Lovskogen Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Høstferie til Sicilia Bildene er tatt med Canon Powershot G3 Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Ekstremt mye kult. PGA overbelastet server, kommer skikkelige komentarer senere Lenke til kommentar
riktig Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Kattebildet var min favoritt, helt klart det peneste. Liker stemningen i bildet. Blomsterbildet kunne blitt vanvittig bra hvis det hadde vært skarpere. Litt synd, syns jeg. Det er nydelig på avstand. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Kattene kunne gjerne vært plassert mer midt på bildet etter min smak. Synes de havner litt høyt på bildet, mens bakken som i grunn ikke er så veldig interessant dominerer litt for mye. Ellers synes jeg det er et veldig vakkert bilde, med fine farger. Er også enig med kommentaren om blomsterbildet. Det ser veldig fint ut i lite format, men dessverre litt uskarpt i større format. Lenke til kommentar
lobster Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 helt enig i kattebildet.. Flott observert og bra snapshot.. gang på gang ser man at det ikke nødvendigvis utstyret men fotografen det hele står på.. Godt jobba Lenke til kommentar
ferik Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Enig med de andre, det kattebildet ditt er helt genialt, likte den atmosfæren den gir. ser ut som det er en mafiaboss med sikkerhetsvakter rundt... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 Blomsterbildet er litt uskarpt ja, får vel skylde litt på utstyret. Kattebildet er jeg fornøyd med selv, grunnen til at de ikke står sentrert er at det skal være litt "tilfeldig" - et utklipp ifra gata der. Takk for tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå