Gå til innhold

Bug i PGR3


MacBain

Anbefalte innlegg

Opplevde en "liten" bug i PGR3 gikk plutselig fra 3.000.000 til underskudd (se bildet). Heldigvis hadde jeg allerede kjøpt alle bilene og trengte ikke kredits til noe mer :) .

 

Syntes forøverig at vansklighetsgraden er litt for lett, ihvertfall sammenlignet med PGR2. Er jo bare å dure gjennom de fleste platinum utfordringene på første forsøk (skryt) :!:

post-5024-1134265270_thumb.jpg

Endret av einarnord
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Opplevde en "liten" bug i PGR3 gikk plutselig fra 3.000.000 til underskudd (se bildet). Heldigvis hadde jeg allerede kjøpt alle bilene og trengte ikke kredits til noe mer :) .

 

Syntes forøverig at vansklighetsgraden er litt for lett, ihvertfall sammenlignet med PGR2. Er jo bare å dure gjennom de fleste platinum utfordringene på første forsøk (skryt) :!:

5279672[/snapback]

 

Eh, kanskje du gikk i underskudd fordi du hadde brukt opp alle pengene på biler`?

Lenke til kommentar

Det er kun 80 biler og 9 garasjer.

 

Favorittbil til cone challengene er Mercedes CLK GTR, eller Ferrari F50GT (krever litt trening).

 

Når det gjelder underskuddet så kan man nok ikke kjøpe biler på "krita", selv om det hadde vært greit :D.

 

Jeg fikk plutselig ett stort minus beløp etter at jeg hadde fullført en platinum serie :(

Lenke til kommentar

Pussig - men lar det seg fylle opp igjen da?

 

Selv så synes jeg pengene renner inn altfor fort; man må egentlig aldri 'spare' for å få råd til en spesiell bil, og det er litt synd.

 

Selv så har jeg litt over 2 mill 'på konto' og har vel rundt 30 biler - har kjøpt de jeg føler jeg trenger, men kjøper noen nye innimellom for moro skyld.

Lenke til kommentar

Dette er en velkjent bug i PGR3, som jeg har opplevd selv. Når du får gull-medaljen i World Tyreburn turneringen, mottar du over 6 millioner credits i bonus (som er langt over det vanlige). Hvis du senere klarer å få platinum i samme turnering, blir du trukket over 5 millioner credits. Dette er antageligvis et forsøk på å rette opp den forrige feilen.

 

Tenk på de 6 millionene man mottar som et midlertidig lån, som du må betale tilbake. Jeg har ikke prøvd å ta platinum uten å ha tatt gullet først, men det er sjanse for at man bare får negative credits, så jeg ville ikke sjanset på det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...