Whalecore Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Jeg har fått innpå sånn Evolution X dashboard ting nå, men nå lurer jeg på om jeg må ha ekstra Harddisk for å ta backup av spillene mine? Hvor stor er harddisken som er inni fra før av? Er det stress å kjøpe og installere ny harddisk? Takk for svar. Edit: Glemte å skrive at det var Xbox jeg snakka om. Vel.. Det var Xbox jeg sankka om, ikke 360. Endret 12. desember 2005 av xantir` Lenke til kommentar
Fl0bB Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg har fått innpå sånn Evolution X dashboard ting nå, men nå lurer jeg på om jeg må ha ekstra Harddisk for å ta backup av spillene mine? Hvor stor er harddisken som er inni fra før av? Er det stress å kjøpe og installere ny harddisk? Takk for svar. 5279748[/snapback] Harddisken som sitter i er 8-10 GB om jeg ikke tar feil (kan hende det er større harddisker i de nyeste versjonene), og du bør dermed ha en større disk om du skal ha inn mye filmer / spill. Å sette inn en harddisk i seg selv er ikke stort vanskligere enn å sette en harddisk inn i en PC, og de fleste P-ATA disker bør gå greit. Etter du har innstallert ny disk må du legge inn evolution-x osv igjenn, men dette ordner du vel siden du allerede har fått fiksa det på den gamle disken. Råder deg ellers til å ta en titt på XBOX-Scene sine tutorials der du finner stort sett alt som er verdt å vite om XBOX-modding o.l. Skulle du likevel lure på noe mer må du gjerne sende meg en PM så skal jeg forklare mer utfyllende. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Den harddisken som sitter standard i Premium-utgaven (og som kan kjøpes seperat for Core-entusiaster) er på 20 GB. For de som kjøpte Premium-utgaven var disken fylt opp med litt video og musikk slik at det kun var 11 GB ledig. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Hva i huleste skal han med en 360-hdd til en Xbox1? Nå må folk slutte og tro at alle topic som har navnet "Xbox" i seg BARE dreier seg om nye 360 for tiden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå