Howard Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Tradisjonen tro presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Klikk for å se hva som skjuler seg under dagens luke! Les mer Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg skal vinne i dag Lenke til kommentar
storken Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg skal vinne i dag 5279043[/snapback] ja men du er jo ikke meg for det er jo jeg som skal vinne liksom måtte google litt på disse spørsmålene Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Fy søren det er kjipt å være på slutten i alfabetet. Statistikk viser jo at disse scriptene som plukker ut vinnere, eller faktisk uansett om det er script eller ikke, så ser sannsynligheten mye større i midten en for dem i begynnelsen og slutten Ja jeg er pessimist. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Hmm, no vil eg vinne Lenke til kommentar
[Calavera] Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Har litt løst å vinne nå :-) Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Hmm, snodig sak. Er det behov for IDE i frontpanelet på PCen? Hvorfor er det ingen som gidder å lage en sak med USB, SATA, Viftestyring, Temperaturmåler, Firewire, Panteautomat, Hodetelefoner, Mikrofon og Søppelkvern. Hadde sånn ca. dekket mine behov. Lenke til kommentar
storken Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 kan jo spørre mythbusters om de kan lage en "sak med USB, SATA, Viftestyring, Temperaturmåler, Firewire, Panteautomat, Hodetelefoner, Mikrofon og Søppelkvern" eneste du magler da er utgang for slikt elektrisk treningsapparat som du har på kroppen som stimulerer musklene Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 hehe! Digget alternativet "Serious Avant-garde To All" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 enkelt. mvh Lenke til kommentar
War Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Når kommer disse såkalte UKES artiklene med vinnere? Lenke til kommentar
AOe Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Sist jeg vant noe som helst var det en trekk opp symaskin som ble ødelagt før jeg tok den ut av esken. Aner ikke hvorfor jeg var med i den konkurransen uansett.... Men det er minst ti år siden... Men nå er det min tur til å vinne! Endret 11. desember 2005 av AOe Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Når kommer disse såkalte UKES artiklene med vinnere? 5280073[/snapback] De kommer en gang i UKEN Det var en den 8. så da kommer neste den 15. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Hva i alle dager skal dagens premie være god for? IDE i front, vet at det finnes eksterne SATA disker men.. Skal du da strekke en IDE kable fra utsiden av PC'n og inn?.. Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Hva om du skal sjekke en hdd for en venn eller noe i den duren? Da bare plugger du den inn der. Skrur på maskina og sjekker den. Du slipper å skru opp maskina og montere osv. Bare plugge inn og leke seg. Feks om din venn har en hdd med MASSE innhold du har lyst på. Bøff disken og plugg den inn. Kopier og putt den tilbake -Thelle- Lenke til kommentar
runelars Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 *fik og deng* til redaksjonen som har klart å gi oss tre uriktige svaralternativ å velge mellom Lenke til kommentar
storken Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 *fik og deng* til redaksjonen som har klart å gi oss tre uriktige svaralternativ å velge mellom 5280489[/snapback] forklar deg Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg har ikke mye peiling på dette men.. Wikipedia Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 kor mykje må du betale for den dingsen om du skal kjøpe den. premien altso. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Fy søren det er kjipt å være på slutten i alfabetet. Statistikk viser jo at disse scriptene som plukker ut vinnere, eller faktisk uansett om det er script eller ikke, så ser sannsynligheten mye større i midten en for dem i begynnelsen og slutten Ja jeg er pessimist. 5279200[/snapback] Skriptet som velger ut vinnerne velger selvsagt helt tilfeldig. Hvis det stemmer at du har sett noe statistikk over sånt, så er det bare statistiske tilfeldigheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå