TheZombie Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Jeg har nå bestillt 2 amd xp 2000+, og jeg lurte på om det var blitt spæret fra å virke i et dual system?? viss de er det, finnes det da noen måtte att jeg kan lås opp dem. Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Du må nok låse de opp for å få de til å funke på et MP kort...eller kjøpe 2 MP CPU-er som er noen prisklasser opp... Lenke til kommentar
ulv20 Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Du må låse opp den innerste L5- broen (du ser den er kuttet). Jeg gjorde dette med to XP1800, brukte en ledende penn, og de ble gjenkjent som MP. Lenke til kommentar
TheZombie Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 Quote: Den 2002-09-03 20:44, ulv20 skrev:Du må låse opp den innerste L5- broen (du ser den er kuttet). Jeg gjorde dette med to XP1800, brukte en ledende penn, og de ble gjenkjent som MP. Hvor fikk du tak i den ledende penna som du brukte til låse opp med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå