-=CH=- Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg måtte fortelle de uvitne .. nei jeg har aldri selv sett denne feilen (kansje for jeg ikke rydder så mye) men jeg synes det er genialt at de forventer oss og betale tusen kroner for noe som ikke er som det skal 5280534[/snapback] Tror vi skal være glad for at du ikke er oversetter hos MS ihvertfall... 5281801[/snapback] For det første, hva mener du med det? som regel når jeg skriver på pc serlig på ett forum skriver jeg dialekt, som regel Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Jeg måtte fortelle de uvitne .. nei jeg har aldri selv sett denne feilen (kansje for jeg ikke rydder så mye) men jeg synes det er genialt at de forventer oss og betale tusen kroner for noe som ikke er som det skal 5280534[/snapback] Tror vi skal være glad for at du ikke er oversetter hos MS ihvertfall... 5281801[/snapback] For det første, hva mener du med det? som regel når jeg skriver på pc serlig på ett forum skriver jeg dialekt, som regel 5378745[/snapback] Er uvitne, kansje, og og betale dialekt? Endret 3. januar 2006 av Mythos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå