Gå til innhold

Pure Pwnage - Oppdatert 10/12/08

Hva er din favoritt episode?  

122 stemmer

1. 1. Hva er din favoritt episode?

• Episode 1: Life of a pro gamer
      10
    • Episode 2: Girls
      8
    • Episode 3: FPS Doug
      36
    • Episode 4: Pwn or be Pwned
      4
    • Episode 5: M8S
      5
    • Episode 6: Imapwnu of Azeroth
      14
    • Episode 7: MMO Grrl
      4
    • Episode 8: LANageddon
      12
    • Episode 9: The Story of Dave
      2
    • Episode 10: Teh best day ever
      12
    • Episode 11: I <3 u in rl
      3
    • Episode 12: Game Over
      12

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Idag skal episode 11 komme. Akkurat nå kan de som har betalt en liten sum penger se episoden. Nyheter om dette finner dere på hjemmesiden.

For dere som vil se episode 11, så bør dere følge med idag

Endret av Luchy
Lenke til kommentar

For å like denne serien må du nok ha litt selvironi. Det er ofte at jeg kjenner meg igjen når jeg ser på serien og ser hvor teit jeg egentlig er. :p

Kommer snart til å kjøpe meg en genser og en t-shorte derfra, er bare litt usikker på hvor mye toll/avgifter det blir...

Noe som er synd er at PP ikke får noe som helst støtte fra staten (canada) til å fortsette å lage denne serien selv om den har hatt flere hundre tusen nedlastinger. Det har noe med at de ikke er en TV serie, men en gratis nettserie.

Det er litt kjipt hvis de går konkurs. De blir også sletta fra wikipedia fordi stoffet ikke er relevant nok... :huh:

Enkelte steder blir de nye episodene satt opp som kinoforestillinger fordi det er så populært...

All info er hentet fra PP sine egne sider. Sikkert en bråta med skrivefeil her også...

Kongevideo av PP...

liten videosnutt... :

Lenke til kommentar
var nettopp på Wikipedia, og det er der ennå. Mener du at det skal bli slettet?

hvis det skulle bli det er det bare latterlig, men har ikke noe tro i at det skal bli fjernet.

6352675[/snapback]

det står det inne på PP sine egne sider. men husk at PP fans hele tiden holder sia inne på wikipedia oppe hver gang den blir slettet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ville bare informere om at episode 12 er endelig igang! Link

Dette er sesongens siste episode så den kommer til å inneholde endel overaskelser. De tror den er ute noe rundt sendt i september og vil senere også gi ut en season 1 soundtrack cd. Dette er noe av det de har skrevet på siden: "At the end of episode 12 the full cast and crew credits will appear for the first time."

Sesong 1 vil også bli gitt ut på DVD!

Endret av Vorpal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...