-=CH=- Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Vet ikke om jeg er den første til og legge merke til at Windows Xp og andre Windows versjoner = "GENIALE" Fant nå nettop ut dette (som vist på bilde) hvor genialt det er... Jeg vet ikke om det er noen andre som har sett samme genealiteten, men jeg fant ikke spor om det noen plass. Les NØYE DE SISTE ORDA Dette kan ta ett pat minutter Endret 11. desember 2005 av -=CH=- Lenke til kommentar
persistent Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 begynner å bli noen versjoner siden windows begynte med muligheten for diskkomprimering.... årsken til at det ikke er så mye brukt nå til dags er vel to-delt 1: diskplass (hdd) er blitt ganske rimelig 2: en komprimert disk bruker lengre tid på å åpne / lukke filer .... men, den som leter finner, finnes mye annet genialt med windows også..... Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 begynner å bli noen versjoner siden windows begynte med muligheten for diskkomprimering.... årsken til at det ikke er så mye brukt nå til dags er vel to-delt 1: diskplass (hdd) er blitt ganske rimelig 2: en komprimert disk bruker lengre tid på å åpne / lukke filer .... men, den som leter finner, finnes mye annet genialt med windows også..... 5279607[/snapback] LES MER NØYAKTIG Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Fant nå nettop ut dette......har sett samme genealiteten... 5279588[/snapback] Snakker om å kaste kampesteiner i glasshus Men det går nok litt fort med tilpasning av lokale Windows-versjoner noen ganger ja - er nok noen som har bommet på 'r' og 't' på tastaturet Lenke til kommentar
persistent Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 , ok, men de siste orda er vel "komprimerer gamle filer".... men joda et pat minutter er vel nokså i stil med ordboken til MS Word Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Har sett den der før ja Når du lagar eit såpassa stor programvare som Windows XP er kan sånne feil plutselig skje. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Så det var skriveleifen du siktet til? Er det så mye å bråke om da? Jeg trodde du hadde oppdaget noe stort. Genealitet er vel også litt feil Lenke til kommentar
persistent Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Finnes vel andre feil i Windows som kan sies å være mere verdt en post enn akkurat denne ja..... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 har opplevd mange skrivefeil i norsk windows.. Orke ikke ta screen nå da.. men det er bra mange! Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Var mye og skrike høyt om det da.... Har jo vært sånn siden XP kom ut.... Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg måtte fortelle de uvitne .. nei jeg har aldri selv sett denne feilen (kansje for jeg ikke rydder så mye) men jeg synes det er genialt at de forventer oss og betale tusen kroner for noe som ikke er som det skal Lenke til kommentar
Løve Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Hehe, MS har brukt ordet Lydfriker i installasjonen for WMP 10 på norsk!^^ Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 "Takk for at du kjøpte Windows XP" er vel kanskje den groveste skrivefeilen :p Lenke til kommentar
riktig Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg ville heller sagt "genitalt". "Takk for at du kjøpte Windows XP" er vel kanskje den groveste skrivefeilen :p 5280751[/snapback] :!: Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg måtte fortelle de uvitne .. nei jeg har aldri selv sett denne feilen (kansje for jeg ikke rydder så mye) men jeg synes det er genialt at de forventer oss og betale tusen kroner for noe som ikke er som det skal 5280534[/snapback] Tror vi skal være glad for at du ikke er oversetter hos MS ihvertfall... Lenke til kommentar
wil Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 XP er helt ræva. Samme funksjonen i Windows 2000 Pro som jeg bruker. Så nei, XP er ikke genialt. Uff. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 "Takk for at du kjøpte Windows XP" er vel kanskje den groveste skrivefeilen :p 5280751[/snapback] så sant, så sant... Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 utrolig at du gidder å lage screenshot, samt opprette en post over en skrivefeil på en NORSK versjon av Windows XP, samtidig som du selv har problemer med å skrive orda dine riktig Lenke til kommentar
jeg_er_lur Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Det som er genialt er at språket er kompilert inn i kjernen til windows, så det er sikkert en del stress å rette en skrivefeil. Ikke bare å sende ut en ny språkmodul via winUpdate Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 "Takk for at du kjøpte Windows XP" er vel kanskje den groveste skrivefeilen :p 5280751[/snapback] HAHAHA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå