Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Heisann,

har en lvl 60 warlock som jeg vil respecce nå. jeg vil ha et build hvor jeg kan grinde fort solo. Skal i all hovedsak grinde i Tyr's Hand...

Kan dere anbefale meg et fint build til dette?

 

Takker for svar..

 

EDIT: Kom gjerne med tips til hvordan jeg skal ta folka i Tyr's Hand, fremgangsmåte tenker jeg på... Hvilke curses, hvilket pet etc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

må si at det er velding mange gode svar her, men den eller beste må være å slutte med en gang. WoW er greit og kanskje til og med morsomt de to første månedene. men så kommer man til 40+ og begynner å se at ikke alt er like morsomt lenger. men man håper at det blir bedre når man kommer til 60 og skaffer seg en guild som raider og greier. så kommer man på 60, skriker ut i IF/org

 

[Warlock] /4 LF GUILD!

[random guy] /4 L2APPLY N00B!

[random guy2]/4 LOOL!

[Warlock] /4 Sorry guys, im new to this game. :(

[random guy] /4 Yeah right! N00B!

[random guy2] /4 LOOL!

 

hvis man er så heldig at man finner seg en guild (er vel ikke så vanskelig når man er lock da.. :S) og begynner å raide. er det jo ganske morsomt. ikke sant? ehh, kanskje de 2 første boss killsa, etter det blir det den samme tac'en om og om igjen hver gang man prøver seg på denne bossen. hmm. MORSOMT! WoW er kort sagt et spill for folk som ikke liker utfordringer. WoW er rett og slett for lett. Blizz har lagt alt for stor vekt på brukervennlighet i stedet for vanskelighet. men det er vel greit hvis man er 12år og har lyst til å spillet spillet til de "store ungene"

 

 

PS. Naxx er ikke vanskelig, guilder har cleara spider wing på 1 uke eller no? men det sier vel bare en ting om wow som jeg glemte å nevne over. For å bli god i wow trenger man masse fri tid, så man kan få masse fine epixx. whoho! morsomt spill gett...

Lenke til kommentar
Heisann,

har en lvl 60 warlock som jeg vil respecce nå. jeg vil ha et build hvor jeg kan grinde fort solo. Skal i all hovedsak grinde i Tyr's Hand...

Kan dere anbefale meg et fint build til dette?

 

Takker for svar..

 

EDIT: Kom gjerne med tips til hvordan jeg skal ta folka i Tyr's Hand, fremgangsmåte tenker jeg på... Hvilke curses, hvilket pet etc.

6434470[/snapback]

 

Affliction er fint til å grinde, men ville vel kanskje gått SL. er ikke helt sikker siden jeg ikker er så "skilla" i lock talents og sånt. søk litt på wow-europe forums og du vil finne masse nytting.

 

PS. hvis du har lyst tli å tjene mer penger, prøv å bli skinner og grind elite drager i Winterspring eller kanskje wetlands. mer penger i det enn Tyr's :)

Endret av toremil
Lenke til kommentar

ny på forumet? naaaai...

 

negativitet på wow-forumet blir ikke veldig godt mottat..

 

guild er lett å få tak i.. og en guild som clearer mc på under 5timer er enda lettere.. :p hvertfall på min server...

 

EoS er easymode å skaffe seg.. hvertfall for druid..

 

på al'akir vil jeg si at det er et fåtall av warlocks.. (imo.)

 

 

OT. tja..

Destruction/Affliction build kansje? tror det vil gi en god dmg.. evt. noen poeng i demon-treet for tanking med pet..

Lenke til kommentar

Negativitet? naa. bare sier det som det er. :) er ikke en negativ person. men wow er negativt. sorry for å sprekke boblen din men. :p nei da. er sikkert mange som har det velding morsomt i MC/BWL/AQ/NAXX/ZG/ONY ... men jeg er ikke en av dem. du kan vel innrømme at wow er ensforming på lvl 60? de samme bossene og de samme taktikene hele tiden, om og om igjen...

 

sorry hvis jeg var veldig negativ eller skreiv i en negativ tone. var ikke meninga. :)

Lenke til kommentar

negativitet på wow-forumet blir ikke veldig godt mottat..

 

6435014[/snapback]

 

rart? wow folk liker å innbilde seg selv om de ikke er avhengig og at wow er morsomt. har spilt wow i over ett år nå og har nettopp kommet ut av bobla (nei, hakke kommet ut av skapet. :p )

Lenke til kommentar

negativitet på wow-forumet blir ikke veldig godt mottat..

 

6435014[/snapback]

 

rart? wow folk liker å innbilde seg selv om de ikke er avhengig og at wow er morsomt. har spilt wow i over ett år nå og har nettopp kommet ut av bobla (nei, hakke kommet ut av skapet. :p )

6435053[/snapback]

 

erhm.. du skrev med en negativ tone.. (syntes jeg) :)

virka som enda en "omg haxx wow is 4 nubz get laid" post.. irriterende.. ;)

Lenke til kommentar

Driver å spiller en Warlock selv men er VELDIG usikker på hva build jeg skal ha. Er veldig opptatt av PvP så jeg fokuserer en del på dette, men jeg ønsker ikke å være helt gimp i PvE Raid situasjoner. Vet at Destruction er veldig bra i PvP, men fire er ikke så veldig bra i det høye lvl instancene. Jeg syns både Dark Pact og Soul Link er spennende og klarer rett og slett ikke bestemme meg. Noen som har noen gode forslag å tips? Mottas med stor TAKK :D

Lenke til kommentar

Vell... først til hans om spurte om Tyrs hand... Glem det...

Maraudon For Idiots

 

Her er det du trenger for gull og grønne skoger... Farmer selv her og alle bossene er lette...

 

I motsetnign til han som har laget filmen dreper jeg goblin først (etter princess ofc), og har da Voidwalker som pet-tank siden jeg ikke er specced med Demon Sacrifice (jeg er SM-Ruin). Når jeg har kverket gobling går jeg for Rotgrip. Bruker samme taccs som han med et unntak. når han har kitet Rotgrip opp på brua, hopper ned og Coiler i lufta, så velger jeg en annen vri. Sacc voidwalker (Skjold) og nuke 1 eller 2 SB før du hopper ned... husk seff CoD og Corruption.

Da klarer du deg uten så mye + dmg gear siden du får inn mellom 1 og 2k ekstra skade avhengig av dit +dmg gear.

 

Mitt Gear og Specc finnes HER

 

 

DJ Frost: prøv en SM-Ruin build. Jeg bruker DENNE builden selv og den er både god i PvP og PvE.

Lenke til kommentar
PS. Naxx er ikke vanskelig, guilder har cleara spider wing på 1 uke eller no? men det sier vel bare en ting om wow som jeg glemte å nevne over. For å bli god i wow trenger man masse fri tid, så man kan få masse fine epixx. whoho! morsomt spill gett...

6434963[/snapback]

 

Ser ut som du allerede har funnet ut at du ikke liker spillet. Og ja, for å bli god trenger man tid. Å cleare spider wing in Naxxramas på første uken krevde MYE tid, det er ikke hvemsomhelst som klarer det, og det er langt ifra lett.

 

Finn deg et annet spill.

 

</ot>

 

Har hørt rykter om nye spells i expansion.. blandt annet en shadowbolt-volley som slenger ut shadowbolts (med 70% damage fra normale) innen en viss range.. wtb?

Lenke til kommentar
Er 100% enig med Toremil.. Fikk meg nettopp en guild med warlocken (igjen), men har bare vært på et raidrun.. Er så latterlig kjedelig at det burde vært ulovelig.

6435320[/snapback]

 

Jau, det kan være kjedelig å raide iblant, men det er ikke kjedelig å utforske nye raidinstancer du aldri har sett før! Å drepe en boss som du har jobbet med over en tid er en veldig god følelse.

 

Warlock har aldri kjedet meg i raids. I love the diversity. :)

Endret av nazrm
Lenke til kommentar
Har hørt rykter om nye spells i expansion.. blandt annet en shadowbolt-volley som slenger ut shadowbolts (med 70% damage fra normale) innen en viss range.. wtb?

6437059[/snapback]

Anti aggro sak er hva jeg wtb... AoE Sb må jo være selvmord ;)

 

 

Warlock har aldri kjedet meg i raids. I love the diversity. :)

6437062[/snapback]

Lenge siden du var i MC? :roll:

Lenke til kommentar
PS. Naxx er ikke vanskelig, guilder har cleara spider wing på 1 uke eller no? men det sier vel bare en ting om wow som jeg glemte å nevne over. For å bli god i wow trenger man masse fri tid, så man kan få masse fine epixx. whoho! morsomt spill gett...

6434963[/snapback]

 

Ser ut som du allerede har funnet ut at du ikke liker spillet. Og ja, for å bli god trenger man tid. Å cleare spider wing in Naxxramas på første uken krevde MYE tid, det er ikke hvemsomhelst som klarer det, og det er langt ifra lett.

 

Finn deg et annet spill.

 

</ot>

 

Har hørt rykter om nye spells i expansion.. blandt annet en shadowbolt-volley som slenger ut shadowbolts (med 70% damage fra normale) innen en viss range.. wtb?

6437059[/snapback]

shadowbolt volley er en vanlig spell på mobs... så ikke noe nytt på den kanten.

Men ja, jeg synes vi kan få en "aoe" spell som ikke er channeling. Jeg vil farme oozelings, ikke noe sånt dritt at 5-6 småtasser spawner og tar nesten livet av meg :(

 

 

 

 

Vi tok ossirian (spelling?) for første gang i går :D . Nydelig run selv om bare crap droppa :)

Lenke til kommentar
PS. Naxx er ikke vanskelig, guilder har cleara spider wing på 1 uke eller no? men det sier vel bare en ting om wow som jeg glemte å nevne over. For å bli god i wow trenger man masse fri tid, så man kan få masse fine epixx. whoho! morsomt spill gett...

6434963[/snapback]

 

Ser ut som du allerede har funnet ut at du ikke liker spillet. Og ja, for å bli god trenger man tid. Å cleare spider wing in Naxxramas på første uken krevde MYE tid, det er ikke hvemsomhelst som klarer det, og det er langt ifra lett.

 

Finn deg et annet spill.

 

</ot>

 

Har hørt rykter om nye spells i expansion.. blandt annet en shadowbolt-volley som slenger ut shadowbolts (med 70% damage fra normale) innen en viss range.. wtb?

6437059[/snapback]

 

 

hmm. joa, det er jo sant at det krever tid. men poenget mitt kom kanskje ikke så godt fram, er ganske dårlig tilt å forklare, det jeg mente var at når man har tatt en boss, så bruker man gjerne samme taktikk om og om igjen hver gang man prøver seg på denne bossen. første boss kill er jo alltid spennende, men etter det blir det ganske rutine og kjedelig. og det med at jeg skal finne meg et annet spill. har gjort det. :)

 

var det noen som sa noe om å specce lock til pvp og raids? kan anbefalle SM/ruin, eller kanskje gå fult ut på affliction. men som Nazrm sa. det er "uendelig" med muligheter. du må bare prøve deg fram og finne en specc du liker. :thumbup:

Lenke til kommentar

Feil posta ista, men prøver igjen... :p

 

Jeg var så heldig å bli boosta av 2 kamerater i SM her om dagen, med min warlock alt. Vi tok Library, Graveyard og Cathedral et par ganger. Derfor fikk jeg en del stash:

 

Neck: Ghostshard Talisman

Head: Whitemane's Chapeau

Staff: Illusionary Rod

Off-hand: Orb of the Forgotten Seer

Dagger: Hypnotic Blade

 

Så mitt spørsmål til dere er:

 

Burde jeg bruke kombinasjonen mellom Hypnotic Blade og Orb of the Forgotten Seer eller Illusionary Rod ?

Endret av Kjobben
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...