Gå til innhold

Aldergrense systemet i utlandet?

Kosmo

Anbefalte innlegg

Jeg lurte bare litt på den aldergrense systemet i utlandet(england, usa, canada), hva som er høyest og lavest. Ser det ofte står Rated, Unrated, Not Rated. Skal bestille filmer fra nettet(dvdsoon.com).

Så hvis noen hadde giddet å komme med en liten oversikt, så hadde det vært fint!

På forhånd takk!

Kosmo

Endret av Kosmo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

R = ingen under 17 uten parental guidance

NC17 = ingen under 17 uansett om de har med foreldre. Da er det skikkelig sex inni bildet, har ikke sett noen av de på kinoene når jeg er i statene. Men jeg vet det finnes..

Mulig jeg har litt feil. Men det er sånn ca sånn.

Endret av Lord^
Lenke til kommentar
Jeg lurte bare litt på den aldergrense systemet i utlandet(england, usa, canada), hva som er høyest og lavest. Ser det ofte står Rated, Unrated, Not Rated. Skal bestille filmer fra nettet (dvdsoon.com).

Så hvis noen hadde giddet å komme med en liten oversikt, så hadde det vært fint!

På forhånd takk!

Kosmo

5278952[/snapback]

Advares mot på det sterkeste.

Sjekk diverse norske, svenske, danske, engelske, australske, franske, tyske, amerikanske og kanadiske forum før du gir dem kredittkortopplysninger. Har selv en klagesak på ca NOK1000 gående med kredittkortselskapet mitt.

Lenke til kommentar
Jeg lurte bare litt på den aldergrense systemet i utlandet(england, usa, canada), hva som er høyest og lavest. Ser det ofte står Rated, Unrated, Not Rated. Skal bestille filmer fra nettet (dvdsoon.com).

På forhånd takk!

Kosmo

5278952[/snapback]

Advares mot på det sterkeste.

Sjekk diverse norske, svenske, danske, engelske, australske, franske, tyske, amerikanske og kanadiske forum før du gir dem kredittkortopplysninger. Har selv en klagesak på ca NOK1000 gående med kredittkortselskapet mitt.

5279103[/snapback]

Hmm...ikke bra, men jeg har bestillt hos mange ganger hos dvdsoon.com og har enda ikke opplevd noen problemer. Eneste er at leveringstiden er noe lang, takk for advarselen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...