beji Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 heisann, har funnet ut at jeg skal ønske meg telefon til jul siden jeg ikke finner på noe annet og ønske meg. Har ikke så veldig mange krav til telefonen, men jeg må ha mp3, kamera, 3g, minnekort og den må være KUL!! har sett på disse: Nokia N70 Nokia 6270 Nokia 6280 K750/W800 (de har jo desverre ikke 3g) Samsung D600 W900(MEN DENNE ER FOR STOR) Hva bør jeg ønske meg, hva er best? Lenke til kommentar
nifty Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 qtek 9000 , er kanksje litt stor den også, men den er definitivt KUL , og kan tilpasses det meste av ønsker _nifty_ Lenke til kommentar
Agres Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Av disse ville jeg selv helst hatt Samsung D600. Den er både pen og funksjonell. Enkelt og greit Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Jeg har selv gått til innkjøp av Qtek 8300!! Har ikke 3G desverre men bortsett fra det har den ALT.... ikke radio da... Her snakker vi mobiltelefon med mp3, megapixelcam, windows mobile 2005, usb lading, trådløst internett etc etc.... kongetelefon spør du meg, men det er jo selvsagt opp til hver enkelt! Denne telefonen er en såkalt musicphone: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=55616 Eller Qtek 8310 som er samme telefonen bare annen fasong (og ikke ment som mp3 telefon, kun fordi den ikke har hurtigtaster til mediaplayer. Men har mp3 funkjson på lik linje med 8300) http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=55610 Det som også er fint med disse er at det ikke koster flesk å stappe i brukbare mini sd minnekort så du får bra med lagringsplass, pluss at du har windows på telefonen med MSN. Kjekt når du sitter i bilen, toget, bussen etc å kjeder deg Også masse programvare du finner på internett så du mulighetene er mange. Jeg bruker den av og til som modem til min bærbare via bluetooth når jeg ikke har internett tilgjengelig... HELT konge spør du meg! Mvh AudiPowha Endret 11. desember 2005 av AudiPowha Lenke til kommentar
beji Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 En på jobb som har I-mate Sp5 samme som 8300. Testet den og synes den er kul, men jeg kunne ikke hatt den selv. D600 derimot liker jeg veldig godt er bare 3g jeg lurer på... Bør jeg kjøpe en telefon med 3g?? kommer nokk ikke til og bruke d så mye med det første, men d blir jo mer og mer når flere av mine kammerater får seg 3g... Hva er best av 3g telefonene.?? Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 En på jobb som har I-mate Sp5 samme som 8300. Testet den og synes den er kul, men jeg kunne ikke hatt den selv. D600 derimot liker jeg veldig godt er bare 3g jeg lurer på... Bør jeg kjøpe en telefon med 3g?? kommer nokk ikke til og bruke d så mye med det første, men d blir jo mer og mer når flere av mine kammerater får seg 3g... Hva er best av 3g telefonene.?? 5280229[/snapback] Hei.. du har nok rett i det... 3G er så lite utviklet ennå uansett... mest sannsynlig blir 3G utradert av noe ennå kulere om noen år uansett kjenner jeg dagens teknologi rett Men det er jo smak å behag å kjøpe seg telefon med 3G... men har kompisene dine det kan det jo være litt kulere å ha det.... kjipt hvis du er den eneste hvis du sjønner :!: Lenke til kommentar
beji Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Har hørt så mye skryt om de nye nokiaene her på forumet. 6270 og 6280 hva er d som er så kult med disse, er de noe for meg?? jeg må ha noe kult som ikke alle fjurtiser kommer til og kjøpe! har sittet og lett litt på forumet leste testen av D600, dette må jo være en super telefon?? Kan man skifte headset på den?? (Når kommer D600E??) Den har litt svak java ytelse, men vet ikke om jeg trenger det så veldig, bruker bare pcen hvis d er noe.... men d hadde jo vert kult og kunne fjernstyre pcen , ir remote osv... Hva mener dere D600 er jo en pen telefon, men brude jeg heller gå for en K750 eller W800?? Endret 11. desember 2005 av beji Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå