Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Ja jeg vet at jeg må ha 150 i riding skill for å få flying mount og jeg vet at det er billigere å gjøre questet enn å kjøpe mount men det var ikke det jeg spurte om.

Jeg ønsker å vite hva om det er noen vits i å gjøre questene og kjøpe alle ingrediensene hvis jeg kanskje ikke klarer å dra sammen en gruppe for å gjøre Instance delene (Scholomance og DM).

Mest sannsynlig så vil alle være dratt inn i Dark Portal og da vil ingen være med å gjøre lvl60 Instancer i den gamle verdenen.

Jeg klarer ikke å bli lvl60 før BC kommer, kanskje en uke eller 2 etter.

7631866[/snapback]

hvis du skaffer deg et relativt hjelpsomt guild burde det være mulig for de å sette av 1-2 timer :) . Men skafff deg en annen warlock som har delene, betal han noen gull (husker ikke normale prisen) og kjøp kun den greia til 150 gull.

Vil si epic mount og 150-riding skill for 150-200 gull er rimelig bra :)

7632439[/snapback]

 

 

Koster vell 300g etter min erfaring, kanskje opp i mot 350 også, du må jo kjøpe masse stuff på AH

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja jeg vet at jeg må ha 150 i riding skill for å få flying mount og jeg vet at det er billigere å gjøre questet enn å kjøpe mount men det var ikke det jeg spurte om.

Jeg ønsker å vite hva om det er noen vits i å gjøre questene og kjøpe alle ingrediensene hvis jeg kanskje ikke klarer å dra sammen en gruppe for å gjøre Instance delene (Scholomance og DM).

Mest sannsynlig så vil alle være dratt inn i Dark Portal og da vil ingen være med å gjøre lvl60 Instancer i den gamle verdenen.

Jeg klarer ikke å bli lvl60 før BC kommer, kanskje en uke eller 2 etter.

7631866[/snapback]

hvis du skaffer deg et relativt hjelpsomt guild burde det være mulig for de å sette av 1-2 timer :) . Men skafff deg en annen warlock som har delene, betal han noen gull (husker ikke normale prisen) og kjøp kun den greia til 150 gull.

Vil si epic mount og 150-riding skill for 150-200 gull er rimelig bra :)

7632439[/snapback]

 

 

Koster vell 300g etter min erfaring, kanskje opp i mot 350 også, du må jo kjøpe masse stuff på AH

7632534[/snapback]

nåja, kommer ann på guildet da :) .

Lenke til kommentar

Grind mobs som dropper stackable grays.

På den måten kan du holde på en stund uten å måtte tømme baggene.

Spør en mage høfflig om noen stacks med vann så går det unna som bare det.

Utenfor cenarion hold inn er den en wanted poster qest som gir 7-8g hvis du velger den rewarden gir mest gull når du selger.

Det er en lvl 60 elite quest,men jeg har gjort den alene med locken min

 

Wildthing

Endret av Wildthing
Lenke til kommentar
Jeg ser en del går rundt med Felguard i Alterac Valley, men det er vel ikke den beste builden for PvP, dette er vel grinding builden? Selv har jeg ikke nådd level 60 ennå, så hva build foretrekkes i BattleGrounds?

7626216[/snapback]

 

Alle fungerer egentlig greit, men Affliction skinner når du har godt med +dmg, Destruction når du har godt med crit, og Demonology for de som ikke har noen av delene. :)

7626398[/snapback]

 

Gjett hvilken build psilo har. ;)

 

Uansett er affliction muligens best til grinding, men demonology er best allround med god grinding, mye ekstra skade og en overlevelsesevne uten like. Og til alle affliction locks som tror de eier demo locks med dot + drain life, zomg spellstone!

 

Destro locks er vel kanskje de med mest nedetid i hele spillet? Har ikke spilt destro i 2.0, men ser ingen store forandringer på talenttreet.

7626579[/snapback]

 

Unstable Affliction.

7628210[/snapback]

 

Intercept, death coil.

Lenke til kommentar
Jeg ser en del går rundt med Felguard i Alterac Valley, men det er vel ikke den beste builden for PvP, dette er vel grinding builden? Selv har jeg ikke nådd level 60 ennå, så hva build foretrekkes i BattleGrounds?

7626216[/snapback]

 

Alle fungerer egentlig greit, men Affliction skinner når du har godt med +dmg, Destruction når du har godt med crit, og Demonology for de som ikke har noen av delene. :)

7626398[/snapback]

 

Gjett hvilken build psilo har. ;)

 

Uansett er affliction muligens best til grinding, men demonology er best allround med god grinding, mye ekstra skade og en overlevelsesevne uten like. Og til alle affliction locks som tror de eier demo locks med dot + drain life, zomg spellstone!

 

Destro locks er vel kanskje de med mest nedetid i hele spillet? Har ikke spilt destro i 2.0, men ser ingen store forandringer på talenttreet.

7626579[/snapback]

 

Unstable Affliction.

7628210[/snapback]

 

Intercept, death coil.

7639160[/snapback]

Hjelper ikke når du er silenced.

Lenke til kommentar
Jeg ser en del går rundt med Felguard i Alterac Valley, men det er vel ikke den beste builden for PvP, dette er vel grinding builden? Selv har jeg ikke nådd level 60 ennå, så hva build foretrekkes i BattleGrounds?

7626216[/snapback]

 

Alle fungerer egentlig greit, men Affliction skinner når du har godt med +dmg, Destruction når du har godt med crit, og Demonology for de som ikke har noen av delene. :)

7626398[/snapback]

 

Gjett hvilken build psilo har. ;)

 

Uansett er affliction muligens best til grinding, men demonology er best allround med god grinding, mye ekstra skade og en overlevelsesevne uten like. Og til alle affliction locks som tror de eier demo locks med dot + drain life, zomg spellstone!

 

Destro locks er vel kanskje de med mest nedetid i hele spillet? Har ikke spilt destro i 2.0, men ser ingen store forandringer på talenttreet.

7626579[/snapback]

 

Unstable Affliction.

7628210[/snapback]

 

Intercept, death coil.

7639160[/snapback]

Hjelper ikke når du er silenced.

7656958[/snapback]

Ok. Skal innrømme at en aff warlock som bruker DC på meg, slik at jeg bruker intercept, og deretter bruker spell lock kanskje får en unstable affliction på meg. Men de fleste aff. locks jeg møter bruker ikke felhunter en gang.

 

I tilleg er SL + Corr. + UA dot damage ofte større enn dispel damage, så bruker som oftest spellstone dispel + en healthstone selv om jeg får UA på meg.

 

Går også ann å bruke spellstone mens de kaster UA, de fleste aff. locks hopper rundt og slenger de andre dots på først.

Lenke til kommentar
Ok. Skal innrømme at en aff warlock som bruker DC på meg, slik at jeg bruker intercept, og deretter bruker spell lock kanskje får en unstable affliction på meg. Men de fleste aff. locks jeg møter bruker ikke felhunter en gang.

 

I tilleg er SL + Corr. + UA dot damage ofte større enn dispel damage, så bruker som oftest spellstone dispel + en healthstone selv om jeg får UA på meg.

 

Går også ann å bruke spellstone mens de kaster UA, de fleste aff. locks hopper rundt og slenger de andre dots på først.

7659267[/snapback]

Rart. Jeg bruker felhunter og slenger alltid på UA så sant jeg har tid til casting time. Felhunter er et must til PvP imo.

 

Nye dots etter en dispell/spellstone er viktig.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...