[FH]Homer Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Nå må dere hjelpe meg ass. For noen dager siden begynte pcen å oppføre seg litt merkelig. Når jeg slår på pc'en, jeg hører viftene snurre og hdd'en snurre, men jeg kommer ikke lenger pc'en bare henger der ikke noe skjermbilder. Heldigvis har MSI en så kalt D-barket, 4 LCDer som lyser i 16 forskjellige mønstere sonn at jeg kan finne hva som feiler. Det viser seg at CPU'en er feilen. Jeg åpner opp pc'en fikler litt meg CPU viften og VIPS da booter pc'en som vanelig. Det skjer ver gang jeg skal starte opp pc'en. Er veldig irriterende og måtte åpne pc'en, fikle litt med CPU'en VÆR GANG . Har de nyeste driverne til hovedkortet Oppdaterte BIOS. 2,53 Ghtz 1024 MB RAM 1x80 GB WD og 1x120 GB WD. 4600 gForce 128 MB Håper dere kan hjelpe meg. Endret 11. desember 2005 av [FH]Homer Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Hva legger du i å "fikle" med CPUen? Lenke til kommentar
[FH]Homer Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Åpne CPU vifterens holder og rister littt los på den, litt rart at idag starta pc'en som vanelig Lenke til kommentar
[FH]Homer Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 hallo kan noen hjelpe meg eller? veldig desperat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå