Kosmo Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Jeg lurte bare litt på den aldergrense systemet i utlandet(england, usa, canada), hva som er høyest og lavest. Ser det ofte står Rated, Unrated, Not Rated. Skal bestille filmer fra nettet(dvdsoon.com). Så hvis noen hadde giddet å komme med en liten oversikt, så hadde det vært fint! På forhånd takk! Kosmo Endret 10. desember 2005 av Kosmo Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) R = ingen under 17 uten parental guidance NC17 = ingen under 17 uansett om de har med foreldre. Da er det skikkelig sex inni bildet, har ikke sett noen av de på kinoene når jeg er i statene. Men jeg vet det finnes.. Mulig jeg har litt feil. Men det er sånn ca sånn. Endret 10. desember 2005 av Lord^ Lenke til kommentar
DevN Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Litt mer: http://en.wikipedia.org/wiki/PG-13 Lenke til kommentar
Njål Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg lurte bare litt på den aldergrense systemet i utlandet(england, usa, canada), hva som er høyest og lavest. Ser det ofte står Rated, Unrated, Not Rated. Skal bestille filmer fra nettet (dvdsoon.com).Så hvis noen hadde giddet å komme med en liten oversikt, så hadde det vært fint! På forhånd takk! Kosmo 5278952[/snapback] Advares mot på det sterkeste. Sjekk diverse norske, svenske, danske, engelske, australske, franske, tyske, amerikanske og kanadiske forum før du gir dem kredittkortopplysninger. Har selv en klagesak på ca NOK1000 gående med kredittkortselskapet mitt. Lenke til kommentar
Kosmo Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg lurte bare litt på den aldergrense systemet i utlandet(england, usa, canada), hva som er høyest og lavest. Ser det ofte står Rated, Unrated, Not Rated. Skal bestille filmer fra nettet (dvdsoon.com).Så hvis noen hadde giddet å komme med en liten oversikt, så hadde det vært fint! På forhånd takk! Kosmo 5278952[/snapback] Advares mot på det sterkeste. Sjekk diverse norske, svenske, danske, engelske, australske, franske, tyske, amerikanske og kanadiske forum før du gir dem kredittkortopplysninger. Har selv en klagesak på ca NOK1000 gående med kredittkortselskapet mitt. 5279103[/snapback] Hmm...ikke bra, men jeg har bestillt hos mange ganger hos dvdsoon.com og har enda ikke opplevd noen problemer. Eneste er at leveringstiden er noe lang, takk for advarselen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå