Pera86 Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 med mindre jeg tar helt feil, kommer intel med sin nye generasjon prossesorer i januar. jeg regner i den forbindelse med at også det kommer en delnye modeller rundt samme tid. er det noen som har oversikt over noen nye maskiner som ser lovende ut? jeg er spesielt intressert i 12" og 14" maskiner(med andre ord relativt lette maskiner). prisen kan være alt fra 10 til 20 laken mvh. kommende student på UiO (begynner i januar) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Om det kommer nye prosessorer i Januar, så vil det nok ta 1-2 måneder før prisen er på et akseptabelt nivå. Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Apple powerbook og ibook kommer ca. da. og er geniale "pc'er" Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Apple powerbook og ibook kommer ca. da. og er geniale "pc'er" Lenke til kommentar
eLjay Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 acer skal visstnok komme med nye modeller i februar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå