rstange Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Hei! Er på jakt etter ett bluetooth program som lar meg styre pcen med mobilen, det viktigste jeg trenger er en kontroll slik at jeg kan styre powerpoint, ellers hadde det vært fint å kunne styre musikk (iTunes?). Evt. annet snacks :-) Har en Nokia 6680, og en bærbar pc med bluetooth... Noen som vet om noen programmer? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Dette skal ligge på mobilen din, og ikke på pcen.. Jeg har en SE. S700i og da kan jeg styre musikken, powerpoint, og musa, forskjellige fx knapper osv.. For å aktivere dette må du være sikker på at tilkobling med pcen fungerer og så gjør du følgende.. 1. Sjekk at alt er i orden med tilkobling mellom PC -> mobil 2. Mobilen: Komunikasjons menyen (Nokia: Tilkobling) 3. Bluetooth 4. Fjernkontroll 5. Der ligger det flere alternativer du kan velge mellom! Iallefall er det slik på min Sony Ericson, kan jo finnes programmer som du legger inn på pcen, men tror ikke.. Rett meg vis ejg tar feil Uansett er styring fra mobilen utrolig bra funksjon, har brukt den MYE! Lykke til Fant ut at din mobil har disse blåtann mulighetene Denne enheten er kompatibel med Bluetooth Specification 1.2, som støtter følgende profiler: Generic Access Profile, Serial Port Profile, Dial-up Networking Profile, Headset Profile, Handsfree Profile, Generic Object Exchange Profile, Object Push Profile, File Transfer Profile og Basic Imaging Profile Og tror det er det samme som jeg har, så da skal det jo funke egentlig Endret 11. desember 2005 av HoaXed Lenke til kommentar
rstange Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Dette skal ligge på mobilen din, og ikke på pcen.. Jeg har en SE. S700i og da kan jeg styre musikken, powerpoint, og musa, forskjellige fx knapper osv.. For å aktivere dette må du være sikker på at tilkobling med pcen fungerer og så gjør du følgende.. 1. Sjekk at alt er i orden med tilkobling mellom PC -> mobil 2. Mobilen: Komunikasjons menyen (Nokia: Tilkobling) 3. Bluetooth 4. Fjernkontroll 5. Der ligger det flere alternativer du kan velge mellom! Iallefall er det slik på min Sony Ericson, kan jo finnes programmer som du legger inn på pcen, men tror ikke.. Rett meg vis ejg tar feil Uansett er styring fra mobilen utrolig bra funksjon, har brukt den MYE! Lykke til Fant ut at din mobil har disse blåtann mulighetene Denne enheten er kompatibel med Bluetooth Specification 1.2, som støtter følgende profiler: Generic Access Profile, Serial Port Profile, Dial-up Networking Profile, Headset Profile, Handsfree Profile, Generic Object Exchange Profile, Object Push Profile, File Transfer Profile og Basic Imaging Profile Og tror det er det samme som jeg har, så da skal det jo funke egentlig 5280059[/snapback] Joda, er det jeg leter etter. Ett program til mobilen;) Det finnes ikke no slikt inne på mobilen, mange som missforstår, for det følger med ett program på mobilen, men det er viss man har ett bluetooth tastatur som man kan bruke på mobilen :-) Er ikke det jeg vil ha, vil fjernstyre datan med mobilen. Fant ett brukbart program, men det koster penger. http://www.bluetoothshareware.com/bluetoot...ote_control.asp Lenke til kommentar
rstange Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 fant ett bruk bart program... PuppetMaster:) Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) Dette skal ligge på mobilen din, og ikke på pcen.. Jeg har en SE. S700i og da kan jeg styre musikken, powerpoint, og musa, forskjellige fx knapper osv.. For å aktivere dette må du være sikker på at tilkobling med pcen fungerer og så gjør du følgende.. *forkortet* 5280059[/snapback] Joda, er det jeg leter etter. Ett program til mobilen;) Det finnes ikke no slikt inne på mobilen, mange som missforstår, for det følger med ett program på mobilen, men det er viss man har ett bluetooth tastatur som man kan bruke på mobilen :-) Er ikke det jeg vil ha, vil fjernstyre datan med mobilen. Fant ett brukbart program, men det koster penger. http://www.bluetoothshareware.com/bluetoot...ote_control.asp 5280496[/snapback] Vet nøyaktig hva du mente og det er sånn det jeg beskrev fungerte.. Da styrer man musa og musikken _direkte_ fra mobilen, ikke mellom ett tastatur.. Så tror du misforstod det jeg sa Skal faktisk bruke dette som nisse på julaften så har testet det ut EDIT: tror jeg skjønte det Endret 12. desember 2005 av HoaXed Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 husker jeg ikke feil er bemused ett slikt program for s60 telefoner Lenke til kommentar
rstange Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Vet nøyaktig hva du mente og det er sånn det jeg beskrev fungerte.. Da styrer man musa og musikken _direkte_ fra mobilen, ikke mellom ett tastatur.. Så tror du misforstod det jeg sa Skal faktisk bruke dette som nisse på julaften så har testet det ut EDIT: tror jeg skjønte det 5286238[/snapback] Tror ikke du skjønte? Det jeg sa var at programmet som følger med min telefon er til ett tastatur TIL mobilen! http://www.nokia.no/phones/enhancements/su8w/ fant jo ett program som funket da, så uansett er det ikke noe problem lengre... :-) takk uansett! Lenke til kommentar
DvX Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Hvor fant du dette programmet? Er ute etter samme type program. Lenke til kommentar
rstange Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Hvor fant du dette programmet? Er ute etter samme type program. 5292806[/snapback] har ikke linken her å nå, men kan laste opp når jeg finner den... fikk ikke bruk forprogrammet uansett, det funket ikke på Mac Fikk Macen min rett etter jeg fikk programmet... Men det funker bra Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Her er Nokias Wireless Presenter. Med dette programmet kan du styre en rekke programmer, i tillegg til å bruke mobilen som mus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå