Steina Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Hvordan kan jeg få lyden som f.eks. spilles av i Winamp til å bli registrert som input uten bruk av mikrofon? Hvis jeg skal spille inn noe, så slipper jeg å sitte med mikrofon inntil høytaleren. Jeg poster denne tråden under programvare i tilfelle jeg må bruke et program for å få dette til. Jeg mener å huske at jeg har gjort dette før, men husker ikke hva jeg gjorde. Dette er f.eks. sende korte lydsnutt over MSN Messenger, eller f.eks. Teamspeak? Lenke til kommentar
persistent Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Tror nok du må bruke et eget program for dette, du kan jo f.eks. se på dette http://fileforum.betanews.com/detail/Recor...ng/1121273390/1 tror det skulle fungere bra til ditt bruk Lenke til kommentar
Steina Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Takk for raskt svar så sent på natten Men er det virkelig dette jeg leter etter? *tenker meg om* Jeg får tatt opp lyd ja, men kommer ikke noe lengre med det.. Jeg vil lure andre program til å tro at lyden jeg har på PC'n er input. Kanskje dette hadde funket med en kabel fra lyd-utgangen til mikrofon inngangen? EDIT: Det ser ut til at programmet funket likevel. Skal teste det ut litt nå.. Endret 11. desember 2005 av Steina Lenke til kommentar
persistent Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 HAr ikke testa den varianten, (er vel ikke så gunstig heller på denne tida av døgnet ) men det burde funke det, om signalnivået er tilnærmet likt burde det gå. Og da vil jo andre programmer tro det er standard mik-lyd som kommer. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Det fungerte helt yppelig.. Tusen takk Lenke til kommentar
persistent Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Flott. Har selv fått mye hjelp her inne, så det er bare gøy å kunne gi litt tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå