Vod kaNockers Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Hei, er ei veninne av meg som har et problemm med PCen sin. Hver gang hun skal se på en DVD på PCen sin, så er det ikke noe lyd. Lyden er tilstedet ellers når hun spiller av musikk og alt fra en brent CD. Hva kan være problemmet? Hun er veldig hyggelig, så har lyst til å hjelpe henne! Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Vel, siden alt annet funker må problemet ligge mellom DVDen og softwaren som prøver å spille den av. Jeg ville gravet meg ned i menyer på DVD avspillings programmet. Det første som faller meg inn er at den sender ut Dolby eller DTS lyd og det kan hende softwaren er satt til å sende det ut, men at hardwaren på PCen ikke kan decode det. Se etter sound output innstillinger i DVD avspillings softwaren. AKIRA Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Alt fungerte helt fint, helt til en dag sluttet det å fungere. Har prøvd å grave meg ned i innstillingene, sjekket drivere og alt, finner ikke noen ting feil. Lenke til kommentar
reds Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Slenger med på, for jeg har hatt samme problemet. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Slenger med på, for jeg har hatt samme problemet. 5438829[/snapback] Ok, men det er visst lite folk som har faktisk peiling på det problemmet :/ Lenke til kommentar
mikajoh Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Prøv å instaler ny DVD-decoder Lenke til kommentar
jepp300 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Prøv K-Lite Codec Pack og se om det blir bedre det er gratis å bruke Her er en link til å laste ned å http://www.free-codecs.com/download/K_Lite_Codec_Pack.htm Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Eller bare prøv VLC player, som er litt enklere enn å laste ned en haug med codecer.. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Prøv K-Lite Codec Pack og se om det blir bedre det er gratis å bruke Her er en link til å laste ned å http://www.free-codecs.com/download/K_Lite_Codec_Pack.htm 5439395[/snapback] Ok, skal prøve den, bruker den selv på PCen min, prøvde å instalere på hennes, men det var noe feil med filen. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Prøv en reinstalering av softwaren hun bruker til å spille av dvden med. Virker ikke dette prøver du med et annet program, før du så starter med videre feilsøking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå