Mott Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Min bror skal kansje kjøpe seg nytt skjermkort og nytt hovedkort og da lurte jeg på om sapphire sitt x800GTO kort funker bra?? Og dette er bedre enn å kjøpe en AGP versjon av kortet og ikke noe hovedkort? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Det er eit bra kort ja. Om han skal kjøpe hovudkort samtidig blir ein vurderingssak. Han må jo skifte ut prosessoren i samme slengen, så det vil balle på seg. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 nei han har s-754 og tenkte og kjøpe hovedkort med s-754 med PCI-ex Og da kan jeg kjøpe det gam,le hovedkortet av han, men hva vil gi best grafikkytelse nytt AGP x800GTO eller nytt hovedkort og x800GTO fra www.flexi-data.no Alt skal kjøpes der Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 x800gto er et kjempe kort til pci-e da man kan modde det til xt pe hastighet og låse opp pipelines (avhengig av hvilket man kjøper) jeg vet ikke om dette går til agp. 6800gs er også et knall godt skjermkort om man overklokker litt, men jeg er usikker på om dette finnes til agp... ytelsesforskjellen fra agp til pci-e er ekstremt liten, jeg ville ikke lagt vekt på dette. Spørsmålet blir om han skal bruke dette skjermkortet på neste pc han kjøper, da den vil ha pci-e. Jeg hadde vurdert og kjøpe agp og selge dette kortet ved neste oppgradering. Man "taper" jo litt cash på dette men ikke mer enn et helt nytt hk koster... Lenke til kommentar
Mott Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Men jeg kjøper det gamle hovedkortet hans, og et PCI-ex kort koster 500 kr mindre enn et AGP kort fra Flexi-data.. Tror du da det blir bedre men PCI-ex skjermkortet?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå