WarpX Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Leter hysterisk etter en addon som forteller om de andre i party har Healthstone eller ikke. Shardtracker hadde det, men den funker ikke nå. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Pjatt tar man i Småprat om WoW-tråden, ikke her. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 ossn burde jeg specce ettersom jeg lvler en warlock?. er lvl 20 nå og har 11 talent points å bruke siden de ble resettet. hvilken specc er best å lvle etter? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Full pupp i Affliction. 5/5 Corruption, 2/2 Drain soul & Soul siphon, 1/5 Supression og så videre i Fel consentration. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Er ikke det noen andre som syns det er galt når man kan få over 100 spelldamage bare fra talents? (og enda mer i TBC, med Fel Armor) Liksom.. Dette var med 43 poeng i demonology, hadde altså ikke brukt alle talentpoengene, succubus ute og ingen consumables/buffs. Syns det blir for mye, med tanke på at man har en relativt kraftig pet samtidig som en helt absurd høy spelldamage. 7593250[/snapback] Skaff deg litt bedre gear, hiv opp imp og raidbuff degselv og pettet så snakker vi godt over 1000 spelldamage Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Full pupp i Affliction. 5/5 Corruption, 2/2 Drain soul & Soul siphon, 1/5 Supression og så videre i Fel consentration. 7595959[/snapback] takker. noen som har en full build jeg kan jobbe opp imot? har tittet litt på denne: ser grei ut? http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...000000000000000 PS: bytte imp life tap med imp drain soul Endret 28. desember 2006 av Henrik2k Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Full affliction hadde vært noe slikt: http://www.wowhead.com/?talent=IiMriMfkVtbocx Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg er en lvl 60 warlock som fokuserer veldig mye på raiding, men syns også det er moro med litt PvP iblant. Jeg har ikke vært 60 så lenge så jeg er ikke helt erfaren når det kommer til builder også videre, men jeg har da puslet sammen en build her som jeg er overbevist om at kommer til å funke. Dere får gi tilbakemeldinger og konstruktiv kritikk. Builden Lenke til kommentar
QBab Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Psilo kan ikke du hive opp builden din så vi eller iallfall jeg, kan se hva du har pønsket ut. Tror du er godt inne i disse greiene. Edit: Hvorfor ikke gå full Destro build? Syns det virker ganske nice, backlash på hvert fjerde slag som gir en instant shadowbolt som deretter har meget stor sjanse til å critte. Pluss 100% mer bonus på critical hits. Og mye annet snax. Testet en kamerat sin destro lock(lvl46) i bg Var utrolig gøy når vi fikk backlash og når noen hadde lite liv, var det bare hive på en shadowburn så var de dø. Noe sånt som dette: Destro build Endret 30. desember 2006 av QBab Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Mja, går fint an å se på profilen hans også da.. http://wow.allakhazam.com/profile.html?677945 Endret 30. desember 2006 av Per-Stian Lenke til kommentar
QBab Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Ohh, det viste jeg ikke. Nabbete meg. Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Jeg er en lvl 60 warlock som fokuserer veldig mye på raiding, men syns også det er moro med litt PvP iblant. Jeg har ikke vært 60 så lenge så jeg er ikke helt erfaren når det kommer til builder også videre, men jeg har da puslet sammen en build her som jeg er overbevist om at kommer til å funke. Dere får gi tilbakemeldinger og konstruktiv kritikk. Builden 7602893[/snapback] Har raidet en del med en lignende build, og trivdes ganske godt med det. Jeg ville droppa poengene i Imp. Succubus, kjørt 3/3 i Fel Intellect og 3/3 i Fel Stamina. I tillegg bare satt ett poeng i Demonic Aegis som fyll bare for å få 20 poeng i Demonology. http://www.wowhead.com/?talent=NVMbZfxczubzZxx0tr0z Edit: Ettersom du vil gjøre litt PvP, og ikke har så altfor mye buffs på DoT-ene dine slik at de ikke drar med seg for mye aggro, så kan det være det lønner seg å flytte poengene i Imp. Drain Soul til Suppression. Imp. Drain Soul kommer egentlig ikke til sin rett, IMHO, før du har vandra et godt stykke ut i Affliction-treet eller du grinder mye alene slik at manaen returnert sparer deg for pauser. Endret 30. desember 2006 av LarsM Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg er en lvl 60 warlock som fokuserer veldig mye på raiding, men syns også det er moro med litt PvP iblant. Jeg har ikke vært 60 så lenge så jeg er ikke helt erfaren når det kommer til builder også videre, men jeg har da puslet sammen en build her som jeg er overbevist om at kommer til å funke. Dere får gi tilbakemeldinger og konstruktiv kritikk. Builden 7602893[/snapback] Dette Brukte jeg mye før, funker bra til pvp, men best til raiding (imo) Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Edit: Hvorfor ikke gå full Destro build? Syns det virker ganske nice, backlash på hvert fjerde slag som gir en instant shadowbolt som deretter har meget stor sjanse til å critte. Pluss 100% mer bonus på critical hits. Og mye annet snax. Testet en kamerat sin destro lock(lvl46) i bg Var utrolig gøy når vi fikk backlash og når noen hadde lite liv, var det bare hive på en shadowburn så var de dø. Noe sånt som dette: Destro build 7603590[/snapback] Talent-linken din peker til samme build den Erroneous lagde. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Ble veldig glad i warlocken min etter patchen jeg også Eide litt i WSG i dag med min affliction spec: Er kun lvl 49, så har stortsett greens/BoE+BoP blues bortsett fra min glowing brightwood med +30 spelldmg på. (Jævlig dyr enchant :o ) Gleder meg til å prøve UA også da, men skal ha det litt morro i lvl 49 først Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Ble veldig glad i warlocken min etter patchen jeg også Eide litt i WSG i dag med min affliction spec: Er kun lvl 49, så har stortsett greens/BoE+BoP blues bortsett fra min glowing brightwood med +30 spelldmg på. (Jævlig dyr enchant :o ) Gleder meg til å prøve UA også da, men skal ha det litt morro i lvl 49 først 7608474[/snapback] Flott at du gidder ganke ja, men hadde du orka spille litt mer i teamet , kunne dere vel kanskje ha vunnet. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Næh, pvp'er mer for moro skyld. Orker ikke farme ræva av meg for honor i den lvl'en til gear som uansett blir byttet ut et par lvl'er høyere. Farme honor gjør jeg med roguen. og da ikke i wsg. edit: Har heller ikke møtt på en eneste premade i 40-49, så trives bedre med warlocken der. Endret 30. desember 2006 av LenniZ Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg lurer på om noen av dere har noen anbefaling til hvordan jeg skal bygge opp min gnome warlock som er på lvl 34 (25 talent-point) på best mulig måte? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Så at noen snakket om å bruke impen som mana batteri. Hvordan gjør man det? Endret 31. desember 2006 av QBab Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Full affliction hadde vært noe slikt: http://www.wowhead.com/?talent=IiMriMfkVtbocx 7596317[/snapback] Ville ikke 1 point i Amplify Curse vært bedre enn demonical embrace? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå