Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Damn, trenger soulshatter. :X Jeg vil ha TBC nååååååååeee!

7610477[/snapback]

 

Er ikke du dots specca da?

 

Må si til warrsa i guilden at det ikke er no som heter overaggro, bare dårlig tanking.

7610493[/snapback]

 

Jo, drar aggro som faen :D men topper damagemeters! (i bwl iallefall)

 

43/8/0

Lenke til kommentar

Duellet en mage i dag etter å ha hjulpet en venn gjennom Scarlet Monestary. Han skrøt fælt av å være "PvPmage, eg dreper alt!"

 

Jeg duellet han (For the notice: Jeg er grønt/noe tier0 og level 50 WSG epic bracers og Soul Harvester), han i mye epics/blått PvPutstyr.

 

Jeg har 43/8/0, han et eller annet med Dragons Breath.

 

Vi dueller og jeg tar han gang på gang på gang på gang. Hovedsakelig samme rekkefølgen (noe han tydeligvis ikke merket). Spell Lock, Fear, DoTs, Life Drain. Som regel bruker han Will of the Forsaken med en gang, og smeller på Dragons Breath, Blast Wave og Fire blast. Jeg deathcoiler og Howl of Terror. Drains til han dør.

 

Han begynner å whine: "Lol eg tar deg om du ikke bruker fear!11!".

 

Neivel. Jeg bruker ikke fear.

 

Vi tar en kamp til, og samme hendelsesforløpet (bortsett fra at han får inn sine spells litt tidligere). Jeg Howler og han løper. Nightfall proccer og han dør. Jeg ler.

 

 

Note: Jeg har nettopp fått Dreadsteed! /flex. Jeg er forresten Acatosh, Moonglade. Nazrm, Kul'Tiras og Moonglade er i samme battlegroup. Om du skulle snuble over han i BG, vennligst gi han en corruption eller noe fra meg. Da skal han få se hva en Warlock med godt gear gjør med en mage med litt for mye "skills"

Et lite utdrag fra chatlog rett etterpå:

 

Edit: Beklager sucky oppløsning og elendig UI. Er på laptopen ._.

post-70302-1167535378_thumb.jpg

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar
Er ikke overrasket, duelet nettop en warrior her, jeg er lvl 55 med soulharvester og afflivctio/destruction build, han har 5-6 epics, jeg var low etter på men hadde nok holdt i  noen sec til :)

7611549[/snapback]

Jeg er heller ikke overrasket (Konverterte fra Destruction til Affliction noen levler tilbake (42ish). Poenget var vel mer hans lille innsikt i riktig bruk av kontrollabilities og survivability. Han hadde jo nok burst til å ta meg ned flere ganger.

 

Anyways, han har ignoret meg nå (og godt er det). Er dere så heldige å møte han i Battleground, nyt det gratis honourkillet.

Lenke til kommentar
Spiller litt i både gruppe og solo, og lurer på hva dere synes om denne builden, er den bra eller kan den gjøres bedre.. er bare level 34 ennå...

 

link til builden

7612098[/snapback]

 

Sett alt i ett tre

 

feks

 

Etter å ha godt litt arena ogsånt med warrior min har jeg nå reollet warlock igjen, ille at noen klasser er så gimpa i PvP at jeg rett å slett ikke har sjangs i pvp.

I går i wsg så ser jeg en doomcaller warlock med berskering jeg bestemmer meg får å se hvor mye hp warlocken tar på meg, han har fel guard. Han setter corr og CoA på meg, jeg dør... jeg har 5k hp

Lenke til kommentar
Dinget nettop 56 og fikk ett ekkelt problem.

kjøpte pet skils, men når jeg prøver og lære felhuntern tainted blood rank 4 kommer det opp "Your pet can't learn any more skills"

 

Noen som har vært borti dette før?

7614945[/snapback]

 

Jeg har nøyaktig samme problem. Får ikke lært tainted blood rank 4 (jeg har rank 3 nå). Begynner å mistenke at dette er en bug. Eller har jeg kanskje oversett noe?

Lenke til kommentar
Med mitt gear, omtrent 480 shadowdmg ticker corruption rundt 480 med berserker, varierer. En kompis hadde corruption tick på over 600, dots er insane ja :D:love:

7613124[/snapback]

 

Det der er så latterlig og er en av hovedgrunnene til at jeg hater warlocks nå.

Møtte på en warlock i WSG igår som hadde nesten tre ganger så mye kills og damage done som nestemann på lista.

Det eneste den talentløse lille dritten gjorde var å hoppe rundt og dotte alt han så.

Guilden klager over "whininga" mi, og spør om ikke jeg er talentløs som ikke kan klassen min bedre (prest) og dispelle dot'ene.

 

Nuh... dispeller jeg dotene (om jeg klarer det, 30% sjanse for at det ikke går engang) så tar Unstable Affliction livet av meg.

1500 damage og en silence oppå det er nok til å drepe meg, pronto.

Lar jeg dotene være i fred av frykt for en feedback fra unstable affliction, så dreper dotene meg.

Shielder jeg før jeg skal dispelle, (for å absorbere feedbacken) så har dotene spist seg gjennom shieldet før jeg rekker å dispelle engang.

Resultatet blir det samme i 99% av tilfellene = jeg dør.

 

Hvordan i granskauen kan Blizzard være så frekke at de tar fra prester og paladiner det eneste våpenet de har mot 400-600 tick dots?

Som jeg har sagt så mange ganger før: Ser jeg en warlock nå så løper jeg bare, og håper på at en gruppe på 5 horder kanskje klarer å drepe han uten at jeg selv blir drept.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...