Jørgen Sørheim Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Ja, opplevd det selv.Mange som ikke gidder å spille på hunter/warlock main lenger, fordi det mener det er for "easy mode". Slike innrømmelser står det iallefall respekt av. 7625236[/snapback] Pfsjt, det er da man søker utfordringer i 1vs3-kamper. Lenke til kommentar
lain Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Ja, opplevd det selv.Mange som ikke gidder å spille på hunter/warlock main lenger, fordi det mener det er for "easy mode". Slike innrømmelser står det iallefall respekt av. 7625236[/snapback] Pfsjt, det er da man søker utfordringer i 1vs3-kamper. 7625283[/snapback] Da man velger imp som pet i stedet for succo m/charm og frastår fra å bruke fear i fights Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Warlocks har ingen grunn til å whine, de som ikke ser det har ikke peiling på hva de snakker om. Vi har fått talents på level 60 som er ment for level 70, det er klart at ting ikke vil være perfekt balansert. Skal jeg plutselig få mindre "respekt" pga noe blizzard implementerer, selvom jeg har spilt lock siden release? o_O DUDE, THAT MAKES SENSE! Om du spiller mot warlocks som har likt gear som deg, så finner du fort ut at det blir gjevnere. Jeg anslår at 90% av de som griner om at warlocks er overpowered, har møtt en tier3 warlock med ørtitusen spelldamage i BG, og har blitt dottet opp og daua - TO THE FORUMS! Merk at jeg sier ikke at warlocks er svake, men for at dots skal gjøre mye skade så kan du ikke gå rundt i dårlig gear heller. Det er ikke bare å levle en warlock til lvl60 og så gå inn i BG og eie alt og alle, mkay? Og så har man jo de warlockene som er lei av classen, kanskje tilogmed lei av spillet, som går på forums og kommer med .. "Jeg er warlock og jeg syns vi er imba og trenger å bli nerfet tilbake til steinalderen, det er så lett å drepe andre spillere at jeg kan spille med nesen! JEG SLUTTER!" Det står det respekt av! Jeg blir oppgitt når jeg leser at "x class SKAL ta x class, uansett!" eller, "x class skal slå x class på damagemeters, det er sånn blizzard har ment at det skal være!" Den største DPS økningen i PVE, for warlocks, var på grunn av økte debuff slots. Ta en pille og vent på TBC, ting er kanskje ikke så balansert nå, og jeg blir ikke overrasket om diverse classes får revamps slik som tidligere. .. og man kan heller ikke få alt! (sikter til uttalelser som "omg møtte en warlock i bg med felguard og han critta meg for 2500 og dots ticket for 700, og han hadde 6000 hitpoints!") (Det er faktisk ikke så mye økning i +damage på level 70 heller! Man får mer stamina, stort sett.) damn, stolt av meg selv nå, masse tekst! <3 Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Ja, flink tekst det der. :!: Men ikke glem at du får Resilience og Spell Penetration rating fra level 61 og oppover da... (eller noe sånn) Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg ser en del går rundt med Felguard i Alterac Valley, men det er vel ikke den beste builden for PvP, dette er vel grinding builden? Selv har jeg ikke nådd level 60 ennå, så hva build foretrekkes i BattleGrounds? Lenke til kommentar
lain Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg vil si full destro, dvs 0-7-44, gjerne med succo m/charm. Personlig løper jeg rundt med destro og imp ^^ Lenke til kommentar
kafan Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Trodde alle klasser hadde fått talents på lvl60 som er ment for 70. Ja, jeg har null respekt for folk som vil ha enda mer selv om de allerede gjør mest skade. Noen blir aldri fornøyd tydeligvis. Hvor har du det fra at det kun er folk som er leie av å spille lock som synes det blir for enkelt nå ? Selv har jeg ikke truffet en av den sorten. Nei nazrm, ble ikke veldig imponert over det der. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg ser en del går rundt med Felguard i Alterac Valley, men det er vel ikke den beste builden for PvP, dette er vel grinding builden? Selv har jeg ikke nådd level 60 ennå, så hva build foretrekkes i BattleGrounds? 7626216[/snapback] Alle fungerer egentlig greit, men Affliction skinner når du har godt med +dmg, Destruction når du har godt med crit, og Demonology for de som ikke har noen av delene. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg ser en del går rundt med Felguard i Alterac Valley, men det er vel ikke den beste builden for PvP, dette er vel grinding builden? Selv har jeg ikke nådd level 60 ennå, så hva build foretrekkes i BattleGrounds? 7626216[/snapback] Alle fungerer egentlig greit, men Affliction skinner når du har godt med +dmg, Destruction når du har godt med crit, og Demonology for de som ikke har noen av delene. 7626398[/snapback] Gjett hvilken build psilo har. Uansett er affliction muligens best til grinding, men demonology er best allround med god grinding, mye ekstra skade og en overlevelsesevne uten like. Og til alle affliction locks som tror de eier demo locks med dot + drain life, zomg spellstone! Destro locks er vel kanskje de med mest nedetid i hele spillet? Har ikke spilt destro i 2.0, men ser ingen store forandringer på talenttreet. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Destruction locks har jo soul leech, så om man har bra med crit så blir du healet for endel Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg ser en del går rundt med Felguard i Alterac Valley, men det er vel ikke den beste builden for PvP, dette er vel grinding builden? Selv har jeg ikke nådd level 60 ennå, så hva build foretrekkes i BattleGrounds? 7626216[/snapback] Alle fungerer egentlig greit, men Affliction skinner når du har godt med +dmg, Destruction når du har godt med crit, og Demonology for de som ikke har noen av delene. 7626398[/snapback] Gjett hvilken build psilo har. Uansett er affliction muligens best til grinding, men demonology er best allround med god grinding, mye ekstra skade og en overlevelsesevne uten like. Og til alle affliction locks som tror de eier demo locks med dot + drain life, zomg spellstone! Destro locks er vel kanskje de med mest nedetid i hele spillet? Har ikke spilt destro i 2.0, men ser ingen store forandringer på talenttreet. 7626579[/snapback] Unstable Affliction. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Fikk meg Kodo i dag! /flex Lenke til kommentar
lain Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Destro locks er vel kanskje de med mest nedetid i hele spillet? Har ikke spilt destro i 2.0, men ser ingen store forandringer på talenttreet. 7626579[/snapback] Det går med endel mat/drikke ja, og bandage + tap når man er i combat. Men herlig å gå rundt med så mye burst dmg, uansett få ganger jeg går tom for mana, eneste når jeg har healer på meg. Ender som oftest å være den de vi spiller mot prøver å ta ut først, om jeg ikke har healer Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Er det mange her som levler en lock nå? Jeg er lvl56 og lurer på om det er noe vits for meg å prøve meg på Dreadsted questet når jeg blir 60. Det er jo allerede færre som gjør instancer nå og enda værre blir det når BC kommer. I tillegg så har det bestandig vært vanskelig å få gruppe til DM. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Du må ha 150 riding skill for å få flying skill hvis jeg ikke tar feil, og i tillegg så er det jo billigere å få dreadsteed mounten din enn vanlig mount! Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Ja jeg vet at jeg må ha 150 i riding skill for å få flying mount og jeg vet at det er billigere å gjøre questet enn å kjøpe mount men det var ikke det jeg spurte om. Jeg ønsker å vite hva om det er noen vits i å gjøre questene og kjøpe alle ingrediensene hvis jeg kanskje ikke klarer å dra sammen en gruppe for å gjøre Instance delene (Scholomance og DM). Mest sannsynlig så vil alle være dratt inn i Dark Portal og da vil ingen være med å gjøre lvl60 Instancer i den gamle verdenen. Jeg klarer ikke å bli lvl60 før BC kommer, kanskje en uke eller 2 etter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Lvl raskt, gogo de andre delene, som du kan gjøre før lvl 60 og få noen venner med på scholo/DM runs! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Ja jeg vet at jeg må ha 150 i riding skill for å få flying mount og jeg vet at det er billigere å gjøre questet enn å kjøpe mount men det var ikke det jeg spurte om.Jeg ønsker å vite hva om det er noen vits i å gjøre questene og kjøpe alle ingrediensene hvis jeg kanskje ikke klarer å dra sammen en gruppe for å gjøre Instance delene (Scholomance og DM). Mest sannsynlig så vil alle være dratt inn i Dark Portal og da vil ingen være med å gjøre lvl60 Instancer i den gamle verdenen. Jeg klarer ikke å bli lvl60 før BC kommer, kanskje en uke eller 2 etter. 7631866[/snapback] hvis du skaffer deg et relativt hjelpsomt guild burde det være mulig for de å sette av 1-2 timer . Men skafff deg en annen warlock som har delene, betal han noen gull (husker ikke normale prisen) og kjøp kun den greia til 150 gull. Vil si epic mount og 150-riding skill for 150-200 gull er rimelig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå