 2 sekunder, GG!

Lenke til kommentar
Samme til den shadow priesten tidligere i tråden her, L2P seriøst L2P!

Løpe 1 on 1 mot en warlock er vel det dummeste du gjør, finn deg en kamerat og ei han lett. Spill i grupper og ta han ned på sekunder, prøv bare PRØV! Warlocks med affliction build og decent gear oppnår 5-5.5K helse ubufet, med 20% melee damage migtigation. Fokuser på warlocken og du skal se han dette ned i løpet av 2 sekunder, GG!

7663391[/snapback]

Sååå. Med andre ord: "Du kan ikke vinne 1vs1 mot warlocks. L2P: Du må være 2++ for å ta en warlock."

 

:huh:

Lenke til kommentar
Har nå en warlock på level 46 og lurer på om dette er et noe effektiv build for leveling.

 

Hvis det er noen ting jeg kan forandre på så si gjerne ifra.

7662606[/snapback]

 

Fortsett ned til UA, du. Ser ikke helt poenget med å plukke opp Master summoner på bekostning av ekstra skade, instant howl og en ekstra dot. Demonic embrace + Fel intellect er gode greier, og gjerne 2/3 Imp. imp og 3/3 Demonic aegis når BC kommer, men max ut heller ut ett tre og respec til DP/MD når du dinger 70 (om det er det du har sett for deg som lvl70-build).

Lenke til kommentar
Samme til den shadow priesten tidligere i tråden her, L2P seriøst L2P!

Løpe 1 on 1 mot en warlock er vel det dummeste du gjør, finn deg en kamerat og ei han lett. Spill i grupper og ta han ned på sekunder, prøv bare PRØV! Warlocks med affliction build og decent gear oppnår 5-5.5K helse ubufet, med 20% melee damage migtigation. Fokuser på warlocken og du skal se han dette ned i løpet av 2 sekunder, GG!

7663391[/snapback]

Sååå. Med andre ord: "Du kan ikke vinne 1vs1 mot warlocks. L2P: Du må være 2++ for å ta en warlock."

 

:huh:

7663431[/snapback]

 

Eller: "Du har svært vanskelig for å vinne 1vs1 mot en affliction warlock som shadowpriest." Slik jeg tolker det ihvertfall, selv om posteren godt kunne brukt en annen tone.

Lenke til kommentar
Eller: "Du har svært vanskelig for å vinne 1vs1 mot en affliction warlock som shadowpriest." Slik jeg tolker det ihvertfall, selv om posteren godt kunne brukt en annen tone.

 

What he said. Når en shadow priest klager over et 41p talent i et tre som fokuserer utelukkende på dot's så burde han virkelig gå inn i sitt eget tre og se på hva han har.

En mage kan dytte ut like mye skade som en warlock, bare over en mye kortere periode. What's the problem?

 

Ikke minst med godt nok gear og nok erfaring er det veldig veldig mulig å slå en affliction warlock som har like godt gear.

Lenke til kommentar

Affliction locks ser ut til å tro at DoT x4 og så HoT eller Death Coil er "skill". Sorry, alle de som jeg anser som gode locks på min server sier selv det er ingen skill i det de gjør, siden DoTs med godt gear ticker så ekstremt mye.

 

Å si at mages kan gjøre større skade er feil, man har ikke tid til å spamme fireballs i pvp så vår DPS er gimped 1vs1.

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke si at PoM-pyro, fire blast, blast wave, cone of cold og arcane explosion på 5 sekunder er gimpa 1 vs 1 dps.

7666244[/snapback]

 

Det er damagen en mage kan gjøre, men det er LANGT og da mener jeg LANGT i fra den damagen mages kunne gjort, ettersom fireball og frostbolt er helt umulig å spamme 1vs1 utenom mot noen warriore og rogues som ikke bruker CoS.

 

En affliction warlock sin største damage er gjennom DoT's og de taper ingen DPS i PvP 1vs1, noe mages gjør.

 

BTW, du snakker om arcane treet, som er ganske cooldown dependant.

Endret av cve
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...